Witam mam pytanie odnosnie tego aparatu czy dokupie do niego jakis moduł a jesli tak to od czego i czy bedzie chodził czy musi to byc orginalny moduł.Pozdrawiam
krzys escort mk2 / 2009-06-01 18:26:14 /
daj ogłoszenie a pewnie kupisz...
Kohito_PS / 2009-06-01 18:33:53 /
A to nie polonez?
gryziu liil (EM) / 2009-06-01 18:54:36 /
To wydumka chyba od OHCa EFI, bo halotron widzę. Jeżeli to działa to mogę zamienić z tobą na działający zwykły aparat na nowym przerywaczu i kondensatorze, nie będziesz potrzebował żadnego modułu, tylko cewka pod przerywacz.
granadziarz_3M / 2009-06-01 19:26:03 /
Sportowy aparat angielskiej firmy Aldon - podejrzewam, że jak wpiszesz w googlu 'Aldon dizzy for pinto' to jakieś info znajdziesz...
Konar / 2009-06-01 19:40:04 /
halotron mnie zmylił
granadziarz_3M / 2009-06-01 20:25:39 /
więc czy działa to nie wiem bo przyjechało to z silnikiem ktory jest z anglii i nie wiem czy znajde jakis moduł do tego
krzys escort mk2 / 2009-06-01 20:49:06 /
Taki aparat kosztuje ok. 1000zł więc nie wiem czy moduł będzie tani :)
Tu masz troche rzeczy Aldon'a:
http://motors.shop.ebay.co.uk/items/Cars-Parts-Vehicles__aldon_W0QQ_catrefZ1QQ_flnZ1QQ_sacatZ9800QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282
http://www.aldonauto.co.uk
Konar / 2009-06-01 20:56:53 /
zawsze mozesz jakies msd wstawic :)
nmd / 2009-06-01 23:07:18 /
i tyle
nmd / 2009-06-01 23:34:31 /
http://www.allegro.pl/item640334873_modul_zaplonowy_wysokonapieciowy_cdi_msd_6a.html Powinno pod tych chodzic?
krzys escort mk2 / 2009-06-02 08:17:59 /
jeszcze cewka.
nmd / 2009-06-02 08:51:26 /
http://www.allegro.pl/item643448678_american_muscle_cars_system_rpm_control_msd.html niby cewka do tego tez jest ale nie mało to kosztuje
krzys escort mk2 / 2009-06-02 11:09:22 /
ta, wiem mam taka... mozesz probowac poszukac na ebay.com, moze wyjdzie taniej. Generalnie potrzebujesz ustrojstwo które wyprodukuje ci iskrę na podstawie czujnika. Poleciłem ten układ bo sam mam, jestem zadowolony. Pozatym podłaczenie jest banalnie proste. No i jest to konstrukcja historycznie koszerna.
nmd / 2009-06-02 12:15:06 /
to jest tak mało nie kosztuje ale jak bedzie robiło robotę to jakos swiniaka rozbije i to kupię a przewody wysokiego napiecia jakie masz pod ten zestaw
krzys escort mk2 / 2009-06-02 13:31:58 /
motorcraft, - pamietaj ze to ustrojstwo nie steruje zaplonem, to robi aparat.
nmd / 2009-06-02 13:40:37 /
Jak ustawić nie mając żadnych specjalistycznych urządzeń poprawnie zapłon, od czego zacząć?
Słyszałem że jest jakaś metoda polegająca na podłączeniu żarówki gdzieś i kręceniu aparatem do momentu kiedy się ona zapali, zabłyśnie nie wiem szczegółów nie znam.
jacob81 / 2012-08-01 15:23:16 /
oj nie pierdziel... pożycz od kogoś lampę - to nie jednorożec... ;)
bartozłomero / 2012-08-01 15:27:47 /
ustaw silnik znakami na zapłon na 1 cylindrze, ustaw względnie zapłon na aparacie (palcem celuj w nacięcie na obudowie aparatu) , załóż kopułkę i podłącz wszystkie kable.
Włącz zapłon i delikatnie ruszaj aparatem lewo/prawo - jak cyknie to właśnie trafiłeś w punkt zapłonu 1. cylindra ;)
Później już tylko jak rozgrzejesz - zgodnie ze wskazuwkami zegara opóźniasz zapłon, w przeciwną stronę przyspieszasz.
michalch83 / 2012-08-01 15:59:45 /
Michał, mogłeś mu jeszcze napisać o tym, co zrobić, jak silnik już się nagrzeje. Kręcisz aparatem w prawo-lewo, żeby złapać jak najwyższe obroty, później trochę opóźniasz i powinno być ok. Najlepiej wsiądź później w auto, na niskim biegu i przy niskiej prędkości gaz do dechy, jak będzie stukać - opóźnij, jak nie - jest ok.
Ale to wszystko jest wyjaśnione na 1000 sposobów na forum, wystarczy poszukać... :)
daniel46 / 2012-08-01 16:25:29 /