witać kolegów, gaźniczek chętnie zanabędę pod kolektor 2.8 proszę o poradę co i dlaczego warto nabyć, ma być wypierd i konkret dynamika , spalanie nie jest ważne bo Dziadek tylko na koncerty i do kościoła i na miacho delikatnie kapcia spalić, proszę o porady konkretne, wejdę w temat byle by był znakomity
zapomniałem dodać że motor to 2.9efi oczywiście na gaźnik przerabiam.
4a1 ;)
michalch83 / 2010-03-06 07:14:50 /
http://www.capri.pl/image/car/3952/2897/121692
http://www.capri.pl/image/car/3952/2897/121693
Może być???
granadziarz_3M / 2010-03-06 08:23:43 /
>>> zapomniałem dodać że motor to 2.9efi oczywiście na gaźnik przerabiam.
Oczywiście pamiętasz że to silnik z rozrządem do wtrysku i bez modyfikacji na gaźniku lepiej niż na oryginalnym efi chodził nie będzie ?
Duża gardziel gaźnika to nie wszystko :)
Trójkąt / 2010-03-06 10:15:21 /
A co planujesz zrobić z orginalnym silnikiem? Nie wiem czemu, ale miałem przeczucie, że jak sprzedam ten bolid, to 2.3 długo w nim nie pomieszka :-)))
Ananiasz / 2010-03-06 12:46:50 /
Oczywiście chodziło mi o silnik oryginalny, a nie orginalny :-)
Ananiasz / 2010-03-06 12:47:42 /
ja do kolegi granadziarza zagaję dwa słowa, co to za zestaw zrobiłeś i co masz na myśli modyfikacją rozrządu
>>>Oczywiście pamiętasz że to silnik z rozrządem do wtrysku i bez modyfikacji na gaźniku lepiej niż na oryginalnym efi chodził nie będzie ? Duża gardziel gaźnika to nie wszystko :) <<<
Trójkąt, przesadzasz i to solidnie, różnice w czasach rozrządu są jedynie kosmetyczne ( http://www.capri.pl/forum/113712 ) A co do efektu 2,9+4a1 to zapytaj Obiego o wrażenia z PBSa :-)
wtryski są be :-)
granadziarz_3M / 2010-03-08 07:53:26 /
gdyby kolektor do wtrysku był odpowiednio drożny to i można by wtryskami dolać ;)
mylę się?
nmd / 2010-03-08 14:29:03 /
Granadziarz: widze ze ten gaznik jest ogolnie dostepny i do wyrwania za przystepne pieniadze. Na razie bede mial w terenowce 2.9 gaznik od 2.3 - przy czym rzeczona terenowka jezdzi glownie na gazie.
Zauwaze roznice jak nabede i zmotam ten 4a1, czy na gazowni tego nie zauwaze ? :)
Od czego na zdjeciach jest kolektor? 2.3 ze wspawanym kawalkiem od jakiegos kolektora pod 4a1 ? (sory za glupie pytania - ale w fordach jestem jeszcze cienki i nie rozpoznaje ;))
No i jeszcze jedno pytanie - skoro mecze specow od fordow :)
Wsrod moich znajomych ktorzy maja zapodane 2.9 na gazniku krazy opinia ze warto sfrezowac (usunac) przegrode w kolektorze ssacym. Prawda to czy kompletna bzdura ?
Piotrek
piotrek_uaz / 2010-03-08 20:37:28 /
W przegrodzie jest otwor do wyrownania podciśnienia. Po usunięciu przegrody bedzie inaczej, ale czy lepiej to nie wiem ;) Napewno mozna bedzie stosować gaźnik od poluneza...
Mysza liil (EM) / 2010-03-08 20:58:09 /
Opcje gaznik od poluneza mnie nie interesuja :)
piotrek_uaz / 2010-03-08 21:02:30 /
A taki był fajny...
Beddie / 2010-03-08 21:47:59 /
Prawda? No ale niestety - kolejne zniszczone Capri :(
Konar / 2010-03-08 21:55:43 /
"Prawda? No ale niestety - kolejne zniszczone Capri :( "
Ale o co chodzi ?
piotrek_uaz / 2010-03-08 22:25:02 /
O samochód z pierwszego postu.
Konar / 2010-03-08 22:28:43 /
Konar Dzieciaku czy uważasz że zrobienie troszkę mocniejszego serduszka w tym capriku to zniszczenie go bo nie rozumiem do końca. Był tam 2.3 ale nie jechał już jak trzeba i stukanko delikatne nie wiem czy nie na panewce było, więc silniczek będzie leżał w garażu i czekał na lepsze czasy. Poza tym jak to powiedział Jasio w kawale to jest mój kot będę go ru...ł jak mi się podoba:) nie chcę się jeszcze lansować bo auto nie skończone ale będzie naprawdę nieźle odrestaurowane, obiecuję się pochwalić.
Konar odpuść, nie ma sensu. Oryginalnych 2.3S jest jak mrówków, całe miliony, więc kładź na to lachę.
Widać danek, że ładujesz sporo kasy w auto i robione jest ładnie, solidnie i bez półśrodków. Tak trzymać:)
Niestety masz trochę podejście napalonego 17-sto latka w niektórych aspektach. Podejście typu ładujemy coś wielkiego pod maskę, żeby był impact, dym, palenie laka itd. w zasadzie dotyka wszystkich w młodości. Na szczęście zwykle jednak przechodzi.
