logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Webed 32/36 DGAV - jak przerobić na nadciśnieniowy by działał z Turbo ?

Webed 32/36 DGAV - jak przerobić na nadciśnieniowy by działał z Turbo ?

Witam szanownych kolegów, stanąłem przez problemem.
Założyłem do 1.6 ohc turbo z subaru i to jeździ, tyle że gaźnik jest zamontowany przed turbo, to raczej mu nie służy, do tego długa droga dolotu itp itd...

Dlatego od jakeigoś czasu studiuję materiały na temat tego gaźnika i zastanawiam się, co trzeba mu zrobić by działał w nadciśnieniu?
Nie chcę innych gaźników bo kupię jakiś szajs i będę się wściekał, że znów kasę zmarnowałem...

Na samym początku jak założyłem turbo podpiąłem je pod gaźnik bezpośrednio, jednak ciśnienie jakie napompowało było 0,15 bara bo uciekało każda możliwą dziurką....
Do tego rozjechał się skład mieszanki, rura wydechowa cała czarna w środku się zrobiła.

Ktoś ma wiedze lub materiały o przystosowaniu gaźnika do pracy w nadciśnieniu?

(jeśli chcesz napisać coś w stylu załóż wtrysk.. niech lepiej przeznaczy energię którą by zmarnował na pisanie tego by powiedzieć żonie/dziewczynie/kochance kilka miłych słów, napewno ta energia bedzie lepiej spożytkowana..)

DeMaDeS / 2010-05-12 11:20:16 /


Wtrysk nie, ale ciśnieniowych gaźników do Renówek turbo leżą tuziny... Kilka nawet widuję niemal codziennie :) Po co budować drzwi do lasu ?
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-12 11:45:15 /


Poszukaj po prostu Solexa 32 DIS z Renault.

Konar / 2010-05-12 11:49:06 /


A jakiś/jakieś gaźnik(i) nadciśnieniowy które podeszłyby do silnika V2 1,4 ccm ?????????
Najlepiej poziome, ale pionowe od biedy też by były

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-12 12:26:52 /


Chylę czoła przed autorem tej przeróbki w końcu lepiej eksperymentować i zrobić cokolwiek niż teoretyzować i gdybać . Jednak ciśnie mi się zapytanie czy taki układ jak na fotkach rzeczywiście poprawia osiągi silnika - jednym słowem czy to działa ?

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-12 13:28:35 /


Bogdan, jeżeli działało to:
http://www.capri.pl/car/3952/2898
To czemu nie miałoby działać to. Trochę wiary w sprężarki panowie :-)

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-05-12 13:36:23 /


no cóż... co do działania mogę powiedzieć tylko tyle, ze samochód rusza z miejsca na oponach 195, na asfalcie, z dwójki, paląc kapcie (a przynajmniej tak było do 4tego ruszenia jak sprzegło zaczeło się slizgać)

DeMaDeS / 2010-05-12 13:51:14 /


zabawy ciąg dalszy...

DeMaDeS / 2010-07-05 18:51:44 /


Odkopię temat.
Wertowałem Internet najlepiej jak umiałem ale nie znalazłem odpowiedzi. Znaczy się, znalazłem pewne informacje, zdjęcia, z których wnioskuję że ten Weber może działać w nadciśnieniu ale nie było to nic konkretnego (Tak samo jak relacje czy nagrania z przerabiania Polonezów na turbo - niby jest założone, jakoś chodzi ale pytania o wykonanie bez odpowiedzi). Dlatego ponawiam pytanie Przedmówcy. No, może z tą różnicą, że biorę pod uwagę zastosowanie wspomnianego wcześniej Solexa (który chyba przez ostatni czas stał się towarem deficytowym). Niby jest opcja: gaźnik przed turbiną. Jednak trochę zniesmaczyły mnie opinie o zasysaniu oleju z turbiny przy hamowaniu silnikiem czy możliwość uszkodzenia turbosprężarki przez kontakt z benzyną. Ciśnienie jakie mnie interesuje to nie więcej niż 0.3 bar.

Marcin88 Dokładna lokalizacja na mapie / 2019-02-14 20:59:08 /