Zakładam nowy wątek na ten sezon.
Za nami I eliminacja.
Wystartowało 5 fordów capri i tyle też ukończyło zawody z czego 2 na pudle.
Gratulacje dla Filipa (2miejsce w klasie) i Rafała(nie pamiętam czy 2 czy 3)
Zdjęcia będą jak się załadują, a filmy jakie mam to podsyłam.
Rafał i Ania
http://www.youtube.com/watch?v=JjbPS9fdMpc
Kuba i Krzysiek
http://www.youtube.com/watch?v=oBeyZaKxCPQ
Bart i ...
http://www.youtube.com/watch?v=uumb_9IrwqA
Filip
http://www.youtube.com/watch?v=oGuTzzyEqiU
Pająk i Tekla
http://www.youtube.com/watch?v=5BFLtHBrSN0
no i tak to wyglądało ze środka
http://www.youtube.com/watch?v=z3K4I43HIFs
http://www.youtube.com/watch?v=tVp_BUOmwqQ
http://www.youtube.com/watch?v=pqKu5YMf3DI
Gratuluję i jak zwykle - genialnie było, Fordy to jednak Fordy...
Bart, zdradź kto Cię pilotował.
Tekla / 2010-05-16 21:50:50 /
Kurde, jak tak sobie na to patrze, to stwierdzam, ze kiedyś muszę się wybrać na taką imprezę :)
Konrad vel smasher / 2010-05-16 21:59:59 /
Warto, bo jest przyjemnie- i naprawdę sportowo.
Tekla / 2010-05-16 22:09:27 /
poprzedni film Filipa nie chciał ruszyć, ale ten działa.
http://www.youtube.com/watch?v=BEf1XyZZHKQ
jedno sprostowanie - bylem trzeci w klasie - Porsche i Mazda tego dnia były nie do objechania.
Podziękowania dla Barta za podwójne holowanie tego dnia!! I dla Pająka za ekspresowe zdiagnozowanie awarii potfoora.
Jeszcze dodam, że w najważniejszej klasyfikacji czyli w pełnej grupie oldtimer Pająk był najszybszy z Caprików (7 miejsce). Gratulacje! Jeden błąd kosztował Kubę utratę bardzo wysokiej pozycji - a było blisko może nawet do pierwszej piątki!
Ja skończyłem na 9 a Bart na 10 miejscu w grupie, więc jest dobrze.
Super zabawa zakończyła się dla mnie walnięciem sarny w drodze powrotnej. Uszkodzenia raczej da się naprawić, więc do zobaczenia w czerwcu :)
tu wszystkie prezejazdy potfoora:
http://www.youtube.com/watch?v=_cxuBp4rESE
greenhorn / 2010-05-16 22:55:41 /
Pierwsza porcja zdjęć:
http://picasaweb.google.pl/martapajak1979/ClassicautoUEzMaj2010#
Tekla / 2010-05-16 23:14:52 /
Pająk, czy Ty masz jakieś chłodzaenie wodne tarcz hamulcowych czy Ci tył nie hamuje? Coś za często Ci przód blokuje, jakby...
zapek??? !G.O.P! / 2010-05-16 23:59:16 /
Jak przez jakąś kałużę przejedzie, to i chłodzenie wodne jest... :)
Zdaje się, że Pajączek bez serwa hamuje - trudniej wyczuć - ale nogi Pudziana ma, więc daje radę ;)
bartozłomero / 2010-05-17 00:19:26 /
no bo gdzie tu serwo wpakować jak w jego miejscu 2 poziome gaźniory siedzą :D
Poza tym HAMULCE SĄ DLA MIĘCZAKÓW!!!!
sołtys / 2010-05-17 07:44:41 /
http://picasaweb.google.pl/martapajak1979/ClassicautoUEzMaj20101#
No i koniec przestrzeni na albumach Picassa. Jeszcze trochę zdjęć jest, popracuję nad ich wrzuceniem:)
Tekla / 2010-05-17 07:53:23 /
nie no nie mam żadnego chłodzenia wodą :)
a to że blokuje przód a nie tył to lepiej przecież.
Na filmie są pokazane dwa hamowania z dosyć sporej prędkości i obrałem technikę nabąbać się maksymalnie i wyhamować gdy stwierdzę że za późno.
Niedługo powinienem mieć dłuższy film to zobaczymy czy na innych winklach też się blokowały koła.
extra foty - Marta, jak je robilaś z fotela pilota? :-)
greenhorn / 2010-05-17 09:55:01 /
Wreszcie udało mi się coś wywalczyć, a mianowicie 2 miejsce w generalce grupy 1, czyli samochodów fabrycznych.
