Witam serdecznie.
jakiś czas temu stałem się szczęśliwym posiadaczem forda granady 2.0 V6 z 1979r. :D Stał on nie ruszany i nie na chodzie przez ok. 4 lata. Zrobiłem remont głowic, położyłem nowe uszczelki. Auto chodzi cudownie ale wymaga jeszcze regulacji. Obecnie chciałbym kupić komplet uszczelek do mojego gaźnika tylko nie mogę na nim znaleźć jaki to model. Proszę o pomoc i ewentualnie wskazówki, gdzie mogę kupić komplet uszczelek czy też zestaw naprawczy do takiego gaźnika? Z góry dziękuję serdecznie za pomoc i pozdrawiam.
Fotki mojego gaźnika:
[URL=http://img687.imageshack.us/i/20100309072.jpg/][IMG]http://img687.imageshack.us/img687/4599/20100309072.jpg[/IMG][/URL]
zajonc / 2010-03-09 13:15:20 /
Inne fotki gaźnika:
[URL=http://img694.imageshack.us/i/26925891.jpg/][IMG]http://img694.imageshack.us/img694/9731/26925891.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img708.imageshack.us/i/79742905.jpg/][IMG]http://img708.imageshack.us/img708/7022/79742905.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img694.imageshack.us/i/33022918.jpg/][IMG]http://img694.imageshack.us/img694/502/33022918.jpg[/IMG][/URL]
zajonc / 2010-03-09 13:18:29 /
Obstawiał bym Weber DGEV.
zestawów naprawczych szukaj w firmie Etermot z Łomianek
gryziu liil (EM) / 2010-03-09 13:25:30 /
A nie będzie to raczej DGAS(ssanie elektryczne, obydwie przepustnice otwierają się synchronicznie V-ka, a w DGAV najpierw pierwsza się otwiera, a potem druga R4).
Zobacz na korpusie na oznaczenia i będziesz wiedział.
Tu masz zestawy naprawcze:
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat=43503&pro=271546
lub
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat=43503&pro=273034
AndrzejKudowa / 2010-03-09 13:41:08 /
No właśnie szukałem i znalazłem tylko numer 000474 a symbolu nie widzę :( Dzięki serdeczne za odpowiedzi :)
zajonc / 2010-03-09 13:45:23 /
Z boku na samej podstawce korpusu gażnika pomiędzy śrubami którymi przykręcasz gaźnik do kolektora - od strony nadkola kierowcy powinno być DGAV, DGV, DGAS lub coś podobnego
AndrzejKudowa / 2010-03-09 13:50:08 /
Właśnie dokładnie w opisywanym przez Ciebie miejscu jest ten numer który podałem w poście powyżej :/
zajonc / 2010-03-09 13:55:05 /
Miejsce gdzie jest wybity numer zaznaczyłem czerwoną obwódką:
[URL=http://img718.imageshack.us/i/45666837.jpg/][IMG]http://img718.imageshack.us/img718/1534/45666837.jpg[/IMG][/URL]
zajonc / 2010-03-09 13:57:32 /
No fakt to od V-ki, ale nie DGAS tylko właśnie DGES (bo ssanie elektryczne a nie wodne)
gryziu liil (EM) / 2010-03-09 13:59:04 /
Ogarnij się z tym osranym PHPBBowym enginem przy wklejaniu linków ;) Jak zapewne zauważyłeś, to jest porządne forum i takie ścierwo tutaj nie działa :)
A gaźnik masz weber DGAS 32/32, i o gaźniczkach poczytaj np tu: http://www.capri.pl/forum/15797
Mysza liil (EM) / 2010-03-09 19:15:37 /
Witam panstwa :)
Chcialbym sie dolaczyc z prosba o zidentyfikowanie i ocene pewnego Webera.
Z tego co widze , najbardziej prawdopodobne jest to, ze jest to wlasnie 32/34 DFT, ale chcialbym sie upewnic i poznac wasza opinie-czy zrobic z niego popielniczke czy jednak dac mu druga szanse.
Narazie link bo zdjecie wrzuce wieczorem http://www.webercarburator.com/34DFT.pdf
Dodam tylko , ze jest "prawie nowy" bo lezal w pudelku od 79-ego po tym jak ktos oddal go na serwis po 6k mil i nigdy juz nie odebral.
Z gory dzieki.
on_the_run / 2010-05-07 11:27:55 /
a oto zdjecia...znajdzie sie ktos z opinia?
on_the_run / 2010-05-07 19:21:52 /
Mam takie toto w Fieście 1.6 kent, także stosowane w Escortach Mk3/4 1.3/1.6 bez "i", Fiestach Mk2
To do sprzedania jest ?
MikeB4 / 2010-05-07 21:45:30 /
Raczej bedzie do sprzedania, ale pod koniec czerwca przed wyjazdem do PL.
Jesli nie znajde dla niego zastosowania-napewno wrzuce go w ogloszenia.
on_the_run / 2010-05-10 10:26:59 /
Witam ostatnio zanabyłem ciekawego weberka i może ktoś bedzie wiedział od czego on był itd.
Dopatrzyłem się kilku różnic jak podłużna dysza biegu jałowego(fotka nr.2), dodatkowy odpływ paliwa, powrót do baku mniejszej średnicy. Dodatkowo z gaźnikiem dostałem jakies zaworki weżyki itd.
Kilgore / 2010-07-12 00:29:42 /
A ssący od niego nie miał przypadkiem pod spodem takiego wielkiego zaworu\czyjnika ?
Jeżeli tak to ekologia(Szewcja) i to chyba jakaś recylkulacja była.
AndrzejKudowa / 2010-07-12 12:28:32 /
to jest 32-36 z zamkniętą komorą pływakową. Carbon canister wszystko filtrował. Wersja na Szwajcarię. Żadne pary paliwa nie mogły wyjść z samochodu inaczej niż przez filtr węglowy. Do obejrzenia w całości i działające u Karolb.
granadziarz_3M / 2010-07-12 13:53:11 /