logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Problem z ssaniem.

Problem z ssaniem.

Po wymontowaniu gaznika z mojej MK III (motor 1.6) okazalo sie ze w module ssania nie ma zaslepki (zdaje mi sie ze powinna byc) oraz ktos przerobil automatyczne ssanie na manualne (na zywca podpiol linke).Teraz odkrecilem caly modul ssania i zaslepilem wszystkie dziurki.Jakos jezdze ale mam klopoty z odpalaniem i jak jest zimny to gasnie(oczywiste). Gdzie moge kupic taka czesc lacznie z elementem sterujacym. Moze ktos ma odsprzedac?

Z gory dziekuje za pomoc....

Pozdrowienia!!!

Guti_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-06-10 09:16:09 /


Nie wiem, ale wydaje mi sie że lepiej nie bedzie. Gasnie prze chwile ale poxniej ssanie zaczyna dzialac? Jesli tak to poprostu ten typ tak ma.

Piotr / 2002-06-10 11:10:56 /


Nadal problemy z gaźnikiem. Czy ktoś ma może książkę odnośnie regulacji gaźnika.
Problem polega na tym ,że prawdopodobnie mechanizm sterujący jest źle wyregulowany (źle przykręcony do ośki). Jak to ustawić ???????

Guti_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-01-29 13:50:35 /


no ja mam teraz lekki problem
zalozylem gaznik od scierki (solex 35/35) elektr ssanie
obroty mial ciagle za wyskoie 1200/1500 wiec wkrecilem dysze wolnych obrotow na maksa i dalej kolo 1000 i juz nie da sie regulowac, dwa to rano chodzi bez ssania a goracy potrafi skoczyc do 1500 i zostac tak na dluzej

Maciasek_3M / 2003-02-10 16:13:50 /


pierwsza sprawa czy gaznik byl regenerowany? wiem ze miales taki zamiar

dyszka reguluje sie sklad mieszanki ale z miernikiem spalin w wydechu, za wolne obroty odpowiada srubka blokujaca linke gazu, wiec najpierw ta srubka a pozniej z testerem wyreguluj dysze

podczas regulacji przypilnuj zeby przepustnice ssania byly otwarte

dopiero jak wyregulujesz gaznik zajmij sie ssaniem, odkrec ta plastikowa obudowe bimetalu ssania i pokrec nim tak zeby byl odpowiednio ustawiony, niektore sa ciagle przymkniete albo ciagle otwarte

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-02-10 16:24:00 /


Problemy się skończyły byłem u "Gaźnikowca" zregenerował gaźnik i chodzi rewelacyjnie na gazie i benzynce... Problem odpalania na "dużym" mrozie był również spowodowany luzami zaworowymi ( 1 cylinder nie uczestniczył w pracy przy odpalaniu ). Bardzo precyzyjnie mechanik ustawił ssanie włącza się tylko na 3 min. , idealnie schodzi na 750-800 obr/min .

Pozdr.

Guti_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-02-11 10:30:56 /


Guti to nie jest sex-forum ;)

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-02-11 13:56:39 /


czy w v6 to normalne ze na ssaniu chodzi na nizszych obrotach niz jak jest rozgrzany???(na gazniku)?

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-08-23 19:49:44 /


Na zimnym silniku po wcisnieciu i puszczeniu pedalu gazu, nastepnie uruchomieniu bez gazu, V6 ma ok 1800RPM, po czym ponowne dotkniecie pedalu gazu spowoduje spadek obrotow do ok 1100-1200 i w miare rozgrzewania sie silnika obroty spadaja do ok. 700-800. (przynajmniej mój 2.3V6 ze sprawnym solexem :)

Mysza liil (EM) / 2003-08-23 22:28:10 /


a w taunusie mojej dziewczyny jest na odwrot....gdy sie go odpali ma ok 400-500obr..a jak sie nagrzeje to ok 1000-1200??co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy???(mowie jakie jest zachowanie na gazie)

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-08-26 10:58:11 /


A to dlatego ze ktos zalozyl gaz w ten sposob, ze prawdopodobnie uszkodzil ssanie i nie dziala. Jest prawdopodobnie podwieszone (otwarte) na stale.

Mysza liil (EM) / 2003-08-26 14:39:16 /


A 1000-1200 dlatego jest, ze ktos podkrecil na przepustnicy, zeby nie gasl na zimno. BTW ciekawe jak przy takich wysokich obrotach wlacza sie wsteczny :)

Mysza liil (EM) / 2003-08-26 14:41:21 /


gaz mam wprowadzony tak ze do gaznika wchodza 2 rurki pomiedzy przepustnice...a gorna rzeczywiscie sie nie domyka do konca....sprawdze dlaczego...moze to to...dzieki

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-08-26 14:43:42 /


Jak masz rurki to nie bedzie chodzil normalnie na ssaniu, bo jak zamkniesz ssanie to sie motor 'zaleje', znaczy za duzo gazu pojdzie i nie odpali. Zostaw jak jest bo nic nie polepszysz :)

Mysza liil (EM) / 2003-08-26 14:52:06 /


No to ja też w końcu zadam pytanie jakieś :)
Mój regulowany w marcu gaźnik od dwóch dni na ssaniu trzyma 2000 obrotów. Jak się nagrzeje to spada do 1000, czyli tak jak być powinno bo tak chciałem.
Co może być przyczyną tego nagłego wzrostu? Dodam, że jeszcze trzy dni temu ładnie trzymał 1500, jak Bóg przykazał :(

Rayo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-15 14:59:51 /


sprawdź wszystkie cięgna i zderzaki.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-15 16:25:03 /


A skad mamy wiedziec? Ustaw sobie z powrotem 1500 i smigaj dalej.

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-15 16:26:04 /


gaznik solex 35/35 na ssaniu trzyma przy rozruchu 2000tys obrotów przy dotknięciu gazu spada na 1200 i w miare rozgrzania do 800 lecz na zimno gdy pracuje na ssaniu dając mu gazu gasnie podczas ruszania na ciepłym wsio oki i co moze byc przyczyną???

Łukasz 33 radom / 2012-08-09 13:39:11 /


Sprawdz membranę ssania na początek. Czy po zgaśnięciu łatwo jest odpalić, nie zalewa sie?

Kilgore / 2012-08-09 13:44:07 /


odpala bez problemu spróbuje zdemontowac tą membramke i oblukac ogólnie nie zalewa go

Łukasz 33 radom / 2012-08-10 15:28:26 /


zmieniłem całą pokrywe gaznika i nie ma poprawy , ogólnie gaznik wyglada bdb luzów nie ma na przepustnicach

Łukasz 33 radom / 2012-11-07 12:52:42 /