logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » strumienice...

strumienice...

spojrzcie tutaj
http://www.tuning.pl/tuning.html?id=85

Maciasek_3M / 2002-06-27 09:34:59 /


Fajne nie ??? Zawsze twierdziłem że wolny wydech jest najlepszy ( a jak za głośny to jakieś tłumiki i starczy )

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-06-27 10:16:35 /


to jeszcze powinni dodać taki sam artykuł odnośnie filtrów stożkowych!!! też w wiekszości przypadków pogarszają osięgi silnika!!!

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-06-27 12:09:33 /


no stozkowe tak a najlepsze sa orginalne wklady sportowe do obudowy filtra zalecane przez producenta

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-06-27 19:56:03 /


A ja mam stożek w astrze i niedość że znacznie się poprawiły osiągi to jeszcze spalanie spadło.

Greed / 2002-06-27 20:00:38 /


Głośniej wyje (akustycznie szybciej się wydaje że jedzie) i ponieważ filtr jest nieco nowy w porównaniu do fabrycznego to dostaje więcej powietrza do mieszanki (minimalnie ale zawsze) ;-)))))))))))

pisze oczywiście z dużym przymrużeniem oka na szczegóły

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-06-27 20:48:17 /


montaż stożka bez doprowadzenia do niego zimnego powietrza działa skutecznie ale tylko na psychike, ucho i portfel posiadacza :)) a w większości przypadków montaż takowego filtra kończy się na założeniem go w miejsce orginału co zapewnia skuteczny dopływ usmażonego przez chłodnice powietrza :)) skutki są zapewne wszystkim znane

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-06-28 08:11:31 /


Co nieco o stożkach:
"http://www.tuning.pl/silnik.html?dzial=8&id=49"


PiotrekFCapri / 2002-06-28 21:00:35 /


link powinien być bez "

PiotrekFCapri / 2002-06-28 21:09:05 /


OSTATNIO W GDAŃSKU KOŁO DWORCA, STANĄŁ KOŁO MNIE ODPICOWANY PEUGEOT 206. SPOILERÓW MIAL WIĘCEJ NIŻ NIEJEDNA FIRMA TUNINGOWA W SWOJEJ OFERCIE, Z TYŁ DWA POTĘŻNE KOMINY I FELE 16 BBS. GOSTEK MUSIAŁ WPAKOWAĆ W AUTO PARENAŚCIE ŁADNYCH TYSIĄCZKÓW NIE WSPOMINAJĄC O CIEMNYH SZYBACH I SPRZĘCIE AUDIO. ALE CO Z TEGO JAK MIAŁ SILNIK 1.2 LUB 1.4 I GO NA ŚWIATŁACH BEZ PROBLEMU 24 LETNIA GRANADA OBJECHAŁA. WIĘC PO CO KOMBINOWAĆ NAPYCHAĆ KASE JAKIMŚ FIRMĄTUNINGOWYM, JAK I TAK NIC NIEMA POZA WYGLĄDEM (RZECZ GUSTU) SAM MIAŁEM KIEDYŚ ESCOERT 1.6 EFI I POWIEM TYLE ŻE ŻE TO TYLKO 105KM KTÓRE MOŻE POTRAFI COŚ ZROBIĆ, ALE NA DŁUŻSZĄ METE SILNIK MOZNA BARDZO ŁATWO ZAJECHAĆ, CO UDAŁO MI SIE DOKONAĆ.

H2O patryk_3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-06-29 17:15:45 /


btw tego wykopywania spod swiatel roznych "odpicowanych" fur (ze szczegolnym uwzglednieniem drechow w starych beemkach) to mam podobne doswiadczenia jezdzac poldkiem 1,4 (103KM) (ale to sie niedlugo zmieni capri mk3 rulez!)

SHo / 2002-07-05 14:54:15 /


a ja moją wolnobieżną Granadą V6 2,0 to rowerzystów spod świateł nie mogę wydymać, normalnie mam auto spacerowe, za to slicznie bulgoce, bo ma tłumiki na agrafce, poza tym na piątce jeździ pod górę na wolnych obrotach).
Ja kwłoże 2,8 to moze coś poradzę, ale to na wiosnę albo kiedyś ...

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-08-10 16:47:31 /