Prawda jest taka, że grupa jest nowo utworzona i póki co dość słabo obsadzona, więc była szansa na dobre wyniki. Okazało się, że 3/4 samochodów z zeszłych sezonów, które wyglądały fabrycznie - do końca takie nie były :) Sklasyfikowanych ostatecznie było chyba niewiele ponad 10 samochodów, a samochodów do 2 litrów było za mało aby utworzyć klasę, wiec dorzucili nas do 2000+. Dość spodziewanie uległem Porche 911 3.0 turbo :)
Chciałbym naprawdę zachęcić do udziału w szczególności ludzi, którzy mają oryginalne samochody (każdej pojemności), ale do tej pory bali się wystartować ze względu na potencjalne szkody, lub też zerowe szanse z "wydłubanymi" samochodami. Po pierwsze: ściganie się po takich torach jak Ułęż jest bardzo bezpieczne, jadąc z głową praktycznie nie ma szans aby coś się wydarzyło (nie ma krawężników, band, wysokich stert opon, itd). Po drugie: każdy kierowca jest w stanie kontrolować współczynnik ryzyko/osiągnięcia poprzez dobór stylu jazdy: można jechać na 100%, można na 120% można i na 80%. Zabawa praktycznie ta sama. Po trzecie: o ile w grupie 2 żeby coś ugrać na pewno trzeba jechać na 120%, to w grupie 1 startują w większości naprawdę wychuchane samochody i wszyscy raczej jadą na 80%, więc jest szansa na zaciętą rywalizację i wyniki, bez zbędnego ryzyka.
valhallen / 2010-05-17 09:57:58 /
gratulacje wyniku i fajnej jazdy - widziałem na dwóch próbach, Twoją jazde i wyglądało to naprawdę szybko. Też zachęcam wszystkich do jeżdżenia w CA zwłaszcza na takich lotniskowych torach. Faktycznie jest bezpiecznie i jest to najlepszy sposób na naukę kręcenia kierą.
greenhorn / 2010-05-17 10:32:56 /
Gratuluję wyników i dziękuję za wspólny dzień na Torze wszystkim uczestnikom, jak zwykle było bardzo przyjemnie i można było liczyć na wzajemna pomoc!
Do zobaczenia w czerwcu!
Gnieciuch / 2010-05-17 11:09:59 /
Foty trzaskałem ja - o ile pamiętam to ponad 1500 wyszło :)))
Sachar / 2010-05-17 11:17:52 /
super są :) moge sobie wrzucic na stronę auta?
greenhorn / 2010-05-17 11:43:25 /
Tak, słowa uznania dla Sachara za zdjęcia- ja wrzucałam, ale On trzaskał.
* Jesli na zdjęciach jest Sachar, to robiłam je ja:)
Muszę doładować sobie miejsce na Picassa, i wrzucę wszystkie do końca. Na dniach.
Tekla / 2010-05-17 14:13:45 /
valhalen - ja chciałem ( nawet zawahałem się z pakowaniem poziomych gaźników ) ale zrobili bezsensowny zapis o pojazdach z przed 1980 roku i sie nie łapię.
jak napisałem maila dlaczego tak a nie dopuszczają aut pow. 25 lat to się nie doczekałem odpowiedzi. więc niech mają za swoje
wąski77 / 2010-05-17 20:28:35 /
Cóż, jest to jakaś cezura mająca sprzyjać Oldtimerom, z resztą grupa nazywa się Oldtimer Classic i powstała po to żeby Oldtimery sie pojawiały :) myślę że będzie to sztywna granica, a nie jak do tej pory z roku na rok przesuwana. Po prostu oddzielają oldy od youngtimerów i już, żeby taki Volviak z 1961 nie startował z Golfem II czy Audi Quattro.
A pilotem Barta byłem ja - Maciek :)
Super zdjęcia!
Fil, i tak najlepiej wyglądała twoja rejestracja - jak podkowa, końce szły praktycznie równolegle... a Bartowi należa się gratulacje za wyprzedzanie z Potfoorem na holu :D
Obóz fordów. Do Porsche jeszcze trochę brakuje - drugiego namiotu, grilli, kateringu... ;)
Ale był za to duch sportowy! I nieistniejąca nagroda fair play dla Filipa za przyznanie że powinien być 3. a nie 2.!
Dobra, dobra, ja na Nowe Miasto biorę grill i sałatki warzywne. Co prawda w Porsche były dwie panienki do obsługiwania grilla, tu mozemy miec problem. Ale co tam, damy radę w przerwach między przejazdami, cos sie upiecze!
(Fajne zdjęcia.)
Tekla / 2010-05-18 06:30:07 /
wąski - ograniczenie jest do końca 81r. Ale widzę że twój z 82 roku, to faktycznie nie fart. Chodź podpowiem, że mój jak kupowałem wydawało mi się, że jest z 82, bo taka była data pierwszej rejestracji. Ale po wgryzieniu się w tabliczkę okazało się, że wyprodukowali we wrześniu 81.
valhallen / 2010-05-18 09:37:46 /
prawie 8minut z nami, zapraszam
http://www.youtube.com/watch?v=47Q4Ib8FU1w
łał - grzeczny Pająk - coś nowego! Ale dzieki temu jest zaliczona meta, brak strat w sprzęcie i punkty do generalki klasy i grupy! Tak trzymać! Super Wam poszło!
greenhorn / 2010-05-18 12:54:01 /
Kierowca i sprzęt wymiatają, a tak na marginesie Capri skok zawieszenia ma w granicy 20mm :).
