Zabrałem się właśnie za taką operację i niestety mam mały problem.
Jak rozwiązane jest uszczelnienie otworu na lewarek w tunelu w przypadku zwykłej 4b???? Czy otwory w tunelach są inne w zależności czy to skrzynia z zewnętrznymi wodzikami czy z wewnętrznymi? Bo jakoś nie widzę możliwości założenia takiej gumy na lewarek jak na przykład w granadzie? Jak to uszczelniacie?
są inne i na dodatek w nieco innym miejscu.
granadziarz_3M / 2009-11-09 09:58:27 /
Czyli nie da się założyć skrzyni zwykłej w miejsce wodzikowej bez przeróbki tunelu?
Da się, trzeba więcej tych gumowych kondomów od wajchy i zasłoni się wszystko.
granadziarz_3M / 2009-11-09 10:07:43 /
No i dziurew podciąć kawałek jak przy przekładce C3-manual.
granadziarz_3M / 2009-11-09 10:08:20 /
Przykrecic nakladke uszczelniajaca tunel od sierry z N9-tką i masz uszczelnione.
Mysza liil (EM) / 2009-11-09 16:57:16 /
Pasuje plug & play? Masz może coś takiego?
Nie pasuje p&p, bo otwór w tunelu trzeba poprawić.
granadziarz_3M / 2009-11-09 18:19:25 /
coś dziwnie znajoma sprawa. Ja mam dokładnie ten sam problem i też szukam rozwiązania ;)
magiczny / 2009-11-10 11:30:32 /
Tak wygląda tunel gdzie była zamontowana skrzynia wodzikowa po zamontowaniu zwykłej czwórki.
Może mi ktoś zrobić zdjęcie oryginalnego elementu od capri, który się na to nakłada/przykręca w celu uszczelnienia? Kto ma takie coś na sprzedaż?
zdjęcie
ma taki wywiniety w gore okragly kolnierz na ktory nasuwana jest gumowa harmonijka.
Bede mial taki na wydanii bo planuje automatyczna skrzynie, ale to zalezy od tego czy znajde ten element od autoamtu - jak masz to robimy wymiane bez problemu (musial bym tylko odwiercic zw swojej ten element), bo pracuje niedaleko sobieskiego gdzie bywales:) (chyba ze juz nie bywasz.....)
Atom, w granadzie to doskonale wiem jak to wygląda zarówno w C3 jak i manualu. Tu chodzi o capri. A w Sobieskim raczej sporadycznie ostatnio.
Na sprzedaż nie mam bo do siebie będę zakłądał ale jutro zrobię ci zdjęcie jak to wygląda
JoKo 3M_U / 2009-12-13 20:25:21 /