Noszę się z zamiarem kupna takich foteli :
http://fotele-speed.pl/index.php?strona=artykul&id=24
Cena w welurze to okolice 400zl/szt , więc całkiem na ziemie nie powala.
Wyglądają świetnie, pełna klasyka.
Problem tylko w braku regulacji - o ile regulację fotela ( kątu oparcia )
można jakoś przeżyć ( podobno są bardzo wygodne) to jednak brak możliwości złożenia fotela trochę już doskwiera..
Chodzi mi po głowie pomysł zrobienia takich szyn, lub takiego przerobienia szyn z capri, żeby można było fotel odchylić do przodu - tak jak w maluchu ;)
Miał może ktoś z taką operacją do czynienia???
Wszelkie informacje mile widziane ;D
PozdR!
michalch83 / 2008-06-24 22:28:23 /
400?? to nieźle ci powiedzieli. jakieś pół roku temu jak ich o nie pytałem to krzyknęli 800 za sztukę więc przystopowałem
rybaak / 2008-06-24 23:52:59 /
prosta sprawa ale musisz miec spawarke troche rurek i dzien czasu.Nic skomplikowanego.podaj wymiary foteli i szyn Caprika a zrobie Ci prosty projekt i po sprawie.
krissnr70 / 2008-06-25 00:42:28 /
Tez mam podobny problem, zastanawialem sie nad szynami z jakiegos innego autka . Jakos jezeli chodzi o bezpieczenstwo nieche mi sie rezykowac .
Pamietam ze w peugotach 3D byl taki patent ze fotel podnosil sie do gory i do przodu jednoczesnie. Tak ze oparcie sie nie skladalo.
Problem w tym ze za ...... nie moge sobie przypomniec w ktorym :(
poszukałem i już wiem co spawać ;)
http://www.inter-rally.pl/index.php?p500,mocowanie-foteli-uchylne
Swoją drogą za kawałwk płaskownika i dwa zawiasy to trochę drogo chcą ;)
michalch83 / 2008-06-25 09:21:11 /
Obi tak było na pewno w R5.
mmmm to trzeba poszukac :)
A ten zestaw sparco co sprzedaja , to jakos nie widze u siebie . Przecierz fotel bedzie mi sie o podsufitke zapieral :( .
Chyba musze sobie to wszystko pomierzyc dokladnie.
w cinquecento fotel tez byl podnoszony w calosci. Na jakims szrocie za pare groszy da sie napewno wychaczyc.
bartek nowakowski / 2008-06-27 20:52:00 /
zestaw sparco nie jest przystosowany do mocowan w capri.wydasz tyle kasy i...niepotrzebnie bedziesz umieszczal ogloszenie ze sprzedaz zestaw sparco hehe.Poza tym tak jak wspomniales bedzie sie zapieral o podsufitke i nikt ponizej 40tu kilogramow wagi nie wejdzie na tyl.Musi sie odchylac do przodu po rownoczesnym odsunieciu do przodu przy czym mocowanie na tulejach umozliwiajace odchyl w przod musi byc w 1/3 dlugosci fotela.
krissnr70 / 2008-06-28 13:04:54 /
Niestety jest to glowny problem montowanych kubelkow w autach jednodrzwiowych.Po prostu fotele sa wysokie i nie byly projektowane jako odchylane ,przypomnij sobie w maluchu jak sie wsiadalo na tyl.Fotel zawsze zapieral sie o podsufitke.
krissnr70 / 2008-06-28 13:07:58 /
te fotele można zamówić z mocowaniem do szyn (otwory od spodu) z tego co pamiętam, cena fotela wcale nie była 800zł ja kupiłem jakiś rok temu za ok 430zł szt ceny sa 3 zależnie od modelu (rozmiaru) i różnią się niedużo. Fotele są bardzo fajne i wygodne dobrze trzymają na boki z tym że ja używałem ich wyłącznie z pasami 4 punktowymi.
Pospiech / 2008-09-15 20:05:22 /
Ktoś z Was zakupił fotele MIRCO. Ja waham sie między modelami WRC i S3. Wymiarami bardzo podobne ja spokojnie sie wcisne w WRC ale jak by kto inny chciał pojeździć to już problem. Ma ktos z Was te fotele jak tak to jaki model i co o nich sądzicie.
DZIOBEK / 2009-06-17 20:16:07 /
http://www.capri.pl/image/car/595/2763/115136
Ja mam wersję S3. Nie jeździłem jeszcze w nich. To co mogę powiedzieć, to to, że są super wykonane. Solidna i dokładna robota. Jak na kwotę 1000zł/2szt. to raczej ciężko będzie kupic coś nowego, lepszego niż MIRCO.
♠Zoggon♠ / 2009-06-17 20:46:37 /