Dostałem nerwa i postanowiłem znaleźć to sam... i znalazłem... Proponuję umieścic to w zakładce garaż, lecz zdaje się ja nie mam takich uprawnień. Jestem pewien że wielu osobom się to przyda
źródło: WKiŁ Jurgen Kasedorf "Gaźniki sprawdzanie i regulacja" ISBN 83-206-1119-9
Marek F / 2008-10-30 16:03:44 /
jak coś to na kompie mam w lepszej rozdzielczości wszystko
Marek F / 2008-10-30 16:08:33 /
Tu jest dokładnie to samo tyle że bardziej czytelne :)
http://www.taunus.pl/?alias=technika&id=347
I zalega tam już ładny kawałek czasu.
Aldaron / 2008-10-30 17:26:05 /
poza tym to chyba naruszanie praw autorskich?
granadziarz_3M / 2008-11-16 13:52:30 /
a ja to mam w
Marek F / 2008-11-17 15:41:51 /
polski student i prawa autorskie :P
Marek F / 2008-11-17 15:42:25 /
W kontejkscie regulacji takowego gaźnika. Moj problem polega na tym, ze samochod na benzynie generalnie odpala bez problemow, trzyma obroty na biegu jalowym a po odpaleniu z wcisnietym pedalem gazu chodzi bez problemu.
Problem pojawia sie gdy silnik chodzi na biegu jalowym, okolo 900-1000 obrotow. Naciskam gaz, obroty spadaja a po mocniejszym nacisnieciu pedalu silnik gasnie.
Czym to moze byc spowodowane i co nalezy w takim wypadku wyregulowac??
Regeneracja gaznika na dzien dzisiejszy odpada wiec chcialbym go tak wyregulowac zebym mogl choc czasem przejechac 5-8 km na benzynie (na gazie jezdzi wybornie).
Pozdrawiam!
_michu_ / 2009-09-24 09:48:47 /
nie działa pompka przyspieszająca (membrana, kulkowy zawór zwrotny, wtryskiwacz) albo nie działa główny układ paliwowy (zasyfione dysze, rurki emulsyjne, rozpylacze). Regeneracja gaźnika albo partyzantka - wybór należy do Ciebie
granadziarz_3M / 2009-09-25 10:45:10 /
Wiem, regeneracja to koniecznosc - tego nie unikne jesli ma jezdzic bez problemu na benzynie. Na dzien dzisiejszy postaram sie zajrzec w pare miejsc i moze uda mi sie choc troche pewne rzeczy poprawic. :)
_michu_ / 2009-09-25 18:26:20 /
Teraz ja. W instrukcji regulacji gaźnika jest mała niescisłość. wkręt regulacyjny ilości mieszanki dodatkowej jest ciągle wykręcany. Generalnie juz na samym początku trzeba go całkowicie wykręcić. A potem ustawić obroty jałowe wykręcając jeszcze całkowicie wykręcony wkręt. Tak czy siak, bez analizatora spalin moge sobie tyryryry. Ale pytanie mam. Jak wszystko składałem gaźnik i kolektor w srodku były czyste. Teraz wszysto zafajdane jest jakąś czarną bardzo lepką mazią. Co to i przez co to? Nie kleiłem nic na silikon. Nic sie nie stopiło, więc zastanawiam się co to może być, bo znowu musze czyścić gaźnik.
UglyKid / 2009-09-25 18:42:27 /
odma
granadziarz_3M / 2009-09-26 07:33:03 /
Chodzi o podłaczenie wyjścia z korka oleju do puszki filtra? Bo tego rzeczywiście nie mam ( mam przerabianą puszke filtra).
UglyKid / 2009-09-26 08:48:48 /
Albo o ten drugi przewód, od gaźnika do pokrywy zaworów. Ok. dzięki, sprawdzę to sobie
UglyKid / 2009-09-26 08:52:45 /
Jeżeli masz źle ustawiony silnik (szerokie pojęcie regulacji - pisałem setki razy) to może występować cofanie ładunku lub jego silna pulsacja. Powoduje to zasyfienie odmą nie tylko tego co od odmy w kierunku zaworów, ale i całego dolotu przed odmą.
granadziarz_3M / 2009-09-26 08:56:23 /
Zdjęcia usunąłem. <Filip> naruszasz prawa autorskie. Patrz punkt 10 Regulaminu Forum:
"Niedozwolone jest zamieszczanie przez użytkowników następujących treści:
* sprzecznych z prawem,"
jaja sobie robisz?
pmx (wiewior;) / 2009-09-26 22:24:04 /
A dlaczego jaja? WKiŁ jest posiadaczem praw do tego w naszym kraju i mogliby nam pod górkę zrobić.
granadziarz_3M / 2009-09-26 22:31:19 /
Dokładnie - Wydawnictwo mogłoby z czystym sumieniem wysłać do capri.pl fakturkę...
Jak ktoś chce COŚ TAKIEGO zamieścić na stronie, niech najpierw poprosi właściciela praw autorskich o zgodę. Jak życie wskazuje, czasami dają nieodpłatnie.
No coz, skoro tak. Sorry.
pmx (wiewior;) / 2009-09-30 15:35:54 /