witam wszystkich
czy ktoś z klubowiczów jeżdzi na gażnikach dellorta lub wie coś o tych gaznikach czy warto je zakładać czy dać sobie spokój ( chodzi o 2.0 R)
młody3 / 2008-05-25 11:57:13 /
zakładaj i sie nie pytaj :)
Na dziś JESZCZE nie jeżdżę, bo auto dopiero składam. Ale mam przygotowane dwa podwójne poziome Dellorto DHLA do mojego DOHC.
A kiedyś - lata temu - sporo jeździłem Alfami na tych gaziorach i było miodnie. Moim zdaniem lepsze od Solexa ADDH, a niektórzy twierdzą, że nawet lepsze od Webera DCOE.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2008-05-25 14:23:05 /
jeżdżę od chyba 3 lat, polecam dla fanów sportowej jazdy.
a jak pompa paliwa zostaje seryjna?I czy lepsze jest to rozwiązanie od wtrysku
młody3 / 2008-05-25 20:44:01 /
zwykła pompka paliwa wystarcza w zupełnosci
krzys escort mk2 / 2008-07-13 19:39:35 /
a jak z pompą hamulową bo moga być problemy z założeniem gazników może ktoś zamieści jakies zdjecie
młody3 / 2008-08-10 22:21:23 /
podczepie sie :)
chodzi o podwojne pionowe 40 :)
czy zmieszcza sie pod maske dziobaka bo doszly mnie sluchy ze moga sie nie zmiescic....
♠MAD♥DOG♠ / 2008-08-10 22:26:06 /
:D
czyli problemu nie ma pewnie póżniej jakieś się znajdą:D
młody3 / 2008-08-10 23:19:12 /
z pompą problemu nie ma, natomiast serwo sie nie mieści
no i już jest problem pająk to jak to rozwiązałeś wsadzać inne serwo?bo w capri i w taunusie chyba ten sam problem z serwem
młody3 / 2008-08-11 09:20:56 /
jak widac u Pająka serva niet, można załozyc elektryczne servo od skorupy, ale z tego co patrzyłem to poziome nadal się nie mieszczą, pionowe tak jak było widac na PC, przynajmniej w capri.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2008-08-11 09:48:30 /
czyli co poziomych nie da rady zmieścić do capri
młody3 / 2008-08-11 10:09:19 /
trzeba serwo przenieść na stronę wydechu, i się da ;)
Mysza liil (EM) / 2008-08-11 10:42:26 /
lub zastosować krótki kolektor taki 2-3cm
a jak to sie ma do dziobaka ???
♠MAD♥DOG♠ / 2008-08-11 11:54:12 /
a gdyby zastosować patent z ramieniem jak w escortach? Że pompa z serwem są odsunięte jakieś 40cm od grodzi.. Nie mam opcji pomierzyć co i jak-czy by weszło,ale chodzi mi o samą ideę.
Fuszix 3M / 2008-08-11 12:48:08 /
Wystarczy ukośny kolektor - przesuwający gaźniki pare cm w przód...
MikeB4 / 2008-08-11 13:22:46 /
tak Mike tylko czy taki dostaniesz czy trzeba dorabiać.Ma może ktoś założone gazniki w capri chodzi mi o zdjecie
młody3 / 2008-08-11 17:40:41 /
http://www.burtonpower.com/prodpics/large/IM4270A%20Inlet%20Manifold.jpg
dostanie sie ;-))
MikeB4 / 2008-08-11 18:31:45 /
albo zrobić po mojemu i założyć jeden 45/48 na kolektorze Lynx'a, wszystko się mniej więcej mieści .
.STICH. / 2008-08-11 18:51:43 /
W oldimercentrum też są.
