logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Zamiana gaźnika z jednogardzielowego na webera

Zamiana gaźnika z jednogardzielowego na webera

Czesc, mam silnik 1.6l z lpg z gaźnikiem firmy "krzak". Powiedzcie mi czy duzo trzeba przerabiac i dorabiac zeby wstawic takiego webera? I czy pod niego da rade podpiąc filtr stożkowy? I czy to tez wymaga mega przeróbek?

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-02 22:45:03 /


Jeżeli nie wiesz jaki masz gaźnik to chociaż zdjecie zrób bo tak ciężko określić co i jak będzie pasowało.
Prawdopodobnie montaż 2 gardzielowego webera będzie wiązał się ze zmianą kolektora dolotowego.

Jeszcze pytanie co chcesz uzyskać montując gaźnik 2 gardzielowy i stożek w połączeniu z LPG ??

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-02 22:55:35 /


miałem gazniki webera dwugardzielowy(chyba 28 34)na stożku i gaz jakoś to jeżdziło potem założyłem kolektor z efi to jedynie co zauważyłem to lepiej wchodził na obroty ale napewno lepszy dwugardzielowy

młody3 Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-02 23:37:32 /


z 1.6 ???? pewny jesteś ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-02 23:48:42 /


byly webery do 1.6, pewnie od jakiejś sierry. Jezdzilo toto znacznie lepiej niz na jednogardzielowym.

Mysza liil (EM) / 2008-09-03 07:21:25 /


kolektor ssący pod dwugardzielowca i gaźnik to chyba tyle z przeróbek

...::$nuffy (Grześ) Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-03 10:12:32 /


były webery nawet w Capri 1.6 GT - ale mają większe dysze paliwowe (do innego wałka itp) i w zwykłym 1.6 ohc nie będzie taki gaźnik tak dobrze jak fabryczny i sprawny jednoprzelot działać ;-P

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-03 10:36:34 /


Oki ... można to i można tamto, było nie było, dysze nie dysze .... itp. Ale czy ktoś może jakiś konkret podać???

Np. do silnika 1600 ohc dałem zestaw kolektor + Weber i fura ma teraz lepsze przyspieszenie (8,6s. 0-100km/h), spalanie 8l./100km. Na szufladzie miałem przyspieszenie znacznie gorsze (9,2s. 0-100km/h), przy spalaniu 9l./100km.
... no coś takiego przykładowo oczywiście ;D

a np. w przyszłym tygodniu testuję webera polonezowskiego bo chcę zejść poniżej 8s. 0-100km/h. ;)))) na gazie ...

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-03 18:16:01 /


w 1,6?? chyba cos licznik klamie.. czym mierzysz??

Ania Ptaskowa / 2008-09-03 18:32:26 /


jak cos to pisalem ja :> tylko nie z tej przegladarki

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-03 18:36:14 /


Ja mam webera 32/36 na zwykłym ohc 1.6 - w dolnych partiach idzie kijowo , u góry rozwija skrzydła w porównaniu z jednoprzelotem. Spalanie takie samo jak na zwykłym chyba ;-) Nie wiem bo wskaźnik nie działa....

W Escorcie też mam 32/36 na 1.3 ohv - jest dokładnie to samo - na dole chodzi kijowo , w górnych obrotach idzie jak szalony - miasto 10 - w trasie poniżej 5 ;-)))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-03 20:27:44 /


"....... no coś takiego przykładowo oczywiście ;D"

czytanie ze zrozumieniem to przydatna umiejętność :) No chyba że po cytrynówce nie widać już " ;D " :)

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-03 20:29:21 /


Powiem tak rozmawiałem z tata na temat tych całych filtrów stożkowych, mówił ze jesli po zamontowaniu takiego uzyskam MAX 0,5-1 konia to jest juz super sprawa, bardziej mi chodziło tutaj o dzwiek niż o uzyskiwanie jakichkolwiek osiagów. A mówił ze weber lepszy by był niz ten jednogardzielowiec ale moze sie zwiekszyc spalanie... Oczywiscie powiedział ze sam ma sobie to robic bo on nic nie ruszy juz w moim taunim... :(

