jakie zmiany lub czynnosci trzeba wykonac przy zmianie silnika w capri 2.0 R na 2.8V czy silnik wchodzi na te same mocowania czy trzeba rzezbic prosze o kilka zlotych rad
czeka mnie lada chwila taka operacja
dziadek / 2002-07-01 01:42:18 /
belka jest ta sama ale lapy trzeba zmienic
chlodnice, skrzynie biegow i troche dupereli
camaro / 2002-07-01 08:21:34 /
A co przy zmianie z 1.6 na 2.8i lub 3.0 ?
Marcin Ozarek / 2002-07-04 01:13:48 /
Tak samo... Wydech, przejście do skrzyni, chłodnica, alternator.
trzypion / 2002-07-21 18:56:39 /
Zmieniłem 2.3V6 na 2.8 V6 w Consulu z 1975. Musiałem kupić cały układ chłodzenia: inną, bardziej wydajna chłodnicę, do niej inny zbiornik wyrównawczy i przewody (inny obieg płynów) do tego inny wał i most. Elemnty napędowe silnika 2.3V6 i mniejszych i silnika 2.8 są różne, musiałem zmienić bak, bo k-jettronic, który jest w 2.8i, odprowadza nadmiar paliwa zpowrotem do baku, wreszcie musiałem kupić odpowiednią skrzynkę, w miom wypadku piątkę, żeby odpowiedni się kręciło. To są najważniejsze zmiany - ukł chłodzenia - cały i bak - cały. Pozdro. Marcin.
Marcin Skorek / 2003-01-07 17:55:05 /
dodaj ze zmieniales na 2.8i, a nie gaznikowe
poza tym nie musiales tego wszystkiego wymieniac
skrzynia, wal i most mogly zostac
chlodnica tez, zbiorniczek zawsze dobrze zalozyc, ale tez mozna by sie bez niego obejsc
wszystkie te elementy sa nieco inne w wersji 2.8, ale wymiana ich nie jest niezbedna, najlepiej to wszystko wymienic, ale jak ktos nie ma na to kasy to moze sobie darowac
camaro / 2003-01-07 18:38:41 /
Czy wszystkie zbiorniczki wyrównawcze(wyjątek 2.8i) były takie same bez względu na silnik???
we wszystkich innych silnikach byl tylko zbiorniczek przelewowy
prawdziwy wyrownawczy (cisnieniowy) byl tylko w 2.8i
camaro / 2003-07-26 11:17:01 /