Mam problem wstawiłem jak w temacie obrotomierz z Granady 4cylindrowej do Capri V6 i zawyrza znacznie obroty . Ma może Ktoś pomysł jak sobue z tym poradzić ? Dodam , że obrotmierz pracuje w całym zakresie.
Dudus / 2009-12-14 13:29:01 /
dzisiaj albo jutro będę miał wyciągnięte zegary to porównam bebechy tego z V6 ze zdjęciami tego z R4
brzezin / 2009-12-14 13:33:32 /
Wstaw obrotomierz z 6cylindrowej granady do 6cylindrowego Capri;). Genialnym rozwiazaniem byloby wstawienie obrotomierza z 6 cylindrowego Capri do 6 cylindrowego Capri;P
PieM masz oczywiście rację, ale co za problem jeśli wystarczy wymienić tylko jeden kondensator, problem w tym że jego dokładna wartość to narazie tajemnica, ale chyba jak pamiętam to gdzieś na forum była ta informacja.
brzezin / 2009-12-14 13:48:05 /
Dzięki za zainteresownie . Problem się rozszerzył , nie dodałem że wstawiłem wszystkie zegary z Grandzi i teraz zauważyłem niwłściwe wskazania temperatury i poziomu paliwa. Proszę o namiary gdzie szukać tablicy wskaźników do Capri V6 2.8i
Dudus / 2009-12-14 15:15:35 /
W ogłoszeniach - wystaw ogłoszenie o poszukiwaniu zegarów do V6. Wskazania temperatury mogą się różnić z powodu zastosowania różnych czujników (dany wskaźnik gada poprawnie z danym typem czujnika).
Fuszix 3M / 2009-12-14 15:35:47 /
jak mozna było popsuc w ten sposób caprika
Łukasz 33 radom / 2009-12-14 22:02:25 /
czemu popsuc - nie wiemy, jak to wyglada
na pewno lepiej niz pusta dziura z kablami
pmx (wiewior;) / 2009-12-14 23:09:00 /
Nic nie popsułem . W czasie przeprowadzki "zginęła" orginalna tablica wskaźników.
Dostałem tablicę od Capri 2.0 ( przepraszam za wprowadzenie w błąd) a nie od Granady. Mam deskę od granady V6 obrotomierz mam nadzieję dopasować gorzej z temperaturą i paliwem.
Dudus / 2009-12-15 10:25:17 /
mam rozne deski do granady w cenie 35zl. w razie w.
Classmobile / 2009-12-15 11:30:19 /
Podepnę się tutaj...
mam takie małe ustrojstwo, które działa m.in. jako obrotomierz cyfrowy,
podłączyłem "+" po światłach, "-" do masy, sygnał bierze z owiniętego wokół kabla WN przewodu...
no i generalnie działa, ale nie wskazuje płynnie obrotów, zdarzają się przeskoki, na jałowych raz jest 800, raz 1200 a raz 500 rpm, na wysokich jest ok, szaleje trochę przy hamowaniu silnikiem.
no i pytanie - czy to może być wina urządzenia, montażu, czy instalacji WN (przebicia)?
Flonder / 2010-10-20 15:52:42 /