logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Webed 32/36 DGAV - jak przerobić na nadciśnieniowy by działał z Turbo ?

Webed 32/36 DGAV - jak przerobić na nadciśnieniowy by działał z Turbo ?

Witam szanownych kolegów, stanąłem przez problemem.
Założyłem do 1.6 ohc turbo z subaru i to jeździ, tyle że gaźnik jest zamontowany przed turbo, to raczej mu nie służy, do tego długa droga dolotu itp itd...

Dlatego od jakeigoś czasu studiuję materiały na temat tego gaźnika i zastanawiam się, co trzeba mu zrobić by działał w nadciśnieniu?
Nie chcę innych gaźników bo kupię jakiś szajs i będę się wściekał, że znów kasę zmarnowałem...

Na samym początku jak założyłem turbo podpiąłem je pod gaźnik bezpośrednio, jednak ciśnienie jakie napompowało było 0,15 bara bo uciekało każda możliwą dziurką....
Do tego rozjechał się skład mieszanki, rura wydechowa cała czarna w środku się zrobiła.

Ktoś ma wiedze lub materiały o przystosowaniu gaźnika do pracy w nadciśnieniu?

(jeśli chcesz napisać coś w stylu załóż wtrysk.. niech lepiej przeznaczy energię którą by zmarnował na pisanie tego by powiedzieć żonie/dziewczynie/kochance kilka miłych słów, napewno ta energia bedzie lepiej spożytkowana..)

DeMaDeS / 2010-05-12 11:20:16 /

Wtrysk nie, ale ciśnieniowych gaźników do Renówek turbo leżą tuziny... Kilka nawet widuję niemal codziennie :) Po co budować drzwi do lasu ?
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-12 11:45:15 /

Poszukaj po prostu Solexa 32 DIS z Renault.

Konar / 2010-05-12 11:49:06 /

A jakiś/jakieś gaźnik(i) nadciśnieniowy które podeszłyby do silnika V2 1,4 ccm ?????????
Najlepiej poziome, ale pionowe od biedy też by były

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-12 12:26:52 /