Jako i w temacie, co mnie interesuje:
jaki moment toto przeniesioe bez wysypania,
czym różnią sie wersje r4/v6
jak drogi serwis, czy da się kupić kit naprawczy gdzieś.
Uwagi eksploatacyjne
Jak prawidłowo olej zmieniać, bo ktoś napisał, a mysza powiedział że w ten sposób tylko pół. i co wam jeszcze przyjdzie do głowy.
Pozdro Dziku
Wszystko o C3 http://www.samochody.mojeauto.pl/citroen/osobowe/citroen_c3.html
:D
UglyKid / 2008-12-27 22:40:27 /
Ja pierdziele ,capri.pl mogło by zasiadać w loży szyderców :D
Uwielbiam nowe tematy bo na 80% ktos coś przywali:D
mario75 / 2008-12-27 23:00:54 /
na forum o C3 już tyle napisano, że zakładanie nowego tematu nie ma sensu... komuś sie nie chce szukac...
Ludwik 3M / 2008-12-28 01:40:41 /
Zakładać nowy temat może i jest sens. Ale ład i skład to podstawa, a ja czytając ten wątek zupełnie nie wiem osochozi
Arek 3M / 2008-12-28 02:46:50 /
Ja z kolegi nie szydze :). Wpisałem "wszystko o C3" w google i to samo wyskoczyło.
Ale żeby się na nie kolega Dziku nie mścił to zaglądam do archiwum:
"skrzynia C3 była stosowana między innymi w Bronco i F-100, więc może sporo"
maciekvmx
A bronco miał takie silniki:
170 cu in (2.8 L) Straight-6 (1966-1972)
200 cu in (3.3 L) Straight-6 (1973-1974)
289 cu in (4.7 L) Windsor V8 (1966-1968)
302 cu in (4.9 L) Windsor V8 (1969-1977)
300 cu in (4.9 L) Straight-6
302 cu in (4.9 L) 302 V8
351 cu in (5.8 L) 351M V8 (1980-1982)
351 cu in (5.8 L) Windsor V8
---- czym się różni R4 od V6 ?
"W zasadzie automat jest jedną całością z dzwonem - nie da się.
Od R4 do V6 z tego co wiem nie są zamienne.
Oprócz tego są inne konwertery momentu, linki, itd. "
m.kozlowski
1.kielich skrzyni biegow
2.vackum modulator-czujnik podciśnieniowy
3.odśrodkowy regulator ciśnienia oleju(w tylnej części skrzyni
4.konwerter
Wąsio
no więc możesz przełożyć dzwon ze starej skrzyni od V do skrzyni od R4 no i nawet będzie to jeździć.. tyle że możesz mieć chopki ze zmianami biegów przy nieodpowiednich obrotach.. no ale jeżeli wyjścia nie ma to będzie jeździć..
dzwon jest odkręcany.. ale w dzwonie jest pompa oleju! i kanały olejowe :) więc trzeba bardzo uważać odkręcając dzwon bo może się wysypać zawartość skrzyni :)
Trójkąt
------Jak prawidłowo olej zmieniać, bo ktoś napisał, a mysza powiedział że w ten sposób tylko pół. ------
odkrecajac miske spuscisz tylko polowe oleju, w warsztatach zazwyczaj tak robia,
w starszych skrzynkach - byc moze w C3 tez - jest korek spustowy w konwerterze, w A4LD juz go nie ma i zeby wylac wszystko trzeba zdjac skrzynie
camaro
Dokładnie - C3 ma korek spustowy, wykręcasz go przez dziurę po rozruszniku i z powrotem konwerter odwracasz tak, żeby spust był w skrajnym dolnym położeniu. Nie zapomnij o nowej uszczelce miski olejowej, kosztuje niedużo.
m.kozlowski
Nie zgodze sie ze nie da sie wymienic prawie calego oleju bez zdemontowania skrzyni biegow. Sa wymiany statyczne i dynamiczne. Mozna poczytac tutaj: http://www.automat.pl/pdf/statidyn.pdf A fakt ze niektore warsztaty wymieniają tylko statycznie, jest przykry dla klienta, a jeszcze bardziej dla skrzyni.
Mysza liil (EM)
Dobra. Czas wolny się skończył i więcej nie bede szukał.
UglyKid / 2008-12-28 09:58:28 /
Cokolwiek o sobie:
chorujący na fordy. Chwilowo sierra, ale marzy mi się TcII z vałkąi na krzyrzach 7"...
O co chodzi założycielowi wątku ? Co to jest "VAŁKĄI" ?
dzida .M / 2008-12-28 10:25:45 /
Założycielowi Chodzi o to że maży mu się taunus z v6, a że odziedziczył za 2 piwa c3 w stanie bliskim ideału, a nic o tym nie wie, to pyta.... Mam c3, niestety od r4, dlatego siep ytałem o różnice...
Ja chetnie kupie to C3 od R4 o ile naprawde w stanie idealnym...
Konar / 2008-12-28 15:46:49 /
maży to skrót od smaży?
m.kozlowski / 2008-12-28 18:01:43 /