Jaką mocą dysponuje Capri z silnikiem 2800 na gaźniku??
od około 120koni wzwyż w zaleznosci od uzytego osprzetu i stanu silnika.
taką jak auto z którego przełożysz silnik - ewentualnie gdy wyrzucisz wtrysk i założysz gaźnik to cholera wie jaką. Capri 2.8 na gaźniku nigdy nie było ( za wyjątkiem wersji na USA a te miały około 105 - 110 KM)
MikeB4 / 2004-04-05 20:14:40 /
No dokładnie jak napisał MikeB4.
2.8 na gaźnikach pochodzą z Granad ale w rzeczywistści to sporo osób wywala wtrysk i zakłada kolektor i gaźnikiem z tego co ma pod ręką czyli dowolna kombinacja części z silników 2.0/2.3/2.8. Chyba 2.8 na gaźniku w Granadzie miało 135KM?
michukrk / 2004-04-05 21:20:52 /
wyciecie tlumikow bardzo pomaga /ale nie na sluch/
BADBOY / 2004-04-05 21:24:57 /
sinik od granady 2.8 na gazniku od 2.8 i kolektorze ssacym zdrowy ma okolo 138 koni z orginalnym wydechem bez przerobek i modyfikacji.
taki silniczek w/g mnie mozna podkrecis do okolo 180 koni poprzez modyfikacje glowic zmaine walka inny wydech , odpowiednie zasilania powietrzem i paliwo o wyzszej ilosci oktanow
do tej pory widzialem trzy takie silniki na zywo inne co niby takie mialy bys mialy gaznik od 2.6 z kolektorem ssacym lub od 2.3
2.8 jest bardzo zadkie sam kolekotr ssacy kosztuje 500$ moze i smieszna cena ale takie sa fakty
gaznik prawie unikat ale jak sie poszuka dobrze to mozna znalezc, widocznie sie rozni od zwyklego 2.3 i 2.6 chocby wielkoscia przepustnic w gazniku
CHUDER / 2004-04-06 00:13:13 /
gaznik, do 2.8 fabryczny tzn. taki z jakim wychodziło to w granadzie, to solex 38/38eeit zewnetrznie identyczny z kazdym innym gaznikiem solexem 2.0/2.3/2.6 , roznice sa 'tylko' w srednicy przelotów gardzieli i dysz no i przepustnic, sam gaznik ma identyczna kosntrukcje, i majac dostep do nowych rozpylaczy mozna by szybko przerobic mniejszy gaznik na 'unikat' od 2.8.
Rownie dobrze spisuje sie weber 38dgas/dges z silnika 3.0 ale tu równierz dostepnosc jest słaba :( (ten gaznik jest zalecany przez webera jako 'zastepstwo' dla 38/38eeit, czy solexa 4a1)
kolektor 2.8 zewnetrznie wyglada identycznie jak stary 2.3 czy 2.0 (nie jestem pewnien ale chyba poźniej tez przeszedł modyfikacje taka jak kolektor od 2.3), roznice: srednica przelotów, otworów, kanały maja 'użebrowanie' takie jak w nowszych kolektorach od 2.3 (ktore ponoc maja pasowne otworki z głowicami 2.8, ale ja tego nie sprawdzałem), no i inaczej odlana cyferka ;)
unikat to raczej kolektor offenhausera który pozwala na bezproblemowy montaz gazników 4 gardzielowych, i jego ceny rzeczywiscie sa astronomiczne.
Lub kolektor pod 3gazniki 2gardzielowe... eghh....
Btw. nie tak dawno na e-bay był _nowy_ solex 38/38 za ... 50€
A teraz za 80 i rosnie. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2471056891&category=9895
pmx (wiewior;) / 2004-04-06 11:34:22 /
Można dyskutować, czy to akurat dokładnie taki sam temat, ale było to wałkowane tu:
- http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3d8acf60db488
- http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3fd521a496383
- http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3cdac5ae5f26f
Rafał L. / 2004-04-06 17:31:01 /
Wiec jestem w posiadaniu ksiazki "Obsługa pojazdów importowanych" i mam dane takiego silnika.Jak koledzy zauwazyli faktycznie najczesciej spotykany w Grandzi.Ale do rzeczy,w/g tego co mam przed sobą to
moc:135KM
moment:225Nm
Ale wiadomo silnik niemłody i tak szczerze to nie dam sobie łapy uciąć.Pozdrawiam wszystkich,ja swoim niedługo wyjeżdzam (remontował sie po karambolu pod Pruszkowem).Do zobaczenia na drodze.
Andriuuwpr / 2004-04-19 20:33:02 /