logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Jaki silnik?

Jaki silnik?

Czesc sprawa ma sie tak ze nie wiem co zrobic mam w swoim capri silnik 3.0 ESSEX juz swoje przejechal po samym cisnieniu sprezania mozna to stwierdzic ,na 4 cylindrach ma po 8.5 a na 5 i 6 po 12 czy nie lepiej zmienic na jakis silniczek 2.8i lub 2.9ibo czesci do mojego silniczka sa bardzo drogie a sama wymiana pierscieni pomoze mu no okolo 20.tys km .Co zrobic z tym pomozcie!!!

Krzysiek.c Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-04 10:54:52 /


zanim zaczniesz myslesc na zmiana odpowiedz na pytania
ile oleju pali lub bierze?
na czy jezdzisz gaz bezyna?
czy praca silnika jest rowna?

czesci nie sa az tak drogie mniejwiecej tyle co do 2.8
3.0 byly dobrymi silnikami
moze to tylko kwestia glowic a nie pierscieni, puszczaja juz nie sa szczelne zawory
kwestia dotarcia zaworow lub ich wymiany jeden kosztuje okolo 30-35 zl

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-04 12:29:49 /


Silnik nie bierze oleju delikatnie wyrzuca na misce olejowej,odpalam na benzynie a jezdze na gazie ,sadzisz ze to moga byc glowice,napewno mechanik ktory robil regulacje napewno nie zrobil tego dobrze bo auto stracilo na mocy.od kupna przejechalem juz jakies 5400 km bez awari,przestawialem zaplon jest troszke lepiej ale duzo mu brakuje.

Krzysiek.c Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-04 13:05:38 /


Zostaw mu te 3,0 jak miał w orginale.Nie kombinuj chyba że to składak.

Trophy Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-04 18:29:28 /


po pierwsze

jak zle ustawione zawory to auto zle chodzi

po drugie

moga byc popodpierane zawory od jazdy na gazie
zalecana regulacja na gazie co 7000 km i trzeba wedziec jak to zrobic nie tak jak jest w ksiazce

po trzecie

najlepiej postawic dobra diagnoze udac sie do kogos kto sie na tm dobrze zna i widzial juz kiedys taki silnik na oczy

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-05 00:04:26 /


zdjąć głowice i nie deliberować.
Jeżeli gładzie cylindra są nie porysowane to powinieneś bez problemu uzyskać podobne wartości ciśn. na wszystkich, oczywiście po wymianie pierścieni i conajmniej dotarciu zaworów :)
Efekt jest od 50-100 tys. km,
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-05 08:40:37 /


ale jesli jednak sie zdecydujesz na wymiane silnika..to daj znac...chetnie sie zaopiekuje tym 3.0....:)))

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-07 18:02:40 /


Jesli dojdzie do wymiany silnika to raczej go nie sprzedam,juz nie dlugo i sie wszystko okaze co mu dolega ,chcialbym zeby byly to tylko zawory -"marzenia".

Krzysiek.c Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-07 23:27:23 /