A fotki nie jestem w stanie zrobic, spadł mi aparat i h** bombki strzelił swiat nie bedzie... Jest srebrny tyle wiem :D

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-03 21:11:10 /


jezeli sie podaje wartosci to juz malo przykladowo.... mogl napisac ze kolo sekundy szybciej jest do setki i bym sie nie przypial:>

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-03 22:08:11 /


W mieście zapewne skoczy spalanie - proponuje dobrze zregenerować jednoprzelotowy gaźnik i kupić nowy normalny filtr powietrza - o ile gaz nie jest jakos dziko podłączony i silnik działa czasem na benzynie to odzyska troche dawnej mocy ;-)) Zdzwiłbyś się co potrafi zdrowe 1.6 ;-))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-03 22:12:16 /


Ogolnie silnik nie odpala na gazie, podobno dobre i zdrowe jest to dla silnika zeby odpalac pierw na benzynie a potem przejsc na gaz, a filtr powietrza mam nowy, tak jak swiece :) Ogolnie została do wymiany skrzynia tarcza sprzegła oraz łozysko oporowe. Próbowałem to zrobic ale z marnym skutkiem :( Jeszce wtedy pytanie jak podczepic do takiego jedno gardzielowca taki stozek?

Cinekas 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-03 22:43:23 /


Ptasiek ... nie doczytałeś, łyknąłeś jak karp ... i tyle ;))))

Chodzi mi o taki konkret właśnie, o którym mówi MikeB4. Pojawia się tylko pytanie. Czy ten weber był od 2.0, czy z dyszami od 1.6 ? Bo jeżeli ten pierwszy, to chyba wyjaśniałoby mułowatość na wolniejszych obrotach.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-03 23:00:22 /


>32/36 na zwykłym ohc 1.6
Mike, przeciez to jest weber od 2.0. A są webery o mniejszych przelotach, dwugardzielowe.

Mysza liil (EM) / 2008-09-03 23:19:03 /


1,6 .... 8s do 100 ....może po splanowaniu mojego wyciągnie się z 10 ale z weberem od poloneza i seryjnym motorem to życzę powodzenia

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-03 23:29:28 /


no ok.. lyknalem.. moja wina

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-04 00:04:09 /


to może solexa 4a1 po co dwa jak mogą być cztery przeloty;)

Ludwik 3M Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-04 00:17:52 /


Mysza Weber 32/36 był także w 1.6 ohc w wersji GT

http://www.capri.pl/capri/mk1-d-1600
http://www.capri.pl/capri/mk2-d-1600

Jeden kupiłem od Ciebie - założyłem z niego górną pokrywę z klapkami ssania bo w moim nie było ;-)) Dysze zostały ze starego gaźnika który tam był czyli z 1,6 gt albo 2.0 (nie wiem z czego był - tak juz kupiłem, jest też kolektor baran)...



8 s przy 1.6 ;-))) mam auto które jest starym Fordem (27 lat) i ma 9,3 do setki fabrycznie .... gaźnik weber 34/34 DFT ... tyle że 800 kg waży ....

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-04 01:02:12 /


Myślę, że sens byłby jedynie potestować z weberem 2v o przelotach 28/30 od 1,6 (ściera). Pozostałe to loteria, no chyba, że komuś nie obca jest zabawa z doborem dysz.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-04 01:33:02 /


Jakiej róznicy w spalaniu miasto, trasa mogę się spodziewać przy przejsciu
z 1.6ohc motorcraft 1v na 2.0OHC weber 32/36 ?

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-07-25 23:44:05 /


Jak dobrze pamiętam jak czytałem na jakimś forum to w zależności od stylu jazdy od - 1,2,3litrów do + kilku przy wykorzystaniu pełnej mocy.

BABALOO Dokładna lokalizacja na mapie / 2013-07-26 17:02:56 /