Może ktos wie gdzie mozna ustawić wyregulować wtrysk K-Jet w okolicy Warszawy mawet w Boschu który był producentem nie maja danych o ustwieniu pozbyli sie w 1990 bo kosztowne było trzymanie dokumentacji. Może ktoś ma dokumentacje na ten temat albo jest gdzieś na sieci.
Kongres / 2004-04-09 20:08:16 /
Znalazłem taką fajną stronkę www.capri.pl a wchodząc głębiej http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i.php pełny opis obsługi K-jeta
Abo!GOP! / 2004-04-09 20:17:18 /
no..no..fajna ta stronka "capri"...i o wtrysku pisza...:-)..:D
Zakrzak! / 2004-04-09 20:37:33 /
W wawie to nie wiem, ale jak byś chciał wpaść nad morze to się go zrobi.
granadziarz_3M / 2004-04-10 13:50:32 /
Wszystko dobrze ale ja nie szukam odpowiedzi na pytanie "jak to działa" ale danych technicznych producenta Bosch lub forda jaka powinna być ilość mieszanki, ile, jakie ustawienia są prawidłowe Panowie liczą się cyfry
Kongres / 2004-04-12 19:43:26 /
tam sie reguluje tylko obroty biegu jalowego za pomoca stopera linki gazu i duzej sruby obok przepustnicy
oraz sklad miesznki dlugim imbusem w rurce przy rozdzielaczu, powinno byc 1-1.5% CO
camaro / 2004-04-12 23:03:51 /
Jurgen Kasedorf " zasilanie wtryskowe benzyną" polecam.
granadziarz_3M / 2004-04-13 13:20:46 /
> ja nie szukam odpowiedzi na pytanie "jak to działa" ale danych technicznych producenta Bosch lub forda
Ale w tym opisie co jest na stronie są wszystkie dane, łącznie z charakterystyką ciśnienia sterującego, czego nawet przy użyciu latarni morskiej do świecenia nie znajdziesz w książkach typu Kasedorf. Jakich innych danych dokładnie potrzeba ?
Michał Konieczny / 2004-04-13 16:16:17 /
Michał nie denerwuj sie pojechałem z opisem wydrukowanym z działu "garaż" do mechaniora na Bogusławskiego 21 Bosch service. Gościu powiedział że to sa nie pełne dane, ale dzisiaj gadałem z właścicielem odstawiłem samochód, powiedział że bez instrukcji zrobią, ale musi przypomnieć sobie bo takiego wtrysku nie robił od 10 lat. Zrobił na mnie dobre wrażenie nawet obejrzał samochód i wymienił wszystkie usterki abym nie wlepiał mu że ok go gdzieś zarysował zobaczymy jutro (musi sprawdzić zimny) bo gadał do rzeczy. Zapytam jakie dane sa potrzebne. Poprosiłem aby gośc sam robił a nie jakiś konował z którym gadałem wcześniej narazie ustalił że brak redukcji co2 na jałowych obrotach i na gazie. Zobaczymy.
Kongres / 2004-04-14 00:20:17 /
Okazało się że spier....ny jest regulator termiczny który kontroluje skład mieszanki, Pytanko kto ma dobry i za ile??
Kongres / 2004-04-15 22:53:50 /
przeszukaj ogłoszenia typu "kupię kolektor pod gaźnik do 2,8"....
granadziarz_3M / 2004-04-16 08:37:24 /
Historia sie komplikuje wyprubowałem dwa regulatory termiczne i wymieniłem akumilator paliwa (podziekowania dla Chudera) Na 1-szym regulatorze pali tak samo - czyli zimny zapala ciepły nie bardzo jakby sie zalewał. Wymieniłem dzisiaj u Chudera akumulator paliwa i było super dopói nie przejecałem paru kilosów i nie zgasiłem silnika- nie zapalił. Chełtałem go trochę ale nic. Wku.... się wyjąłęm z bagażnika inny regulator zełożyłem i .. zapalił. Dojechałem do garażu ostygł i poszełem teraz zprawdzić i co ledwo co zapalił. Cholera wie co mam walnięte regulator czy akumulator albo coś innego . Poradźcie ..jeżeli ktoś wie co robić.
Kongres / 2004-04-30 21:17:48 /
zapodałem fotki w Garażu lecz chyba nikomu nie chciało się czekać na otwarcie całości i nikt nie dotarł do moich zdjęć i zapytania
kto wie co to jest ?? (z prawej strony przepustnicy)
wchodzą w to cos 4 przewody podciśnieniowe , które wychodzą z AirBoxa z okolic gdze łączy się z kolektorem (kanały)
w górnej części tego "coś" wychodzi metalowa rurka , na którą założony jest gumowy przewód który wchodzi w filtr powietrza
jak widać na zdjęciu z tego"coś" wychodzi czerwony kabelek , ale kieruje się do nikąd ..
kto mi wyjaśni co to za ustrojstwo !!
Wojdat / 2007-02-22 21:15:00 /
Ja tego wogóle nie ma w kjecie:)
Z tego co wiem to ten k-jet jest z samochodu z klimą?Jak tak to znajduje jedyne wytłumaczenie,zawór podnoszący liczbe wolnych obrotów po włączeniu sprężarki.
zgadza sie auto z klimą
no to jeszcze tylko gdzie podłączyć ten kabelek czerwony
Wojdat / 2007-02-23 10:17:31 /
Do sprężarki. :-)
zaworek od obrotów jest na grodzi,
http://www.capri.pl/forum/44526#65897
ten mi wygląda na zaworek sterujący EGRem, miałem kiedyś K-jeta z EGRem, ale nie było właśnie elementu sterującego podciśnieniowym zaworem wykonawczym. No i doprowadzenie węża do filtra sugreowałoby EGR.
granadziarz_3M / 2007-03-18 10:19:09 /