Grzeczny Pająk, grzeczny. Starał się jak mógł, żeby mnie nie słuchać, jak mu darłam mordę, żeby nie uciekał w zielone i silnika nie zabił. Nawet wydech urwał, żeby mnie zagłuszyć, ale jak krzyki nie dolatywały, to rękami machałam.
Tekla / 2010-05-18 14:19:44 /
Pajączku - a amorki na max skręciłeś? Bo faktycznie prawie w ogóle się nie ugina... (znaczy - fajnie, że się nie ugina :) )
bartozłomero / 2010-05-18 14:32:36 /
nie, nie na max ale pamiętaj że ja mam lżejszy silnik i konkretne sprężyny.
tył nawet za bardzo poluzowałem bo widzę teraz na filmie że dupa jest za miękka i bardzo często wewnętrzne przednie koło się unosi.
Widac,że silniki Pająka lubią wysokie obroty:)
krzys escort mk2 / 2010-05-18 17:44:16 /
http://picasaweb.google.pl/martapajak1979/ClassicautoUEzMaj20101#
druga porcja zdjęć
Tekla / 2010-05-23 20:49:26 /
jutro druga eliminacja w Nowym Mieście nad Pilicą. A potfoor (jak zwykle ostatnio) właśnie się poskładał na ostatnią chwile - było gorąco nie tylko z powodu upału :) drugi raz w ciagu miesiąca robilem silnik, do tego prostowanie po sarnie. Mam nadzieje, ze ta pechowa seria już się skończyła.
A jak reszta fordów? wszyscy gotowi?
greenhorn / 2010-06-11 12:22:42 /
O - to może chociaż pooglądać przyjadę :) niedaleczko i znajome miejsce - ale może być trochę gorąco...
bartozłomero / 2010-06-11 12:53:30 /
Jakby co to ekipa kibicująca wyjeżdża z wawki (Żoliborz) o 8.00.
Sachar / 2010-06-11 12:56:57 /
normalnie wyjeżdża 360 kilo żywej kibicującej wagi :DDDD
sołtys / 2010-06-11 16:31:29 /
u mnie hamulce już nie trzymają, wydech pospawany, założyłem też większą chłodnicę i hankooki, auto załadowane, grill jest, węgiel jest, wyruszamy ok 6
Oj - to lotnisko strasznie wpieprza opony... Nie szkoda ich na tą cementową płytę? ;) Chociaż zwykle jeżdżę parę godzin, to może parę przejazdów przeżyją...
bartozłomero / 2010-06-11 22:17:28 /
hehe, ja wlaśnie dotarłem do domu, i chyba się już Taunus nie gotuje :))
hebli u mnie też brak, ale przecież nie będziemy hamować :)
dobrze wiedzieć że bedzie grill, weźmiemy mięcho jakieś :)
i my tez start koło 6 :)
Mac13k / 2010-06-11 23:02:18 /
http://picasaweb.google.pl/101091755572303695916/CACUP?authkey=Gv1sRgCNTI0IXbmfLoDw#
sołtys / 2010-06-12 21:13:42 /
wróciliśmy :)
wóz dał radę, urwał się co prawda jeden dość istotny zaworek i pod koniec troche mulił ale tak to dał radę :)
pierwszy raz jeździłem tego typu próby, nie na torze i musze powiedzieć ze bardzo mi się podobało :) szybko, ciasno, lasek no czego chcieć więcej :)
dzięki za miło spędzony dzień i do następnego razu :)
Mac13k / 2010-06-12 22:00:35 /
no ale ale ale jak wyniki? :)
Ja dorzucę swoje 2 grosze dziś bo wczoraj byłem deko wypluty i spalony słońcem... :D
Pogoda dopisała!
Towarzystwo zacne!
Wszystkie fordy dawały radę!
Szacunek dla Kuby za usunięcie "awarii" skrzyni między próbami oraz wolę walki (na 1ce przejechał całą próbę :p)
Ogólnie jeszcze bardziej zapragnąłem rozpocząć przygodę z amatorskim ściganiem. Prawdopodobnie niebawem w moim garażu zagości coś do ścigania.
Cierpię teraz niemiłosiernie bo się zjarałem na raka :D
Nie wiem tylko jak z wynikami bo zawinąłem się wcześniej niestety.
sołtys / 2010-06-13 09:57:09 /
Fajnie było. Gul mi skoczył, bo też by się chciało...
Kilka zdjęć
bartozłomero / 2010-06-13 10:55:41 /
...
bartozłomero / 2010-06-13 10:58:10 /
a w zasadzie ktos wie jakie wyniki były?? :))))
Mac13k / 2010-06-13 12:45:38 /
Filip trzeci, Rafał Bogdanowicz drugi, Kuba piąty, my trzecie.
Więcej nie pamiętam...
Tekla / 2010-06-13 12:57:49 /
http://picasaweb.google.pl/martapajak1979/CANoweMiastoNadPilicaCzerwiec2010#
by Sachar
Tekla / 2010-06-13 14:11:28 /
gratulacje! a jak w miejsca grupie? grill wyszedł? :) świetne zdjęcia swoją drogą
Jak zwykle dzięki za świetną zabawę, nasz pit stop się rozrasta, było miło ciepło i głodni nie chodziliśmy.
