logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » modul zaplonu 2.0v6

modul zaplonu 2.0v6

otuz panowie moj taunusik 2.0 v6,ktorego nabylem 2 tyg.temu wykazuje jakies niedomagania na wysokich obrotach,gubi sie i przerywatak jakby to bylo zwiazane z paliwem.nic bardziej mylnego,mam dobrego speca od tych spraw i stwierdzil ze uklad paliwowy poczawszy od zbiornika,a skonczywszy na gazniku jest ok.na tym skonczylo sie moje dochodzenie ,ale to wkurza wiec pisze,niepokoi mnie jedna rzecz ,otuz wypatrzylem iz modul w moim samochodzie pochodzi z poloneza(polonez ,nysa ,zuk ,tarpan :-)czy to morze miec wplyw na kulture pracy silnika i na niedomaganie na wys. obrotach.z gory dziekuje za odpowidzi.

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-09-25 19:39:04 /


otóż może :) mieć to wpływ, a chocby dlatego, ze polonezowe moduły często padają :-( Ja zrobiłem odwrotnie: do poldolota zalozylem modul od forda, po tym jak 3 oryginalne szlag trafil, potem juz bylo ok. Trzeba tylko zwrocic uwage na podlaczenie przewodow od halla w aparacie.

Mysza liil (EM) / 2003-09-25 20:27:47 /


moze moze...ale sprawdzil bym tez zaplon bo jesli nie wkreca sie na wysokie obroty to moze byc ze jest lekko zle ustawiony...zreszta posprawdzaj wszystko zanim kupisz cokolwiek bo czasem moze sie okazac ze to tylko kwestia ustawien a niepotrzebnie sie kase wyda...:))..pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-09-25 23:39:56 /


hmm w aparacie forda nie ma czujnikia halla... jest czujnik elektromagnetyczny.
co do modułu to jednak proponuje założyć orginalny moduł gdyż to może być przyczyną niedoamagań.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-09-26 08:24:14 /


3 lata temu jak jechalem na Gryzliny auto na wysokich obrotach zaczelo przerywac, powodem byl modul niedokrecony do karoserii - masa przerywala

Maciasek_3M / 2003-09-26 08:58:25 /


nooo.. przesadzilem z tym hallem, w starszych v-kach jest to zwykly czujnik indukcyjny... wszystko przez to, ze mi ciagle w glowie 4.0 :-)

Mysza liil (EM) / 2003-09-26 21:06:30 /


z zaplonem wszystko jest ok.(ustawiony idealnie)autko w poczatkowej fazie wkreca sie super problem zaczyna sie pow. 2800 obr.wtedy zaczyna przerywac ,zaznacze moze ze kopula jest nowa,kable i swiece tez.dzieki za zainteresowanie.pozdrawiam wszystkich

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-09-28 14:05:47 /


no to rzeczywiscie wyglada na to ze przyczyna moze byc modul....pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-09-29 18:56:32 /


A jaki masz aparat zapłonowy elektromagnetyczny czy zwykły platynkowy przerywacz?
Jeżeli dobrze zrozumiałem to możliwe że masz zwykły - to może ci pomóc miałem podobny kłopot przy 3800obrowów
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3d47b187a782f#3f734d64008ae

- na samym dole
,a
jeżeli to by nie pomogło to przerwa w przerywaczu też może powodować taki objaw w aparacie zapłonowym też miałem taki objaw w 2.3V6 jeden z elektryków zmienił mi platynki no i od tego momentu kłopot do 2800orotów i szarpanie - pojechałem do innego ustawił przerwę na 0,5mm chyba mogę się mylić - i samochód jak rakieta.

Albi_Poznan / 2003-09-29 19:16:08 /