Witam potrzebóje opisu,zdjęcia,lub czegoś w tym stylu jak podłączyć przewody
paliwowe w silniku 2.8i k-jett.,chodzi o to że mam silnik z wyciągniętym wtryskiem
i porozkręcanymi przewodami i niewiem jak to wszystko do kupy pozklejać,
i czy wtryskiwacze mają swoją kolejność bo na rożdzielaczu niema żadnych oznaczeń.
nietykalny / 2009-03-15 13:02:42 /
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i
Przejżałem to z dziesięć razy i nieznalazłem tego co potrzebóje jest tam wszystko
czego będę potrzebował gdy już go poskładam.
nietykalny / 2009-03-15 13:39:52 /
Zdjęcie na szybko zrobione i edytowane w zaawansowanym programie graficznym;
1 - wtryskiwacz rozruchowy
2,3 - termiczny regulator ciśnienia
4,5 - wlot paliwa z pompy i powrót do baku (oznaczone strzałkami na rozdzielaczu)
reszta - wtryski, nieważne który gdzie.
Poza tym - reszta pod powyższym linkiem naprawdę zawiera wszelkie potrzebne informacje.
m.kozlowski / 2009-03-15 14:26:09 /
wystarczy pomyśleć... jeśli wtryski sterowane są ciśnieniowo i są otwarte w czasie pracy cały czas- ja z tego to wywnioskowałem- to wychodzi że kolejność nie ma znaczenia ale popatrz jak są podoginane przewody i przymierz rozdzielacz pod kątem takim jak zamontowany pod maską i zobaczysz że część sie sama ułoży... ale wg mnie nie ma znaczenia kolejność, przeanalizuje budowe rozdzielacza... jest tam tłoczek który reguluje ciśnienie na wszystkie wtryskiwacze jednocześnie ,...
Dzięki kolego właśnie o taką fotkę mi chodziło
z kolejnością się już domyśliłem ale z pozostałymi miałem problem pozdro.
nietykalny / 2009-03-15 16:56:18 /
witam odświeżam wątek bo mam pytanko czy przewody na regulatorze termicznym
mogą być zamienione miejscami chodzi mi o podłączenie przy rozdzielaczu czy ma to wpływ na pracę silnika jeśli tak to podpowiedzcie jak mają być
nietykalny / 2010-07-25 11:00:02 /
nie mogą być zamienione - będzie źle działał. Średnice są inne o ile pamiętam na regulatorze. Wyhacz kogoś z k-jetem, niech odpowie gdzie do rozdzielacza przychodzi grubszy z regulatora a gdzie cieńszy.
granadziarz_3M / 2010-07-25 13:39:10 /
o to chodzi że gdybym mógł gdzieś sprawdzić to bym nie pytał
nietykalny / 2010-07-25 15:00:48 /
nie zamieniaj - zrobisz sobie zabawę niepotrzebną :))
PzDr
właśnie chyba sam doszedłem bo włączyłem pompę i pompa tak długo kręciła aż stanęła a paliwo tryskało gdzie tylko mogło ot taki sposób na sprawdzenie szczelności
ale jak zamieniłem to wydaje się już w porządku bo paliwo nigdzie nie cieknie i z rozdzielacza na wtryski nawet daję
nadal mam problemy z wtryskami jak tylko wyłączam pompę to wtryski nadal sikają trochę słabiej zapewne z braku ciśnienia wydaje mi się że to źle
a i jeszcze jedno nie ma różnicy w strumieniu paliwa podczas podnoszenia i opuszczania tarczy wtryski dają cały czas tak samo czy tak ma być
wszystkie inteligentne komentarze mile widziane
pozdro
nietykalny / 2010-07-25 19:08:25 /
dryndnij do autora zdjęcia powyżej, to Ci pomoże :-)
granadziarz_3M / 2010-07-25 20:33:47 /
Jeśli tarcza spiętrzająca jest opuszczona (jak przy zgaszonym motorze)to czy ciśnienie jest czy go niema to paliwo na wtryski nie ma prawa iść.
