logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Wycentrowanie magla.

Wycentrowanie magla.

Mam taki problem. Niedawno wymieniałem magiel. W tej chwili promień skrętu w lewo mam zdecydowanie mniejszy niż w prawo. W lewo mam ok 2 obrotów kiery a w prawo 1 i 1/4. Wynika z tego, że listwę mam wysuniętą w prawo. Próbowałem to ustawić na wieloklinie ale nie pomogło. Pojechałem do serwisu, gdzie ustawiałem zbieżność, żeby mi to końcówkami drążków wyregulowali ale powiedzieli, że to jest nierealne bo końcówkami to oni mogą o 1/10 obrotu przesunąć. Zgłupiałem już w tej chwili i nie wiem jak to ustrojstwo ustawić.

Pytam zatem jak to gówno wycentrować?
Kolesie z serwisu powiedzieli, że trzeba będzie kierownicę przestawić na wieloklinie ale dla mnie to bezsens bo co mi da przestawienie kiery na wieloklinie... ja muszę mieć prosto koła!!!!!

Za wszystkie porady z góry dziękuję!

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-30 15:23:35 /


moga byc jeszcze drązki roznej długości i to przez to

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-07-30 16:25:35 /


jeden wymienialiśmy, pamiętasz?

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-30 16:28:55 /


na 100% różne długości drążków!

Mysza liil (EM) / 2009-07-31 05:16:41 /


Soltys, troche to Ci dobrze powiedzieli. Ustawiasz maglowinice w srodkowym polozeniu, zakladasz prosto kierownice (duzej rzezby nie ma bo po FL ma sześciokąt a nie wieloklin wiec sie ciezko kropnąć o 1/6 obrotu), a na koniec na prostej kierownicy i nieruchomym maglu ustawiasz prosto koła. Jeśli któryś drążek nie wystarcza to znaczy ze jest od jakiejś sierry.

Mysza liil (EM) / 2009-07-31 05:22:46 /


czyli tylko trochę dobrze powiedzieli. od razu była mowa, że to na drążkach trza ustawić. czyli tak jak mówisz. magiel wyśrodkowany, kiera na prosto i do tego dopasować koła. looz
już wiem zatem, że drugi drążek muszę wymienić bo ostatnio jeden zmieniałem.

dzięki

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-31 07:11:10 /


Wczoraj przezyłem szok. Po ustawieniu zbiezności mechanik powiedział, że nie jest w stanie jej ustawić bo prawe koło jest prosto a na lewym skończyła mu się regulacja i jest rozbieżne. Zaproponowałem żeby policzyc obroty kierownicy w prawo i w lewo i co się okazało? W lewo 1,5 obrotu a w prawo 2 obroty. Powiedziałem, żeby wyśrodkował i jeszcze raz ustawił zbieżność, i poszedłem załąmany do domu, bo gdzie jak gdzie ale w takim zakładzie gdzie ustawiaja zbieżnośc to powinni takie rzeczy wiedzieć.

aaannnd Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-12-16 10:27:21 /