Witam!! Kupiłem sobie zegar z obrotomierzem, stan nie jest może jakiś extra ale spróbuje polutować ścieżki :) w każdym razie problem tkwi w podłączeniu, czytałem na forum który kabelek gdzie ale..
od licznika nie odchodzą rzadne kabelki :( mam trzy śrubki i teraz pytanie która jest od czego? patrząc od "tyłu" czyli od układów
POMOCY !!!!!
xms
xms@op.pl
xms / 2004-03-16 12:01:00 /
Jeden do plusa, drugi do masy, trzeci do aparatu zapłonowego.
Na obudowie muszą być znaki.
Szajba / 2004-03-16 12:46:54 /
Do plusa po wlaczeniu stacyjki oczywiscie :)
Mysza liil (EM) / 2004-03-16 13:01:51 /
Trzeci nie musi być do aparatu, wystarczy do cewki zapłonowej
Speedo / 2004-03-16 13:39:02 /
Albo do kabelka między cewką, a aparatem :-)))
Murol / 2004-03-16 13:42:44 /
ogromne dzięki, jesteście fantastyczni :))))
xms / 2004-03-17 08:35:25 /
okwszystko pieknie ładnie zamontowałem, przeczyśliłem ale jest straszna lipa, mianowicie po podłączeniu kostki i przekręceniu stacyjki świecą się wogóle inne "lampki" niż powinny, a kontrolki paliwa i temperatury wskakuja na maksymalny stan, może tam wszystko jest odwrotnie. Poszukuje schematów do tego ale takiego licznika, może być połamany ale aby ścieżki były sprawne.
xms / 2004-03-26 11:09:19 /
poszukuje schematów albo licznika :) tak powinno być
xms / 2004-03-26 11:12:20 /
Zobacz tu:
http://195.13.39.38/taunus/index.php?rob=artykul&art=123&kat=29
przejrzyj dokładnie poszczególne skany+tłumaczenie.
PiotrekFCapri / 2004-03-26 16:11:39 /
Dzięki!!! chyba to jest to :)
---- no to bierzemy sie za lutowanie ----
xms / 2004-03-26 16:43:59 /
a ja mam inny problem u mnie w grandzi jak odpalę silnik to dopiero po około 30-60 sekundach zaczyna działać obrotomierz...dlaczego tak jest
i
2:czasami jak jadę spokojnie np.utrzymuję 2 tysiące na obrotomierzu to po pewnym czasie a nieraz odrazu on zaczyna podskakiwać o 200,300,500 a czasem nawet o 700 obrotów?? o co mu biega??
gilmor / 2004-03-26 17:01:41 /
Glimor - myślę że to są gwałtowne zmiany napięcia na cewce, przepięcia. Nie jestem do końca pewien ale powinien gdzieś być element który te skoki tłumi.
baaati / 2004-03-26 20:39:14 /
Albo poprostu ten obrotomierz niedlugo wogole przestanie dzialac :( Znaczy sie spali, mialem juz do czynienia z takimi przypadkami w granadowych v-kach
Mysza liil (EM) / 2004-03-26 21:04:50 /
tak u mnie to jest wszystko możliwe rano jak wsiadam za kólko i zaczynam jazdę to mój prękościomierz pokazuje do 160km/h a jadę maks 30km/h wskaźnik paliwa co by się niedziało(mam pusty bak)pokazuje 1/3 a wskazówka od temperatury jak się gotuje woda w silniku to pokazuje 1/3 a normalny stan to 1/5 zakresu;) muszę z tym powalczyc ale narazie walczę z przednim zawieszeniem kupiłem juz wszytko prócz gazowych amortyzatorów...
gilmor / 2004-03-27 00:05:56 /
jak ja się uporam z resztą samochodu to też biorę się za liczniki. Będę chciał
zastąpić orginalne mierniki nowymi i je dokładnie dopasować i wystroić, a potem założyć je do orginalnych tarcz, żeby wszystko wyglądało tak samo. Te mierniczki są tak stare że nie spełniają już wymagań a informacje które podają są przecież bardzo ważne.
baaati / 2004-03-27 15:12:21 /