Siedząc pod scierką zauważyłem, że pojawił się olej przy wyjściu linki prędkościomierza ze skrzynki przekładniowej (na pierścieniu segera). Nie są to duże ilości, ale drażnią :)
Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem ?
Jaka może być przyczyna? Czy jest tam jakiś oring który może nie uszczelniać czy może to już mechanizm napędowy linki nie domaga ?
Jaka jest budowa tego elementu ?
Może jakieś porady co do rozwiązania problemu
Ford Sierra 1.6, rocznik 89, sedan
zigzag / 2009-10-19 18:26:17 /
wymień uszczelniacz. 3 min roboty
też to miałem
sołtys / 2009-10-19 18:33:20 /
Dziękuje za odpowiedź
Czy ten uszczelniacz to simmering może (8x16x7), czy oring a może inny wynalazek ?
I czy do wymiany trzeba zdjąć dekielek z drugiej strony skrzyni, aby wysunąć napęd czy sie obejdzie?
zigzag / 2009-10-20 00:44:57 /
Simmering można zmienić bez wyciągania napędu.
Trójkąt / 2009-10-20 08:07:20 /
Wyciągasz blaszkę zabezpieczającą linkę, potem samą linkę, wydłubujesz uszczelniacz, wtykasz nowy i zakładasz wsio z powrotem. Done
sołtys / 2009-10-20 08:20:13 /
ta blaszka to pierśceń Segera :)
Krzysiek_Poznań / 2009-10-20 12:32:32 /
że kogo??? :O
sołtys / 2009-10-20 12:44:18 /
tak
granadziarz_3M / 2009-10-20 15:13:15 /