witam , mam nadzieje ze wlasciciele capri itp nie beda zli
szukam dobrego i najlepiej nie zadrogoego mechamoka ktory pomoze mi przerobic samochod fiat 850 sport coupe-chodzi mianowicie oz miane silnika no i co za tym idzie calej otoczki ktora bedzie tego wymagla, chcialbym zamontowac nowszy i wiekszy silnik nawet kosstem utraty tylnich siedzen,
jesli ktos takiego zna i moze polecic to prosze o informacje.
wanabi / 2004-04-01 11:48:41 /
Kolego! To jest forum o Fordach, więc możesz się spodziewać zj... od użytkowników. Pomijając to co nieuchronne, miło mi, że uważasz nas za dobrych wynalazców. Myślę że mógłby ci pomóc krk4m, mimo że nie z twoich okolic, ale to jego pole zainteresowań.
granadziarz_3M / 2004-04-01 12:59:33 /
spodziewam sie paru zj......, ale tez moze znajde jakiego ktory mi podpowie co nieco co mi pomoze , o wiele wiecej jest capri z przerobkami niz fiatow 850 sport bo to jeszcze mniej spotykane auto niz capri
mowiasz ze krk4 , oki bede go tu szukac, a moze ktos jeszcze ???
wanabi / 2004-04-01 13:05:25 /
jak moge znalezc krk4m, albo kiedy bywa na tym forum????
wanabi / 2004-04-01 13:23:09 /
http://www.capri.pl/services/user-info.php?id=912
Kornik / 2004-04-01 13:26:00 /
dzieki
wanabi / 2004-04-01 13:47:53 /
zazwyczaj takie przeróbki robi sie samemu - i nie myśl że podejście "spodziewam sie paru zj...." Cie od nich uchroni ;-)
pozdrawiam i życze powodzenia
PS. poczytaj o przeróbkach w maluchu na jakąś mocną R4 - pewnie ktoś nieźle opisał
MikeB4 / 2004-04-01 14:52:34 /
Znam faceta ktory lubi stare fury i moglby sie tym zajac, jak chcesz do daj na priv. Niedawno chyba jakiegos rekinka od podstaw remontowal.
pmx (wiewior;) / 2004-04-01 15:16:41 /
Wanabi - na privie masz wszystkie namiary, myślę że GG będzie najwygodniejsze, albowiem jest o czym gadać. Najgorszy problem z tym, że chcąc pozostać na oryginalnej skrzyni (przenosi nawet 100PS i 150 Nm) musisz szukac lewoobrotowego silnika, bo inaczej zostanie Ci jeden bieg do przodu i 4 wsteczne.
Mike B4 - oprócz zapodanego wyżej problemu z kierunkiem obrotów jest jeszcze jedna różnica z maluchem. Otóż nikt normalny nie pakuje do 126p motorów ponad 80-90PS, a 850 SC wychodziła seryjnie z silnikami dokładnie tego rzędu (85-105PS) i szkoda paprać się z takimi przeróbkami jeśli nie zamierzasz zainstalować tam czegos wyraźnie mocniejszego.
Pozdro.
KRK 4m / 2004-04-01 16:09:02 /
witam
keidy w maluchu chcesz zrobic przeszczep na wiekszy silnik, no od SC.11 , moj znajomy tak a i jest to swietna przerobka, to wtedy zakładasz skrzynie od CC i onq sie kreci w druga strone ale neiwielu ludzi o otym wie, i masz wszystko ok, do 126P ludzie wkładaja : prserrabiaja silnik 126p na 800cm, wkłądaja silnik od zastawawy, od SC, UNO, i to wszystko mozna ładnie spasowac, nbajwiekszy problem to zrobienie odpowiedniej flanszy łączacej skrzynie z silnikiem,
moim zdanem to co chcesz zrobic to robota tylko i wyłącznie własna, inaczej nigdy niebedziesz miał tego o co ci chodzi, oczywiscie pomoc warwszatow szlifierni jest konieczna, ale całosc powinienes robic samemu, chyab ze nie ma wogule do tego smykałki i umiejestnosci , wtedy faktycznie tylko w obce rece.
pozdrawiam
p.s
tez jestem z poznania
grzech / 2004-04-02 10:43:04 /
Do Pelcgj,
Z tego co pamietam to nie skrzynia chodzi w drugą stronę w CC700, tylko silnik jest lewoobrotowy, bo własnie skrzynia jest zgodna z maluchem. Poza tym skrzynia z CC700 jest słabsza niz z 850SC2, więc problem polega nie na skrzyni, tylko na znalezieniu odpowiedniego LEWOOBROTOWEGO silnika o mocy rzędu 90-120PS, coby go zapiąć na tę skrzynię od 850. Podobno któraś Honda Civic tak ma, bo w Formułach instalowano je przed osią i łączono z odwrotnie założoną (prawoobrotową) skrzynią od Renault 5 i wszystko grało.
Pozdro.
KRK 4m / 2004-04-02 14:31:24 /
krk4m - owszem nie bede sie zagłębiał w niuanse techniczne 126p i takich przeórbek - chodziło mi jedynie o próbe scharakteryzowania "otoczki" wiążącej sie z taką wymianą oraz ewentualnej rezygnacji z tylnych siedzień :-)
MikeB4 / 2004-04-03 00:22:59 /