POSIADAM SILNIK 2,3 V6 ALE NIEMAM KOLEKTORA A W OGŁOSZENIACH JEST KOLEKTOR OD 2,0 V6 STĄD TE PYTANIE.
nietykalny / 2008-11-09 17:18:19 /
Ja mam kolektor od 2.3 a nawet ze dwie sztuki.
Arek 3M / 2008-11-09 17:24:32 /
podepne sie do tematu. jak wyglada zamiennosc kolektorow i innych czesci "zewnetrznych" miedzy V-kami Colgne?
Leszek "QSi" / 2008-11-09 17:30:13 /
pasuje ale ma mniejsze sednice kanalow
Zakrzak! / 2008-11-09 17:31:12 /
to ile byś chciał za taki kolektor chodzi mi o zasilany gażnikiem
nietykalny / 2008-11-09 17:32:54 /
zasilany jest silnik nie kolektor :)
i przy 2.0 czy 2.3 byl tylko gaznik seryjnie
Zakrzak! / 2008-11-09 18:01:44 /
każdy się może przejęzyczyć
nietykalny / 2008-11-09 18:04:58 /
Napisałem Ci maila w sprawie kolektora
Arek 3M / 2008-11-09 19:05:28 /
Jak byś chciał to od 2,0 i ja mam.otwory mozna śmiało rozfrezować.
Sulek / 2008-11-09 22:10:08 /
Kolektory od 2.0 sa 2 typy, oraz od 2.3 tez 2 typy. Chodzi o to, ze sa starsze grzane woda a nowsze spalinami. 2.3 114 PS ma grzanie spalinami i wieksze kanaly. Kolektory od 2.6 i 2.8 sa grzane woda. Jesli masz 2.3 114PS to musisz miec kolektor od 2.3 grzany spalinami, lub od 2.0 grzany spalinami, bo inaczej nie zakryjesz kanalow wydechowych w glowicach.
Mysza liil (EM) / 2008-11-10 09:52:45 /
Mysza, a jak się mają te typy kolektorów o których piszesz do bulbozaurów? Czy to jest tak, że starsze grzane wodą maja na 3 śruby, a nowe ze spalinami na 2 śruby czy takiej zależności nie ma?
Jak jest w K-Jecie?
Na zdjęciach jest kolektor od 2.0V6 z bulbozaurem na 3 śruby (ten najczystszy). Od 2.3V6 z bulbozaurem na 3 śruby (brudny) oraz od K-Jeta (najbardziej usyfiony).
I porównanie różnic w kanałach pomiędzy tymi od 2.0, 2.3, a k-jetem. Poza oczywistą różnicą w wymiarach kanałów jedyną różnica, którą ja widzę są 2 zaznaczone na zdjęciach dodatkowe otwory.
Pytanie: Czy kolektor od 2.3 siądzie na miejsce zdjętego kolektora w K-Jecie bezstresowo?
tak siądzie bezstresowo