logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Zawory 1,6 HC OHV

Zawory 1,6 HC OHV

Szukalem, nic nie znalazlem. Auto kolegi, Capri 1 USA, Silnik 1,6 HC OHV. Bez jaj, pierwszy raz slysze.
Jakie sa wartosci przy ustawianiu zaworow? Ma ktos pojecie?

AM

Zombie / 2010-04-24 12:22:12 /


http://www.capri.pl/garage/engine-settings

Kilgore / 2010-04-24 12:40:06 /


Dzieki serdeczne. Milego wieczoru.

Zombie / 2010-04-24 18:52:27 /


Rzeczywiscie 1600 szły na stany, ale tylko te całkiem pierwsze.... silnik angielski - świetna jednostka napędowa.... ;-)

Ustawia się 0,20 0,55 - tylko trzeba zwrócić bacznie uwagę na kolejność zaworów - z zewnątrz głowicy są wydechowe i wewnątrz dwa wydechowe razem -- ssące są podwójnie OBOK siebie .... nie ustawiać czasem na przemiennie jak w OHC.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-04-25 02:35:36 /


Mike, czyli jakbym patrzyl na Silnik z gory:

Wylot

Wlot

Wlot

Wylot

Wylot

Wlot

Wlot

Wylot



Cos schrzanili, klepie, i nie bierze gazu.

Zombie / 2010-05-03 15:50:13 /


Dokładnie tak jest z tymi zaworami - ja po zakupie swego kenta miałem ustawione na 0,25 i 0,20 i na przemian --- ktoś wziął serwisówkę od OHC i ustawił źle.... efekt był taki że przejeżdżał 1000 metrów i gasł...

Regulować zawory, zapłon i gaźnik aż będzie chodzić... normalnie pracuje troszkę głośniej niż ohc , ale nie klepie ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-03 17:35:07 /


a w 1.1 jest tak samo?

Kilgore / 2010-05-03 17:59:59 /


Tylko w kencie 1.1 (Escort Mk1 i Mk2) .... w valencii zawory są naprzemiennie

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-03 18:06:27 /


Dzieki serdeczne, podane dalej i probowane, zobaczymy co sie urodzi.
A jakies specyficzne porady czy pomysly jezeli chodzi o zaplon? Na ile stopni probowac? (oczwiscie poza tym co radzi fabryka). Niestety, zero pojecia o tej masznie (oprocz tego ze z jakiegos powodu wszyscy ktorzy maja Escorta i wywachali te Auto chca miec jednostke napedowa i zaklepuja zamiast radzic heheh ;D ).

Zombie / 2010-05-03 22:36:31 /


Ja mam już troszkę inny zapłon - bo bezstykowy z modułem .... jeśli jest już luz na wałku aparatu zapłonowego czasem ciężko w ogóle ustawić zapłon. A reszta - jeśli jest dobra przerwa na przerywaczu i na świecach to chodzi ładnie na ustawieniach fabrycznych.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-05-04 00:23:39 /