A podejście, że moje auto i będę robił z nim co chce to takie typowo polskie:)
Powodzenia w dalszych pracach.
Załóż taki silnik jak chcesz, a TROPHY i tak Cię objedzie zwykłym 2.3 co wywoła banana na mojej twarzy od ucha do ucha:)
BTW Fajnie gracie:)
> Konar Dzieciaku czy uważasz że zrobienie troszkę mocniejszego serduszka w tym capriku to zniszczenie go bo nie rozumiem do końca
Tak, tak właśnie uważam. Za "Dzieciaka" dziękuję o mędrcze... Reszta wypowiedzi pasuje do czternastolatka, więc nie będe komentował.
EOT z mojej strony. Powodzenia.
Konar / 2010-03-09 17:04:20 /
'nie będzie tam żadnych patentów typu silnik 300koni czy agro tiuningów'
Cytuję ze strony auta, więc jednak plany się zmieniły?
...::$nuffy (Grześ) / 2010-03-09 17:19:13 /
nie będzie 300 koni tylko 2.9 na gaźniku :) chlopacy a dokładnie będzie to coś na fotografi, Profesor Chuder rozwiązał mój problem,
PS
mam 30 lat i już się w zyciu najeździłem gdyż czasami 100tyś rocznie za kierką osobówki to dość sporo, palenie gumki to i 2.3 doskanale się odbywa, bardziej mi chodzi o to co by jakiś gamoń dojechaną kalibrą czy czy czymś podobny mnie nie objechał bo to wstyd dla posiadacza Capri tak uważam, aco do tego czy mnie objedzie ktoś 2.3 to już się okaże, myślę że nie samym silnikem człowiek jedzie:) nie spinajcie się tak Koledzy :) pozdrówki
dzięksy za liczne posty z doradztwem, to forum jest naprawdę przydatne
A z ciekawości, jakimi parametrami będzie się legitymował 2.9 z gaźnikiem zamiast wtrysku?
BartekCapri / 2010-03-09 19:32:10 /
Trochę gorszymi niż na EFi. Jedyna przewaga gaźnika to brak EECIV.
Konar / 2010-03-09 19:36:27 /
a dzieki temu zasysanie 2x tyle paliwa co potrzeba...
Mysza liil (EM) / 2010-03-09 20:00:05 /
Calkiem zly ten gaznik ;) Jaki to jest, pewnie okolo 42/42?
pmx (wiewior;) / 2010-03-10 01:16:57 /
że tak niewinnie spytam... co to właściwie za gaźnik?
rybaak / 2010-03-10 01:27:47 /
Rumuńska licencyjna kopia Webera, produkowana przez dziwaczną firemkę Carfil:
http://www.carfil.ro/html/carburetter_4.html
Konar / 2010-03-10 01:32:22 /
jakie parametry tego nie wie nikt, zobaczę jak będzie jechał i ocenię wtedy ale pewnie bidy nie będzie.
Hmmm rozczarowales mnie... mial byc szalony ten gaznik i wogole... a ten tu ma przeloty mniejsze niz moj ma na pierwszym stopniu.....
Ludwik 3M / 2010-03-10 09:52:05 /
ale twój gaźnik ma co dźwigać a kaprysek lekki i da sobie radę:)
"bardziej mi chodzi o to co by jakiś gamoń dojechaną kalibrą czy czy czymś podobny mnie nie objechał bo to wstyd dla posiadacza Capri tak uważam" widzialem juz zniesmaczone minuty i odwrocone glowny w druga strone, panow z subaru bmw i audic, jak dojechana calibra z let-em pod maską zostawila tylko spaliny za sobą ktore mogli wąchac :) jak chcesz miec konkretny piec to przegladnij auta Rasta-y Krauziego czy Dziobka itp wynalazki ;) przygotuj gruba skarbone i jazda :)
Main(misiek) / 2010-03-10 20:16:45 /
Inne produkty firma CARFIL tez ma fajne ;)
http://www.carfil.ro/html/73_mm_antitank_launcher.html
pmx (wiewior;) / 2010-03-11 00:02:25 /
ten gaźnik ma średnice gardzieli 40/40 a jego parametry można przeczytać sobie dokładnie pod linkiem poniżej jeżeli ktoś jest ciekawy
http://www.carfil.ro/html/carburetter_4.html
CHUDER / 2010-03-11 09:32:07 /
Ten gaznik zamontowany do pojazdu bojowego pozwala bezpiecznie wyprzedzic czolg, zyskac na dystansie i czasie aby nastepnie rozstawic granatnik z drugiego linka, i z likwidowac wroga ;)
Mysza liil (EM) / 2010-03-11 11:31:29 /
haslo reklamowe: "z naszym gaznikiem mozesz wyprzedzic czolg... ale z naszym granatnikiem nie musisz"
pmx (wiewior;) / 2010-03-12 01:26:56 /
Posiadacz capri powinien się wstydzić jak objedzie go calibra, ale gaznika z dacii juz sie nie wstydzi :). Cel uświęca środki :)
UglyKid / 2010-03-12 06:34:56 /
Moze by tak troche z sensem...?
pmx (wiewior;) / 2010-03-15 23:42:54 /