logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » planowanie glowicy i koła zamachowego,wydech rozdwojony z rzędówki

planowanie glowicy i koła zamachowego,wydech rozdwojony z rzędówki

witam,mam pytanie o ile i czy jest taka możliwość,można splanowac głowice z silniku sierry 2.0 dohc efi,podobnie z kołem zamachowym? kolejne pytanie,czy ktoś stosował rozdwojenie wydechu,czyli 1 i 3 cylindra razem,nastepnie 2 i 4 cylinder razem,oczywiście dla uzyskania efektownego brzmienia(z wyżej wymienionego lub jakiegokolwiek rzedowego silnika )

Paul McKlusky Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-10-30 21:03:29 /


mocne planowanie dohc 8 zaworowego jest nie wskazane, natomiast z seryjnego koła 12.8kg można zejść do 12kg co jest bez sensu, lepiej zastosować koło zamachowe od escorta rs2000

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-30 21:31:28 /


pająk a czy przypadkiem koło zamachowe od silnika 1.6 xr3 (ford escort) podejdzie do 2.0 dohc?? jeszcze tego nie próbowałem aczkolwiek można by się domyslec że na lżejszym kole silnik by sie zdecydowanie lepiej wkręcał na góre oryginalne koło to porażka do sportowej jazdy a nawet więcej dohc to jednostka która jest tak odporna na przeróbki że nie warto się w to zagłębiać

H2O patryk_3M Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-30 21:46:11 /


2 rury z R4 są równie bez sensu

nmd / 2008-10-30 23:14:41 /