Witam!!!
Wlasnie strzelila mi rurka chlodzenia oleju idaca z okolic filtra oleju obejmujac miske olejowa do okolic termostatu.
I tu pytanie, wiem ze mozna zastapic owa rurke przewodem gumowym i taktez zamierzam zrobiec. Kwestia upewnienia sie. Pasuje tam przewod (fi) 12 czy innej srednicy? Wiem ze to nie droga impreza ale wole kupic raz a dobrze. W tym momencie nie moge polozyc sie pod samochod i zweryfikowac (fi) dlatego zawracam glowe. Mam w okolicach roboty 3 sklepy motoryzacyjne wiec kwestia podejsc kupic a w nocy zrobic. Szukalem na forum i o (fi) nic nie znalazlem :)
Acha silniczek 2,8 V6.
Pozdrawiam Bombi
P/S
I dzieki za odpowiedz :)
nie pamietam tej srednicy z glowy, ale jest taka sama jak wyloty nagrzewnicy a to Ci bedzie latwiej zmierzyc
albo jeszcze latwiej drugi koniec weza od nagrzewnicy do kol. ssacego
camaro / 2004-02-18 09:15:02 /
ja w skrzyni automatycznej mialem tymczasowo polaczona skrzynie z chlodnica oleju i nie zdawalo to egzaminu przewod gruby a pekał a cisnienie tam zadne
(jezeli wiem co mam na mysli)
Michal FAZI / 2004-02-18 18:18:48 /
Witam!!!
Wlasnie zakonczylem dlubanie na lewarku, i rwa mnie nery :)
Zdjelem cala ta dlubanine zlozona z 2 miekkich przewodow i tej metalowej rurki ktora ponoc czesto ulega przetarciu. Zalozylem miekki waz chydrauliczny (fi 16) +- wg starej trajektorji. Powinno byc OK. Zobacztymy jutro. Uklada sie tak okolo 15 cm od kolektora, zreszta tak wczesniej bylo, wiec nie powinien sie grzac.
Zmienilem poraz kolejny termostat z jakiegos niemieckiego (ktory padl po 3 m-cach, mieliscie racje) na Chuderowski HQ, i tu uklon dla tego czlowieka, on wie czemu :)
Pozdrawiam Bombi