logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Gaźnik Motorcraft 1V w 1300Kent - nie zaciąga paliwa z komory pływakowej

Gaźnik Motorcraft 1V w 1300Kent - nie zaciąga paliwa z komory pływakowej

Silnik 1300 Kent. Gaźnik Motorcraft 1V.
Paliwo w komorze pływakowej jest. Dysza głowna czysta. Pompka zrywu pracuje. Nie mniej jednak silnik nie chodzi. Silnik nie zasysa paliwa do kolektora.
Przy pierwszym demontazu pokrywy gaznika w komorze była zaslepka aluminiowa sprezynka i zaworek (wszystko to znajduje się obok dyszy głownej na takim ruchomym bolcu z sprezynką). Poskładałem to do kupy.
Jakieś pomysły?
Aha po wykręceniu dyszy głownej widac pod nia jakiś mosiężny element ala precik z zaokrągloną głowką ale za cholere nie chce wyjść. To ma tak być ?

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-16 17:42:28 /


klapka ssania zamknięta ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-16 22:26:20 /


Popcio, te gaźniki do Kenta 1.3 baardzo często trafiają się nowe na ebayu za grosze, może nie warto tego reanimować?

Konar / 2010-05-16 22:49:19 /


Proszę bardzo (choćby na części):
http://cgi.ebay.co.uk/NEW-CARB-ASSY-FORD-ESCORT-CORTINA-CAPRI-/180507194024?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a071132a8#ht_500wt_1182

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-carburetor-BRAND-NEW-/260602090997?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cad1855f5#ht_500wt_1182

http://cgi.ebay.co.uk/New-ford-carburettor-771FKBA-capri-escort-cortina-/130391042930?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5be96b72#ht_500wt_1182

http://cgi.ebay.co.uk/New-ford-carburettor-771FKBA-capri-escort-cortina-/130391042930?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5be96b72#ht_500wt_1182
(ten jest bezpośrednio do Kenta 1300 HC)



Konar / 2010-05-16 22:56:08 /


na to wygląda że nie warto.

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-17 07:41:52 /


klapka ssania zamknięta...

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-17 07:43:44 /


odpal go tylko na mechnicznym wtrysku dodając gazu cały czas , potem zatkaj ręką na wysokich obrotach. Jak nie da rady to kompresor i dmuchaj po kanalikach dziurach. Pod warunkiem ze go źle nie złożyłeś.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-17 09:21:23 /


a najlepiej to kup sobie nowy , i dla mnie sztukę też

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-17 09:21:46 /


Mam taki sam gaźnik w fiescie i on jest prosty jak konstrukcja młotka, wiec nie wiem co tam może nie działać. Poskładaj go jak trzeba przedmuchaj i musi działać...

Kilgore / 2010-05-17 10:48:01 /


aż sam się dziwię dlaczego on nie chodzi...
Zdemontuje wyczyszcze pożądnie i sprubuję raz jeszcze...
No taki nowy gaźnik bym nabył ale brak konta na ebayu zniechęca...

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-17 14:08:42 /


Więc tak rozebrałem gaźnik w celu wyczyszczenia. Rozebrałem też drugi z silnika 1,6 pinto w celu pobrania części. Z drugiego gaźnika tego 1,6 z korpusu wypadła baryłka ( w gażniku z silnika 1,3 Kent też była) ponado wypadła także kulka. Teraz pytanie skąd? Jest ona nad baryłką? Dlaczego w gaźniku z 1,3 Kent jej nie było? Możliwe że tak ma być? Na zdjęciu zaznaczyłem gdzie była baryłka (przepraszam za jakość).

,


Ponadto mam pytanie odnośnie ustrojstwa na trzecim zdjęciu. Co to jest? Ma to bezpośredni wpływ na prace gaźnika ??

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-19 13:29:38 /


Do tego otworu, który zaznaczyłeś najpierw wchodzi kulka, a na kulkę ta "baryłka". Było to nawet gdzieś w którymś wątku ;)

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-05-19 13:34:19 /


Ok dzięki. Zmontowałem wszystko tak jak być powinno no i nawet działa!!!

Popcio Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-21 21:04:12 /


Troche odgrzeje kotleta odnosnie tego badziewia. Na ile mm ustawia sie pływak żeby dobry był poziom paliwa. Czy ktoś ma może skana jak prawidłowo poskładać ssanie sterowane automatycznie ?

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-08-14 20:47:31 /


http://www.capri.pl/forum/194393#528934 Pisałem niedawno. Automatyczne ? Masz na myśli chyba wodne ?

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-08-14 22:43:13 /


Czyli automatyczne (wodne , elektryczne itp) -- manualne jest na linke wyciągane cięgnem w kabinie .... ( przy Motorcraft 1V - Fiesta i np. Escort Mk2)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-08-14 22:47:46 /


Jest to ssanie "wodne" . Ma ktoś jakieś fotografie jak to powinno być złożone do kupy? W zestawie naprawczym jest coś jak oring a podczas demontażu nigdzie tego nie znalazłem .

hrabia_T Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-08-14 23:00:23 /


To sory, przez "automatyczne" rozumiem elektryczne, a wodne to dla mnie wodne, dlatego się zdziwiłem.

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-08-15 09:02:41 /


O cholera. A co się stanie, gdy w kiedyś życiu spotkasz się np. z automatyką pneumatyczną? :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-08-15 13:42:16 /