Trasy były ciekawe, warto było opisać cięcia, dziury i niebezpieczeństwa.
Miejsc w grupie nie pamiętam, komary cięły jak .... , za chwil parę pełne wyniki będą na classicauto.pl
Hej, też wielkie dzięki dla wszystkich fordo scigaczy i kibiców! Dodam tylko, że tym razem ekipa krakowska wróciła do domu bez strat, a potem imprezowaliśmy do 4 rano w Kraku :) Fajne foty - dzięki nim mam uwieczniony mój slajd zakończony pomyleniem trasy na PS2! Jeszcze tylko jedno muszę z siebie wyrzucić - to był najgorzej zorganizowany CA Cup na jakim byłem, a bardzo szkoda, bo trasy niezwykle wymagające, ale pomysł z szykanami, których po przestawieniu nikt nie ustawia, delikatnie mówiąc nie był udany...
Pająk - wrzucisz onboardy?
greenhorn / 2010-06-14 09:58:36 /
mówisz masz
http://www.youtube.com/watch?v=Sw7rBIR_0gQ
http://www.youtube.com/watch?v=WUlusOIYe3o
http://www.youtube.com/watch?v=myWvSNqTu5g
http://www.youtube.com/watch?v=rISoMHJzvkI
no i Twój puchar, możesz na razie sobie wydrukować a wersję dotykową dostaniesz w Miedziogórze
o dzieki :) fajnie, że zabrałeś!
już oglądam onboardy, a tutaj moje przejazdy:
http://www.youtube.com/watch?v=LaCDg2GUSAs
Niestety panowie z kamerą ustawili się akurat nie tam gdzie "się działo", więc raczej wieje nudą z tego filmu - no może jest jeden gorący moment jak napadam czołowo na Mazdę hehe
greenhorn / 2010-06-14 11:27:59 /
Dziękuję wszystkim za sportową atmosferę i dobrą zabawę.
Na organizację nie narzekam, bo a końcu to zależy także od przebiegu imprezy, ilości awarii itd, a tu specyficznie od jadących ciągników. Trochę się na końcu pogubili, ale trasy były super- długie i ciekawe, catering był, myślę, że nie ma się co czepiać, fajnie było. A że się nie udało do końca tak, jak miało być, to nie pierwszy raz i nie ostatni. ( A znikające szykany wyrabiają refleks ;) )
Tekla / 2010-06-14 14:19:22 /
ja tylko marudzę na znikające szykany :-)
greenhorn / 2010-06-14 15:13:17 /
A czy nie jest tak, że 'im mniej, tym lepiej'? Żartuję oczywiscie. Fakt, to był bałagan. Ale poza tym fajnie, prawda?
Tekla / 2010-06-14 20:26:46 /
fajowskie te trasy! kurna, jeszcze 2 miesiące temu byłem przekonany że i ja się pojawię na torze moim autem...
a z mazdą to czyja wina była? A jak Gnieciuch?
no i zapraszam do obejrzenia naszych przejazdów z zewnątrz
http://www.youtube.com/watch?v=7HnsrwQCJ-M
łoł - fajowo - działo się :)
greenhorn / 2010-06-15 09:09:57 /
są wyniki:
Grupa II (oldtimer sport) 28 samochodów:
Pająki - 5 miejsce
Greenhorn - 6 miejsce
Bart&Kasia - 9 miejsce
Maciek&Ala - 13 miejsce
Kuba&Krzyś - 15 miejsce (w tym jeden oes w całości na 1szym biegu!)
Dodam jeszcze tylko, że dominacja Porsche jest coraz bardziej widoczna. Bylismy z Pająkiem pierwszymi nie-porschakami w generalce grupy... a pierwsza 10tka składa się z 6 porsche, trzech capri i jednego Ritmo.
Grupa 1 oldtimer classic:
Rafał & Ania - 5 miejsce
Grupa Open:
4 napedowe capri Łukasza i Artura na miejscu 11 (w grupie mieli prawie same szybkie plastic-cary)
wyniki w klasach podawał wcześniej Pająk.
Co najważniejsze wszystkie Fordy na mecie! Jeszcze raz dzięki za super zabawę!
greenhorn / 2010-06-15 12:01:36 /
No to moi drodzy ja proponuję zawziąć się, żeby po następnych zawodach było" Dominacja Porsche zdecydowanie zmalała".
My z Pająkiem daliśmy trochę ciała, bo te dwie sekundy można było urwać bez większego problemu na ostatniej próbie. W Kielcach nie będziemy się tak rozluźniać.
