Witam.
Ostatnio będąc na szrocie w poszukiwaniu części, moja dziewczyna Agatka wypatrzyła piękną,włoską,drewnianą kierownice Nardi Torino którą dzięki niej kupiłem.
I teraz pytanie: Jak przerobić wewnętrzny frez tak żeby pasował mi do mojego Capri Mk1?
przelozyc tylko czesc drewniano-duralowa?
Kriss_MustangII / 2009-06-16 12:13:30 /
Nie da rady bo chce zachować orginalną nabe.
no to jak masz taką fantazję, to masz problem. Jak nie wymyślisz niczego mądrego, to możesz dryndnąć do mnie, bo mi się tyle pisać nie chce.
granadziarz_3M / 2009-06-16 12:32:57 /
Spoko granadziarz_3M. Dzięki
Na drugim zdjęciu widać ze ta podstawa z frezem jest odkręcana.
Może z orginalnej kierownicy od Mk1 dałoby rade dorobić taką podstawe? i ją przykręcić w miejsce tej niepasującej.
i to by było chyba najrozsądniejsze wyjście - taki dokładnie patent przechodzi np. w taunusach. A czy capri mk1 ma inny wieloklin niż mk3? Bo do mk3 podejść może inna naba niż fordowska (jakiś opel astra), wtedy mógłbyś spróbować przełożyć klakson z Nardi do nowej naby i byłoby dalej ładnie. No i ewentualnie z kierownicą od mk3 do przerobienia też łatwiej niż szukaćod mk1.
Swoją drogą (choć osobiście nie chciałbym mieć takiej), to całkiem ładna kierowniczka - ot co może człowiek na szrocie wykopać :)
Fuszix 3M / 2009-06-16 14:37:25 /
Nie mam pojęcia czy Mk1 ma taki sam wieloklin co Mk3.
Nie pomyślałem o tym,pewnie jest to samo.Więc musze poprawić ogłoszenie-kupie kierownice.
nie poprawiaj ogłoszenia, tylko dowiedz się na pewno od kogoś kto ma/miał mk1 i mk3 albo wie - bo jeszcze niepotrzebnie kupisz kierę od mk3 ;) albo też podjedź do jakiegoś sklepu z akcesoriami tjuningowymi - weź nabę od astry, poprzymierzaj od innych (może przy okazji dla potomności odkryjesz od czego jeszcze naba przypasuje). Bo na oko Twoja Nardi ma rozstaw otworów/śrub standardowy momo, czyli podeszłaby do większości uniwersalnych nabek.
Fuszix 3M / 2009-06-16 15:43:36 /
Mk1 / Mk3 ta sama naba - ten sam wieloklin na 99% ...
MikeB4 / 2009-06-16 19:08:32 /