Witam Panowie,
chciałem się zorientować czy ktoś z posiadających silniki kenta wykorzystywał wałek 22k Kentcamsa. Wałek jest dosyć delikatny, problem w tym, że podobno wymaga obróbki tłoków, żeby można go było zamontować. Czy ktoś spotkał się z tym wałkiem?
Ewewntualnie może któryś z Was wstawiał podobny wałek do innego silnika i "podcinał" tłłoki? Czy jest z tym dużo problemu jakie koszty?
Qba1983 / 2008-09-17 19:05:49 /
wg mnie jest to wałek do silnika CVH a nie do kenta
wg kent cams'a tez :P
http://www.kentcams.com/
nmd / 2008-09-17 21:25:49 /
a z tego co ja widzę to oznaczenie może mieć wałek do X-flowa jaki CVH a nawet do rovera V8 ;]
http://www.kentcams.com/product/prodList.aspx?PartNum=224k
Pe®ana / 2008-09-18 00:04:15 /
A co powicie o V66 do essexa, czy oprocz wymiany sprezyn, co jeszcze bede musial zmodyfikowac??
Zgodnie z katalogiem Kentcamsa i Burton Power to jest najlżejszy wałek do kenta 1300/1600
Qba1983 / 2008-09-18 00:12:15 /
Nie zmienia to faktu, że nikt nie podjął tematu, a szkoda :)
Qba1983 / 2008-09-18 00:12:41 /
jeszcze sprostowanie "224K" to jest tylko wałek do kenta !! wałki do cvh oznaczone są CVHxx a tu zdublowano silnik X-flow do escorta i fiesty Mk1 stąd 4 pozycje (fiesta Mk1 miała silniki kent 1300 w wersji Sport i 1600 w Xr2 )
Pe®ana / 2008-09-18 00:14:46 /