logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » wolne obroty

wolne obroty

Escort USA 1900 weber .Gasł na wolnych obrotach. Poprawiłem. Gaśnie przy hamowaniu. Nieraz po jeżdzie i postoju działa jak nalezy.Proszę o pomoc. Pozdrowienia.

garbus / 2003-11-04 08:28:36 /


chyba masz problemy ze stabilnością poziomu paliwa.
Sprawdź czystość dysz i szczelność zaworka w komorze pływakowej.

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-11-05 10:09:47 /


dzieki Karol! lecz jaki zwiazek ma hamowanie?

garbus / 2003-11-05 10:17:10 /


jak przy hamowaniu, to może być coś z serwem...
zagnij lub zatkaj przewód, łączący kolektor dolotowy z serwem i tak pojeździj (tylko nie za szybko bo hebelki będą słabiutkie:( )
jak nie pomoże to trudno:( szukaj w gaźniku
ale mi tak sie zdarzyło ze dwa razy, że serwo sie spsuło i objawy były podobne...

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-11-06 07:52:37 /


dzieki Bobik.pomajstruje,napisze

garbus / 2003-11-07 00:17:07 /


Jaka powinna byc różnica w obrotach w 2.3V6 + C3 pomiedzy wolymi obrotami, a obrotami na zapietym biegu i wciśniętym hamulcu?? Bo wydaje mi się ze wolne mam ustawione dośc wysokie, a jak wrzuce D to sie dusi, dławi, ITD. Co może być tego przyczyna? Skrzynia działa rewelacyjnie płynnie zmienia biegi, szybko załącza więc konwerter mysle, że jest ok. Tylko regulacja gazu????

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-03 18:40:42 /


miałem cos podobnego w automacie i normalnie szok mnie ogarnial okazało sie ze zwory były podparte, po ustawieniu problem zniknął . pozdrawiam Rafał

Łukasz 33 radom / 2007-04-03 21:24:30 /


Na luzie tak ok. 800 - 1000 obrotów. Pod obciążeniem nie powinno spadać poniżej 600-700. Sprawdź jeszcze jedno - na biegu, ale bez gazu powinien się powoli toczyć (ale raczej do przodu).

mtango / 2007-04-03 21:25:35 /


Zaworki dzisiaj ustawiałem. Auto toczy sie bez wciskania gazu do przodu:) Wiadomo, moge podkręcic troche obroty, ale nie wiem czy skrzynia nie bedzie dostawała bardziej w dupe jak bede stał na światłach lub w korku cały czas z wcisnietym hamulcem. Jaki miałoby to wpływ na skrzynie i konwerter?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-03 23:25:50 /


Ja miałem tak w 2d. Obroty na N mogły być i 3000 a i tak po zapięciu D gasł. Później ustawiłem zawory, zapłon i gaźnik i obroty jałowe na N mam 900 a na D 750. Nie ustawiaj za wysokich jałowych na N, bo skrzynia tego nie lubi, ryjek dyfra też nie.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-04 07:53:03 /


panowie pytanko ja mam tym razem do jakich obrotów krecą wam automaty bo u mnie po wcisnieciu gazu na full kreci do 5500 obrotów i nastepny bieg, jak jest u was ?. Rafał

Łukasz 33 radom / 2007-04-04 12:52:39 /


Moc maksymalna w V-kach jest około 5000obr/min więc chyba jest to prawidłowo. U mnie podobnie, za wyjątkiem 3 - biegu - tu mógłbym dociągnąć i do 6500 a i tak nie wrzuci nadbiegu :))

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-04 15:53:09 /