Zawada1 / 2008-08-11 19:10:35 /
to jak ktoś ma założone gazniki w capri może pokaże jakieś zdjecie a co do kolektora to ma ktoś taki sprzedać jak pokazał Mike
młody3 / 2008-08-12 14:39:32 /
tak to wygląda u mnie w capri
Pająk pisałem do ciebie o te kolektory daj znać widze serwo gdzieś przeniosłeś:)
młody3 / 2008-08-19 21:23:22 /
narazie mam (tzn jeszcze nie doszedł) tylko taki kolektor, choć przy nim byś nie musiał z serwem kombinować
ale on widze jest chyba na jeden gaznik ?
młody3 / 2008-08-19 21:42:41 /
zgadza się , jest na jeden poziomy podwójny dhla lub dcoe
chyba takiego jak masz u siebie to nie dostane bo cenna mnie zabija wiec bede musiał chyba dorabiać a jedno pytanie o kanał wodny czy moge zaślepić go ja bede robił kolektor ?bo nie bardzo on bedzie potrzebny
młody3 / 2008-08-20 15:36:44 /
a to zależy ile jesteś w stanie zapłacić :)
niestety takie fanty kosztują, a jak znajdziesz tanio to przesyłka z np.UK przewyższy koszt zakupu, wkur... totalne. dopiero dziś mnie jeden big ben zaskoczył tanią wysyłką, reszta to zdziercy.
te 400zł to dałbym a jak nie znajde to bede robił sam zresztą zajmuje sie obróbką w pracy mam dostep do wypalarek tokarek frezarek imaszyn cnc wiec bede działał no tylko wymiary ale to juz bede dobierał zeby jakos to pomieścic bez wywalania serwa zobaczymy co wyjdzie
młody3 / 2008-08-20 19:29:14 /
ja nie wiem jak to jest ze zdziercy ale mi przyszedl kolektor wydechowy to zaplacilem jakos z 80 na plny za przesylke. nie zapytalem czym. Inna sprawa ze juz 2 przesylki z UK wsiakly :(
nmd / 2008-08-21 20:28:30 /
podepne się pod watek a mianowice:
czy ktos jest w stanie wytłumaczyc mi jak najlepiej skonfigorowac zestawienie do silnika 2.0 r4 tzn jakie gaźniki do jakiego wałka ??
zaczynając od:
- blok 205 w pełni seryjny nie rozwiercany , odelzone kolo zamachowe
- głowica splanowana o 1,7 mm polerowane konały dolotowe, zebrane troche materiału z prowadnicy zaworu ,wieksze zawory.
mozliwości :
- 2 podwójne gaźniki weber idf 40mm tylko na jakim walku???????
- walek kent gts4 przedział obrotow 3750-8250 tylko z jakimi gaźnikami??????
nie che testowac tego metoda prób i blędów bo błędy moga byc kosztowne :)
pozdrowionka
H2O patryk_3M / 2009-02-24 21:58:00 /
Podepnę się pod wątek.
Pinto na podwójnych dellorto, poziome 40tki nie przepala, a prawie w ogóle nie chodzi na dwóch cylindrach. Przy zdejmowaniu fajki z pierwszego cylindra silnik prawie gaśnie, świeca na nim ma ładną barwę, ale to raczej kwestia farta, bo nie jestem w ogóle w stanie przyłożyć śrubokręta do łba wkręta, żeby kręcić składem mieszanki, tak trzepie silnikiem. Drugi cylinder też ładnie pracuje, choć świeca nie jest już idealnie czysta na nim. Z kolei trzeci i czwarty cylinder są praktycznie nieaktywne. Świece czarne, zalane, zero reakcji przy ściąganiu fajki. Przykładając rękę do trąbek na gaźnikach na pierwszym i drugim cylindrze chce wciągnąć łapę, silnik gaśnie, ale 3 i 4. znów praktycznie zero podciśnienia.
Wszystkie dysze drożne, świece przekładam czyste z 1-2 do 3-4 i nadal zero różnicy. Te zalane odżywają na pierwszych dwóch, a z kolei czyste i wygrzane momentalnie zalewają się na dwóch pozostałych cylindrach. Na wyższych obrotach silnik jakby przepalał pozostałe 2, ale nadal nie jest to równa praca
Nie mam już pojęcia, gdzie szukać usterki. Luzy zaworowe sprawdziłem, iskra na każdym przewodzie jest, zapłon bezstykowy. Wydaje mi się, że mając oba gaźniki na stole poskładałem je identycznie, ale może umknął mi jakiś element albo co, sam już nie wiem.
daniel46 / 2020-03-28 15:54:37 /
Sam sobie odpowiadam, po napisaniu posta poszedłem sprawdzić ciśnienie w silniku , wszystko się wyjaśniło 🙂
daniel46 / 2020-03-28 16:15:52 /
Jak ja lubię takich ludzi jak Daniel :) Pyta i nadal drąży ......jak moja żona , już Cię nie lubię :(