Tekla / 2010-06-15 12:41:01 /
oj tak - trzeba ich cisnąć :) na PS1 mialem trzeci czas w całej grupie. To taki fajny test gdzie jest granica możliwości. trochę tam przypałowałem i właściwie cudem w dwóch miejscach nie skonczyło się poza trasą, zrobiło mi się trochę ciepło i niestety odpuscilem - w Kielcach już nie będzie odpuszczania. Trzeba jechac jak Kubica w Monaco :) na granicy, ocierać się o bandy, czyli innymi słowy łycha łycha łycha
greenhorn / 2010-06-15 13:47:30 /
Kiedy kielce? Może już zdążę wystartować :P
sołtys / 2010-06-15 13:53:23 /
14.08
Konar / 2010-06-15 13:56:19 /
ołki to może zdążę.
ech... ale by było fajnie :D
sołtys / 2010-06-15 14:01:54 /
a Pająki trzymać tempo PS3 - tam byliscie na trzecim miejscu w grupie - sekunde czy dwie za obydwiema 911 turbo! Cholernie szybko!
greenhorn / 2010-06-15 14:03:27 /
Witam.
Gratulacje za wyniki.
Fakt faktem bawiliśmy się rewelacyjnie, ale organizacyjnie szkoda, że nie wyszło na końcu imprezy (odwołane przejazdy). Z szykanami faktycznie też była zabawa, a raczej obstawianie: jest, czy już ścięta?
Co do samych tras to powiem szczerze, że jestem mile zaskoczony, bo faktycznie ciekawie to rozwiązali, a szykany rozstawiali w tych miejscach, w których powinno się zwolnić, bo za chwilę jakiś niebezpieczny zakręt czy coś w tym stylu. Na jednej z pętli co prawda 2 lekkie wycieczki poza tor, ale bez większych konsekwencji (na szczęście 4x4 daje radę). Jedna to w lesie, a druga za metą. Samochód ponownie przeszedł chrzest bojowy :)
Jeszcze raz gratuluję wyników i do następnego.
Kiedyś zacznę doganiać te plastic-cary :) Nie wiem kiedy i czym, ale zacznę :)
Pozdrawiam
Howorski / 2010-06-15 18:09:28 /
czy ja wiem czy panowie z kamerą źle ustawieni? Przejazd Pająków superancki(Tekla, te dwie sekundy co straciliście to było to na ostatnich sekundach filmu zjechanie do lewej?) i jak miodziście to brzmi na słuchawkach!
po 2s mogliśmy zejść spokojnie na dwóch ostatnich próbach, po prostu jakoś się wyluzowaliśmy pojechaliśmy mniej agresywnie i mniej skoncentrowani, np na ostatnim przejeździe 1.20-1.29 asekuracyjnie przemknęliśmy przez miejsca do cięcia i zakręt lewy w 2.0 mogliśmy iść ogniem ale nie opisaliśmy jak długi jest i tak się wahałem docisnąć a o tym nawrocie 2.40 to szkoda gadać :(
tak czy inaczej nie marudzę bo to bardzo dobry wynik i jest kogo gonić.
no to i ja się wypowiem :)
samochód dał radę, mimo że w piątek wieczorem już w zasadzie wiedziałem, że nie pojadę :))
pierwszy raz na tego typu imprezie /próby nie na torze/ i muszę powiedzieć, że dużo to fajniejsze niż kręciołki w Poznaniu. Tutaj bardzo duża prędkość, ciasno, nie wybacza żadnego błędu, co odczułem wylatując dosyć mocno w zielone tracąc patrząc po nast. czasie nawet do 20 sek.
Ala dyktowała mi wszystko super świetnie, bez żadnych zastrzeżeń. Widzę jednak, że brak doświadczenia i konkurencja powodują iż miejsca u góry stawki są na razie nie osiągalne :) o ile w poznaniu mam szansę nawiązać jakąś walkę o najcenniejsze miejsca o tyle tutaj pozostaje mi na razie gonić i gonić :) ale w końcu dogonię :)
przykładem może być chociażby to, że jeden zapoznawczy pojechałem kontrolnie za Filipem i jego tor jazdy tak diametralnie różnił się od mojego, że aż byłem w szoku. No ale widać kto tu robi czasy i czyja droga jest lepsza. :) trzeba się uczyć i jeździć :)
dorzucam filmik z przejazdów:
http://www.youtube.com/watch?v=14S76NXMZvk
w Kielcach niestety nas nie ma, ale za to na RallyLandzie (?) jak najbardziej, wtedy pomogę w dokopywaniu Porschakom :)
Mac13k / 2010-06-16 09:36:14 /
Maciek, tymi przejazdami zapoznawczymi tak bardzo się nie sugeruj. Tam często staram się posprawdzać tor jazdy i często testuje nawet z pozoru absurdalne linie przejazdu. Oglądając Twoje przejazdy w wiekszości tor jazdy wygląda naprawdę dobrze. Moim zdaniem więcej tracisz na dohamowaniach, w niektórych miejscach dużo za wcześnie, a w niektórych nieco za późno i potem to spowalnia wyjście z zakrętu. Widzę na Twoim filmie co najmniej dwa miejsca, w których chciałbym przejść takim ogniem jak Ty, więc lepsze czasy to bardziej kwestia wyeliminowania błędów, bo one niestety dużo czasu kosztują. Już same rzeczone 20 sek dałyby Ci awans o dwie pozycje w generalce grupy... Tak czy siak taksówka i jej załoga dają radę!
greenhorn / 2010-06-16 11:37:11 /
Jak wszyscy to wszyscy, więc też dorzucam swoje
http://www.youtube.com/watch?v=M_Q7i60JN6o
http://picasaweb.google.pl/atokarzewski
Howorski / 2010-06-16 16:07:53 /
Wszystkim Fordom gratulujemy. Dzięki za dobrą zabawę!
