logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » Przerwa przerywacza

Przerwa przerywacza

Witam wszystkich
Mam pytanie, jestem właścicielem forda Taunusa z silnikiem 2.0 z tradycyjnym aparatem zapłonowym. Jaka ma być przwidłowa przerwa na przerywaczu
Po zmniejszeniu przerwy do 0,5 mm silnik pracuje równa lecz nie ma mocy natomiast jeśli zwiększe przerwę do 0,9 mm moc jest odpowiednia ale silnik przerywa. Pośrednie ustawienia też nie są zadowalające.
Dzieki za ewentualne sugestie mogące pomóc rozwiązać ten problem

cipun / 2004-05-05 12:17:43 /


2,0 były i V6 i R4 w pierwszym przypadku będzie to 0,35mm a w drugim 0.45 mm

a na przyszłość proponuje przejrzeć najpierw dział GARAŻ!! tam są wszystkie parametry do ustawiania silników!

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-05 12:24:05 /


po zmianie przerwy trzeba też skorygować ustawienie kąta zapłonu, stąd będzie się brała zmiana pracy.

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-05 13:13:07 /


Cześć, mała konsternacja przy niby prostej czynności, jaka jest regulacja przerwy przerywacza. W większości poradników jakie przeczytałem mówi się o płaskich stykach przerywacza, których powierzchnie styku maja się do siebie jak ][ co powoduje, że pomiar szczeliny jest prosty. U mnie powierzchnie styków przerywacza nie są płaskie , styk na kowadełku dokładnie na środku ma wypustkę w postaci małego walca, a na przerywaczu jest styk z dopasowanym wgłębieniem - maja się do siebie jak {{ I teraz pytanie. Czy to jest taki model czy styki uległy awarii ? Dzięki i pozdrawiam.

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-11 09:33:45 /


Ja jeszcze się nie spotkałem z takim {{. Weż pilnik do paznokci i zeszlifuj to na równo (jak jeszcze jest z czego), albo wymień przerywacz i wtedy ustaw przerwę.

granadabus / 2009-10-11 13:01:13 /


Pilnik i jedziesz. Ma być płasko i zwierająco całą powierzchnią. Albo ciepnij to na hałdę i wstaw bezstykowy aparat

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-11 16:31:08 /


Dzięki, na razie wymienię sam przerywacz, już napisałem w tej sprawie do Chudera :)
Z modułem to na pewno lepsze rozwiązanie, ale będzie musiało jeszcze poczekać.

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-11 17:45:38 /


Jak przerywacz nie ma plaskich stykow to znaczy ze umarl. do wymiany. Wymienia sie oczywiscie w komplecie z kondensatorem. Jak nie wstawisz nowego kondensatora to za max 1000 km znow powypala platynki...

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-11 19:42:15 /


Dzięki za cenną uwagę !

Sowa {3M} Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-10-12 07:59:55 /