bialy1976 / 2010-07-25 22:48:54 /
na razie sprawa wygląda tak silnik odpaliłem szwankował tłok w rozdzielaczu po prostu był zapieczony teraz jakoś odpala ale dopiero jak mu lekko podniosę tarczę podejrzewam że musi być wtrysk rozruchowy żeby palił normalnie jak odpali to na wolnych chodzi normalnie ale jak go przegazuję i puszcze na wolne obroty to od razu się zalewa bo zauważyłem że tłok w rozdzielaczu nie cofa się jak schodzi z obrotów tylko dopiero jak zgaśnie nie wiem czy to wina rozdzielacza czy potrzebna jest elektryka
jeśli chodzi o elektrykę to czy ktoś z was robił instalację do tego wtrysku według schematu z tego linku
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i
bo ja próbowałem cały dzień patrze w ten schemat kombinuje i nic nie wychodzi albo ja jestem za głupi albo tam czegoś brakuję więc proszę o pomoc ewentualnie jakiś normalny schemat z sensem
nietykalny / 2010-07-26 20:08:39 /
wyłącznik F można pominąć, ale lepiej sobie wyciągnąć z jakiejś fiesty (koło lewej łydki kierowcy) ze szrotu. Jak pompa chodzi z zapłonu to lepiej go mieć.
granadziarz_3M / 2010-07-27 08:37:17 /
kupiłem ostatnio silnik z mechanicznym wtryskiem i chciałem sprawdzić rozdzielacz w swoim fordzie faktem jest że trochę to leżało, wszystko w nim śmiga jest czysty ale po podłączeni pompy wali pełnym ciśnieniem na wtryski i oczywiście zalewa silnik tłok się rusza swobodnie nie wiem co jeszcze wymyślić
może ktoś coś pomoże
nietykalny / 2015-06-14 15:40:19 /
Rozebrać i robić doktorat z K-Jeta. Pewnie ma kupę syfu pod blaszką zamykającą wypływ na wtryski albo ..uj wie kto tam palce wsadzał. Nie rozbierzesz - nie dowiesz się. A że chcesz się w to bawić - rób doktorat.
granadziarz_3M / 2015-06-15 18:17:09 /
napisz posta na forum www.porscheclassic.pl
Konrad vel smasher / 2015-06-15 19:40:52 /
Albo pogadaj z Zapkiem. On już habilitację robi z K-Jeta.
granadziarz_3M / 2015-06-18 10:54:04 /
wklejam fotkę co się dzieje z czterdziestoletnimi oringami
ogólnie rozdzielacz już działa tylko nie trzyma jeszcze wolnych obrotów jak poprzedni
może coś jeszcze wymyślę
nietykalny / 2015-06-18 21:36:20 /
Wolne słabe bo pewnie wtryski leją.
zapek??? !G.O.P! / 2015-06-19 00:21:43 /
muszę przerobić manometr to sprawdzę na nim ciśnienia i pewnie dojdę co i jak
wtryski owszem leją ale na starym rozdzielaczu trzymają wolne obroty tylko z tego co pamiętam tam kombinowałem właśnie coś z regulacją ciśnienia
dzięki za sugestie i podpowiedzi
nietykalny / 2015-06-19 22:18:20 /
Znowu mam pytanie może ktoś się z tym spotkał oczywiście chodzi o wtrysk podczas odpalania mój ford dopóki nie prze gazuję to kontrolka ładowania nie zgaśnie i dopóki się pali chodzi bardzo ładnie i równo na benzynie ale wystarczy że nawet bardzo delikatnie ruszę gazem że ładowanie zgaśnie w sensie zacznie działać momentalnie silnik zaczyna chyba zalewać bo zaczyna pyrkać i gaśnie
co wy na to?
nietykalny / 2015-09-05 21:57:54 /
jedyne co łączy MECHANICZNY wtrysk z elektryką, to pompa paliwa i prosty obwód "ssania" oparty o wtrysk i wyłącznik termiczny.
Więc szukałbym problemów po stronie ładowania i zapłonu...
Jeśłi chodzi o ładowanie, to jest akurat poprawnie i normalna sprawa. Jeśli chcesz się tego pozbyć to zwiększ moc żarówki kontrolki ładowania do 4-5W i sprawa będzie załatwiona. A zalewanie to inna sprawa, tu już trzeba pogmerać przy K-jet i nie łączyć raczej tych dwóch spraw o których piszesz.
Mysza liil (EM) / 2015-09-06 12:05:55 /
odłącz cienki kabel od alternatora i sprawdź.
Jak będzie to samo - to jak Mysza mówił, jak się zmieni - to znaczy że jak się pojawia + na kontrolce ładowania od strony altka, to coś pitoli z zapłonem. Jest opcja, że padła jedna z diód prostowniczych wzbudzenia i zamiast stałego masz jakiś dziwny prąd na kontrolce.
granadziarz_3M / 2015-09-19 23:44:02 /