Tekla / 2010-08-15 18:05:59 /
Wszystkie zdjęcia są tutaj. Była to trzecia eliminacja CA Cup w tym roku, jeszcze przed nami jedna za miesiąc. Aha- na powyższych zdjęciach nie ma jeszcze Siemiona z drugim pucharem, za 3.miejsce w grupie, ale aparat już nie dał rady...
http://picasaweb.google.pl/martapajak1979/ClassicautoKielce2010#
Tekla / 2010-08-15 19:02:03 /
no i znowu było fajnie. Najwazniejsze, że wszystkie Fordy na mecie. Pucharki Siemiona, Pająka i Kuby - gratulacje! Ale wszyscy dawaliśmy fajnie radę. Ja się bardzo ciesze z 6 miejsca w generalce grupy II. Trening na PC dobrze nam robi i na kieleckim CA zawsze są dobre wyniki. A w tym roku konkurencja była nie mała - w sumie ponad 120 aut.
Dzięki wszystkim za super atmosferę.
greenhorn / 2010-08-16 09:45:15 /
Pierwsza część: http://picasaweb.google.com/grzegorz.cygal/ClassicAutoCupTrackDayTorKielce14082010#
A Caprików w sumie 7 startowało!
Tak, tak, coraz nas tam więcej, mam nadzieję, że tendencja będzie wzrostowa. Kongres może chyba zaświadczyć, ze impreza fajna jest:)
Tekla / 2010-08-16 12:51:04 /
http://www.youtube.com/watch?v=gNl4spmejVw
Przejazdy Potfoora w Kielcach. Z kabiny wydawało mi się że walcze jak lew a tu na filmie znowu wyszło grzecznie hehe
greenhorn / 2010-08-16 13:07:03 /
było ciekawie to prawda i bardzo ciepło :-)
CHUDER / 2010-08-16 19:18:20 /
Gratuluję wysokich lokat. Jak się rozpędziliście na PC, to na CA nie bardzo było jak Was zatrzymać ;)
Fakt. Było na prawdę ciepło. Pamiętam, że temperatura toru dochodziła do 40 stopni.
Tak to wyglądało od mojej strony
onboard: http://www.youtube.com/watch?v=B7ZPBQWR55A
Na onboardzie wieje nudą i nie za wiele widać. Muszę jeszcze popracować na tą kamerką, bo strasznie prześwietla drogę.
Z zewnątrz wyglądało to trochę inaczej: http://www.youtube.com/watch?v=8sfGxMFne70
Howorski / 2010-08-21 08:53:18 /
nasze przejazdy.
http://www.youtube.com/watch?v=HDPDYyjiyFE
trwają właśnie zapisy na ostatnią eliminację CA w tym roku. Impreza jest na północy więc fajnie jakby się pojawiły Fordy z 3m i okolic. Wybiera się ktoś?
wszelkie info tutaj: http://www.classicauto.pl/imprezy2010.html
greenhorn / 2010-09-03 21:44:13 /
I jak? Z tego co patrzyłem na listę startową mieli być greenhorn, Pająk z Teklą, CHUDER i Jakub Wójcicki z Krzysztofem. Jak wyniki? Była od razu generalka?
Chuder pierwszy w klasie 1600, a Pająk też pierwszy - chyba w klasie 2000. Tylko tyle jestem w stanie odczytać ze zdjęć na Facebook'u :D
Konar / 2010-09-12 17:29:44 /
Chuder i Pajak pierwsi, Kuba trzeci.
W generalce (o ile dobrze pamietam) Pajak byl dziewiaty, Kuba 25?, Chuder 32, a Filip 36
GRATULACJE!!!
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2010-09-12 17:37:42 /
No to super! Gratulacje!!!
bartozłomero / 2010-09-12 17:40:24 /
Super! Czekam więc na szczegółowe wyniki na classicauto.pl ;) a greenhorn był? Po połowie sezonu chyba był na pudle w generalce w swojej klasie...
Filip=Greenhorn
Wiem, ale to były podane miejsca w generalce. Nawet jakby nie przyjechał do Rallylandu to i tak miejsce w generalce zajmuje za trzy poprzednie Track Day'e. Chyba że podawałeś miejsce w grupie, a nie generalkę za cały sezon i źle zrozumiałem...
Podalem generalke jednych zawodow;)
Hehe nie po polsku to napisałem, ale mam nadzieję że czaisz :D pisałeś o miejscu w grupie a ja o klasyfikacji za cały sezon.
