Escort USA 1900 weber .Gasł na wolnych obrotach. Poprawiłem. Gaśnie przy hamowaniu. Nieraz po jeżdzie i postoju działa jak nalezy.Proszę o pomoc. Pozdrowienia.
garbus / 2003-11-04 08:28:36 /
chyba masz problemy ze stabilnością poziomu paliwa.
Sprawdź czystość dysz i szczelność zaworka w komorze pływakowej.
dzieki Karol! lecz jaki zwiazek ma hamowanie?
garbus / 2003-11-05 10:17:10 /
jak przy hamowaniu, to może być coś z serwem...
zagnij lub zatkaj przewód, łączący kolektor dolotowy z serwem i tak pojeździj (tylko nie za szybko bo hebelki będą słabiutkie:( )
jak nie pomoże to trudno:( szukaj w gaźniku
ale mi tak sie zdarzyło ze dwa razy, że serwo sie spsuło i objawy były podobne...
bobik liil / 2003-11-06 07:52:37 /
dzieki Bobik.pomajstruje,napisze
garbus / 2003-11-07 00:17:07 /
Jaka powinna byc różnica w obrotach w 2.3V6 + C3 pomiedzy wolymi obrotami, a obrotami na zapietym biegu i wciśniętym hamulcu?? Bo wydaje mi się ze wolne mam ustawione dośc wysokie, a jak wrzuce D to sie dusi, dławi, ITD. Co może być tego przyczyna? Skrzynia działa rewelacyjnie płynnie zmienia biegi, szybko załącza więc konwerter mysle, że jest ok. Tylko regulacja gazu????
miałem cos podobnego w automacie i normalnie szok mnie ogarnial okazało sie ze zwory były podparte, po ustawieniu problem zniknął . pozdrawiam Rafał
Łukasz 33 radom / 2007-04-03 21:24:30 /
Na luzie tak ok. 800 - 1000 obrotów. Pod obciążeniem nie powinno spadać poniżej 600-700. Sprawdź jeszcze jedno - na biegu, ale bez gazu powinien się powoli toczyć (ale raczej do przodu).
mtango / 2007-04-03 21:25:35 /
Zaworki dzisiaj ustawiałem. Auto toczy sie bez wciskania gazu do przodu:) Wiadomo, moge podkręcic troche obroty, ale nie wiem czy skrzynia nie bedzie dostawała bardziej w dupe jak bede stał na światłach lub w korku cały czas z wcisnietym hamulcem. Jaki miałoby to wpływ na skrzynie i konwerter?
Ja miałem tak w 2d. Obroty na N mogły być i 3000 a i tak po zapięciu D gasł. Później ustawiłem zawory, zapłon i gaźnik i obroty jałowe na N mam 900 a na D 750. Nie ustawiaj za wysokich jałowych na N, bo skrzynia tego nie lubi, ryjek dyfra też nie.
m.kozlowski / 2007-04-04 07:53:03 /
panowie pytanko ja mam tym razem do jakich obrotów krecą wam automaty bo u mnie po wcisnieciu gazu na full kreci do 5500 obrotów i nastepny bieg, jak jest u was ?. Rafał
Łukasz 33 radom / 2007-04-04 12:52:39 /
Moc maksymalna w V-kach jest około 5000obr/min więc chyba jest to prawidłowo. U mnie podobnie, za wyjątkiem 3 - biegu - tu mógłbym dociągnąć i do 6500 a i tak nie wrzuci nadbiegu :))
m.kozlowski / 2007-04-04 15:53:09 /