Witam serdecznie :)
Szukałem na forum ale nie mogłem znaleźć więc zakładam nowy temat.
Proszę o informacje jakie jest ustawienie wyjściowe śrub składu mieszanki w moim Weberku?
A może ktoś ma jakąś serwisówkę tego gaźnika po polsku?
Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Pozdrawiam
Mateusz
zajonc / 2010-03-12 14:24:47 /
Też przyłączam się do pytania jak najlepiej ustawić mieszankę i jak sprawdzić czy nie jest za uboga/bogata itd:) Od siebie mogę dodać 2 rzeczy:
serwisówka o weberkach:
http://uploading.com/files/KD90Y51K/156392157X.pdf.html
i coś na temat regulacji:
http://www.redlineweber.com/html/Tech/carburetor_set_up_and_lean_best_.htm
Kilgore / 2010-03-12 16:24:11 /
'jak sprawdzić czy nie jest za uboga/bogata' - analizator spalin najlepszy do tego.
...::$nuffy (Grześ) / 2010-03-12 17:16:27 /
To ze można jechać na anlnalizator spalin to chyba każdy wie, ale kiedyś chyba nie było żadnych analizatorów i mimo tego byli fachowcy którzy potrafili wyregulować gaźnik na tip top:).
Kilgore / 2010-03-12 17:47:09 /
były analizatory,bardzo proste w działaniu,ja nawet mam takiego starego polskiego kukuruźnika i działa:)
Na analizator spalin pojadę w poniedziałek. Ale przed tym chciałbym chociaż fabryczne ustawienia wprowadzić do gaźnika i dlatego muszę wiedzieć ile obrotów powinienem wykręcić śruby składu mieszanki?
zajonc / 2010-03-12 17:58:09 /
a ile obrotów dokręcasz koło jak złapiesz kapcia?
Mysza liil (EM) / 2010-03-12 18:03:02 /
hmm a ja myślę, że znając każdy gaźnik i pomijając jego stan można po złożeniu w kupę, o ile był rozebrany jeszcze na stole wstępnie go podregulować po to by odpalił i dokończyć regulację przy pracującym silniku. Ja tak robiłem jako szczyl z gaźnikami polskich jednośladów - motorowerów i później motorów zawsze się to sprawdzało. Trzeba było tylko pamiętać ile obrotów wykręcić powietrze ile paliwo w danym typie i musiało grać. Ale to są tylko ustawienia na tyle wstępne by dało się uruchomić, o innej regulacji na sucho nie ma mowy oczywiście.
Mirek K. / 2010-03-12 18:56:32 /
Mysza, nie dołuj chłopaka. Ustawienia fabryczne to w fabryce przy idealnym silniku. Ktoś ci powie żebyś wykręcił o dwa obroty bo akurat u niego działało a u ciebie będzie trzeba wykręcić np. o 4 albo 5 obrotów, jeśli coś jest nie tak to na wstępie ustaw na "czuja" i jedź na analizator.
brzezin / 2010-03-12 18:57:54 /
może źle się wyraziłem - nie chodziło mi o ustawienia fabryczne tylko o wyjściowe. każdy producent wydaje serwisówkę z danymi potrzebnymi do regulacji. Wiem, że reguluje się indywidualnie ale jakieś wyjściowe ustawienia właśnie do odpalenia i późniejszej regulacji powinny być i o takie ustawienia pytałem. Niedawno ustawiłem na 2 obroty i niby jest spoko, zobaczymy co pokaże analiza?
zajonc / 2010-03-12 19:24:30 /