:)
Tak to wyglądało
Tekla / 2010-09-12 18:05:08 /
no więc tak:
- Chuder wyjął I miejsce w grupie oldtimer sport w klasie 1600 i I miejsce samochodów brytyjskich
- Kuba był III w swojej klasie
- Greenhorn tym razem na pudle nie stanął
- Pająk I miejsce w grupie oldtimer sport w klasie 2000 oraz I miejsce w całej grupie oldtimer sport
Haha to się chłopcy z british garage takiej konkurencji nie spodziewali :D jeszcze raz gratulacje!
bo prawda jest taka, ze Stare Fordy są najszybciejsze ;)
Gratulacje Panowie!!!
amator liil (EM) / 2010-09-12 18:14:33 /
NO pełen szacun !!!!! Pięknie pięknie i jeszcze raz PIĘKNIE!!! :)
sołtys / 2010-09-12 18:16:37 /
uff w domu. zestaw pojazdów na zdjeciu zrobil 1300 km :)
Pająk opisał sytuację trochę zbyt skromnie. Prawda jest taka, że wygrał generalkę całej grupy!! W tym roku w 3 eliminacjach CA Cup zawsze wygrywały tą generalkę Porsche 911 turbo. Tym razem jeden taki Fordzik objechał takie Porsche i wszystkich innych zawodników. To dopiero drugi przypadek w historii pucharu gdy Ford wygrał grupę w CA Cup (w zeszłym roku Pająk wygrał Kielce). Jeszcze raz wielkie gratulacje! Chuder i Kuba tez swietnie dali radę.
Mnie nie szło - pomyłki trasy, lądowania w krzakach i takie tam. Na osłodę chyba zostanie trzecie miejsce w generalce klasy 2000+ na koniec sezonu. (nie ma jeszcze wyników więc to niepewne).
na drugiej focie moment gdy uświadomiłem Pająka, że wygrał tą imprezę
greenhorn / 2010-09-12 19:54:07 /
Gratulacje:) Rewelacyjne wyniki.
Wielkie gratki dla Pająka!
hi hi - ale widzę, że przy odczytywaniu wyników u Greenhorna podniecenie sięgało zenitu :D (patrz wybrzuszenia na spodniach...) :D
bartozłomero / 2010-09-12 20:32:40 /
mocno:)
Escort sobie radzi ,i bardzo dobrze:)
Capri1974 / 2010-09-12 20:48:40 /
Barto... gdzie ty raczysz kierować swój wzrok przyjacielu?! :O
sołtys / 2010-09-13 07:09:08 /
oj tam oj tam.
z caprika wygląda to niej więcej tak.
http://www.youtube.com/watch?v=ZR6yk0SqQ1s
http://www.youtube.com/watch?v=YZncL0PkIaw
http://www.youtube.com/watch?v=-FRuLioOSoM
Fordy były wszystkie dzielne, za to należałoby dodać, że organizacja była najsłabsza w całym sezonie, żeby nie powiedzieć, że po prostu do kitu. szkoda, bo jeżdżenia było dużo, i stanowczo nie trzeba było psuć atmosfery fuszerką organizacyjną.
Tekla / 2010-09-13 09:48:24 /
http://picasaweb.google.pl/martapajak1979/CaRallyland#
Tekla / 2010-09-13 20:58:29 /
film z zewnątrz, różne załogi w tym 2 capri
http://www.youtube.com/watch?v=MGx4d2q6uew&feature=related
Dębica daje radę! podpinam krótkie info pod ten wątek. Mimo, że tylko dwa odcinki, mimo braku PKCów, mimo niewielkiej liczby klasyków na starcie, to było wczoraj naprawdę świetnie. W sumie 8 przejazdów (6 punktowanych), na dwóch bardzo trudnych technicznie próbach. Jedna z nich to znany z zeszłego roku prolog, a drugi to najtrudniejsza technicznie próba jaką kiedykolwiek jechałem; wąsko, kręto, z dziurami, hopami i błotem - bajka! Do tego dobra organizacja i, świetna pogoda i miła atmosfera.
Na starcie dwa Capriki. Mój potfoor i Łukasz Howorski. Obydwa przejechały bez strat i zdobyły pucharki w grupie Classicauto (1 i 3 miejsce). Tak więc jak zwykle Capri były widoczne na tej imprezie. W generalce miejsca odpowiednio 18 i 30.
Tegoroczna Dębica miała okrojony charakter głównie ze względu na powodzie, które poniszczyły trasy i dojazdy do nich. Mam nadzieje, że w przyszłym roku rajd wróci do starej formuły a redakcja Classicauto przywróci go jako ostatnią eliminację CA Cup - moim zdaniem naprawdę warto.
greenhorn / 2010-09-19 19:24:48 /
no to wielkie brawa!!!
no właśnie gratulacje :-)))
CHUDER / 2010-09-19 22:17:19 /
dzięki :)
filmik z przejazdów: http://www.youtube.com/watch?v=WFpqk3pN-qc
a ponizej fota z mini lotu :)
greenhorn / 2010-09-21 14:43:11 /
ooo był "mój" zakręt :D
haha... "zakręt pająka" :)
sołtys / 2010-09-21 19:05:05 /
w opisie tej trasy było: Hamuj do uwaga prawy Pająk! :)
greenhorn / 2010-09-22 10:08:13 /
chyba: Hamuj do uwaga prawy , przejeżdzany na Pająka!
wąski77 / 2010-09-22 20:55:48 /
Są wyniki generalki sezonu 2010 na stronie CA:
No i wygląda to dla Fordów bardzo zacnie:
w generalce grupy I (oldtimer Classic) Rafał Bohdanowicz - 3 miejsce, w generalce klasy też 3! (2000)
w generalce grupy II (oldtimer sport) Pająk - 3 miejsce!, w generalce klasy pojemnościowej 2-gie! (2000)
pozostałe Fordy w grupie II:
Kuba 8 w grupie i 4 w klasie (2000+)
Greenhorn - 10 w grupie i 3 w klasie (2000+)
Gnieciuch - 19 w grupie i 6 w klasie (2000)
Chuder - 19 w grupie i 4 w klasie (1600)
Fordy zgarnęły więc 5 pucharków, w tym dwa za Grupy gdzie w wypadku Oldtimer Sport rywalizowało ponad 40 samochodów. A Pająkowi to zostało już chyba tylko wygrać przyszłoroczny sezon, czego mu życzę :)
greenhorn / 2010-09-29 11:29:03 /
Gratulacje gratulacje gratulacje!
Fajnie widzieć fordy na podium :)
No to panowie i panie bardzo ładnie.
Na początku sezonu myślałem że będzie bardzo kiepsko, auto posklejane na jedną eliminację w dodatku na starym silniku. Ostatecznie jestem mega zadowolony.
Gratuluje wszystkim wyników i dotrwania do końca sezonu.
no proszę jaka miła wiadomość po powrocie z urlopu :)
Niestety ślub na jednej imprezie i urlop na drugiej uniemożliwiły walkę o drugie miejsce w grupie (bo tego białego porsche to raczej bym nie dogonił)... Aczkolwiek nie sądziłem, że można coś zająć startując w połowie imprez ?!
valhallen / 2010-09-30 10:27:57 /
Gratulacje chłopaki.
m.kozlowski / 2010-09-30 10:40:46 /
10 października 2010r. odbędzie się Zakończenie Sezonu Classicauto
oraz Zakończenie Classicauto Cup 2010.
W niedzielę 10 października zapraszamy naszych Sympatykow z autami lub bez do klubokawiarni Warszawa-Powiśle na spotkanie kończące sezon Classicauto. Szczególnie serdecznie powitamy laureatów i uczestników zmagań w Pucharze Classicauto 2010. Podczas imprezy wręczone zostaną nagrody w Grupach i Klasach w klasyfikacji sezonu CA Cup 2010. A oto
przypomnienie, jak wyglądało spotkanie otwierajace sezon Classicauto w kwietniu:
http://classicauto.pl/index_pliki/Start_sezonu.pdf
piękna pogoda wybiera się ktoś popatrzeć ?
Ja byłem, z Capri były tylko dwa/trzy. Fajna pogoda to i atmosferka dopisała. DUżo ciekawych aut, jak Tatra 613 czy Maserati Biturbo
Wojtass / 2010-10-10 19:03:51 /
capri było więcej tylko nie w tym samym czasie.
Rafał odebrał dzbanek:
-II Vice Mistrz 2010 Grupa I "Oldtimer" klasa 2000
My odebraliśmy dzbanki:
-Vice Mistrz 2010 Grupa II "Oldtimer Sport" klasa 2000
-II Vice Mistrz 2010 Grupa II
I Filip nie odebrał (ale my zabraliśmy)
-II Vice Mistrz 2010 Grupa II "Oldtimer Sport" klasa +2000
Oby tak dalej albo lepiej, gratulację!
extra! wielkie dzieki za zabranie pucharka - jest w dobrych rękach - odbiorę jak tylko będę w W-wie.
greenhorn / 2010-10-11 10:29:29 /
Gratulacje!!!:)
Capri1974 / 2010-10-11 14:50:28 /
oby tak dalej
Łukasz Krauzowicz / 2010-10-11 14:54:11 /
łooojeżu ... ale nakosiliście! Gratulacje, gratulacjami ... ale kiedy my to wszystko opijemy ;)))))
amator liil (EM) / 2010-10-11 15:06:10 /
nie mogę się doczekać sezonu i zmontowałem krótki filmik.
http://www.youtube.com/watch?v=xdyF8b3i-1E
fajowy filmik. tez jestem ciekaw jakie będa w tym sezonie eliminacje... zobaczymy
greenhorn / 2011-01-26 09:34:31 /
no ja tez czekam na wiesci, chcialbym zeby bylo dwa razy debrzno :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-01-26 09:37:28 /
wybrać by sie wreszcie tam do Dębicy daleko nie ma a jest co poogladać
mishq (Mateusz G.) / 2011-01-26 11:13:18 /
..... ja nie uzywam przecinkow, ale tego zdania nie kumam :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2011-01-26 11:42:03 /
chodzi o to że mam niedaleko do Dębicy a nigdy nie bylem tam obejrzeć zmagań Pająka więc może w tym roku sie wybiore
mishq (Mateusz G.) / 2011-01-26 12:01:52 /