mam pytanie w moim dziobaku mam most który widnieje na zdjęciach był on połączony ze 4 biegową skrzynia i silnikiem 1,6 pinto, wtej chwili mam silnik 2,3 v6 i także 4 biegową skrzynie czy ten most sie nadaje czy musze szukac czegoś mocniejszego prosze o rady z góry dziękuje i pozdrawiam ps.dyfer posiada nieczytelna tabliczke znamionową ale wydaje mi sie ze jest tam napisane 3,78 nize jakies cyfry i literki AA
rybagosc / 2008-04-12 14:48:45 /
http://www.capri.pl/forum/49307
Kto szuka nie błądzi...
Na 100% jest to mały most a jak masz na tabliczce 3.78 to od 2.0 r4.Przy 1.6 powinien być 3.86.taki most do 2.3 wytrzyma Ci jak masz tyle że względem przełożeń do 2.3 powinieneś mieć 3.45 albo 3.44. 3.45 jest taki sam jak posiadasz tylko,że ma inne koło talerzowe i wałek atakujący a wytrzymałość ta sama.3.44 to już duża główka
PSIAŁA / 2008-04-12 18:10:54 /
jesli nie bedziesz palil gumy to i na tym troche pojezdzisz... zakladac nie stresowac sie :)
nmd / 2008-04-14 01:52:54 /
Dziękuje za wypowiedzi i rady hm a jeszcze jedno czy to normalne ze mam z tyłu stabilizator bo tak sie przyglądam i nie wszystkie tauniaki chyba miały hm ??
rybagosc / 2008-04-15 22:27:38 /
stabilizatora z tyłu nie miały tylko najuboższe wersje 1.3
♠Zoggon♠
/ 2008-04-16 00:01:28 /
Mój 1.6 też nie miał
Konar / 2008-04-16 00:26:18 /
a moj jak byl 1.3 to tez juz mial
nmd / 2008-04-16 00:50:01 /
Cortina MK III z silnikiem 2,0 tez nie miala stabilizatora , a przedni mial grubosc malego palca reki :)
mój Tauni z 71 1.6 GT też nie miał..
Cześć,
A czy ktoś może się wypowiedzieć czy ten stabilizator praktycznie coś daje?
Bo nie wiem czy jest sens go dokładać do swojego dziobaczka.
Czarek45 / 2008-12-30 02:27:58 /
jest jest , ja miałem nawet 2.
fordofil / 2008-12-30 09:50:41 /
Czy jest jakiś most z blokadą, nadający się do taunusa tc2? Tak, aby pasował na szerokość, bez skracania półosi, wału i w miarę pasował rozstawem pod sprężyny?
Do 2.0 ohc efi (is?) z 5b skrzynia.
Curtis_Capri
/ 2016-01-27 11:28:51 /
W dużym moście taunusowym siedzi mechanizm różnicowy taki sam jak w capri, więc śmiało można kupić mechanizm ze szperą dedykowany capri a zamontować w taunusie.
Fakt kosztuje parę kruzejros ale w zasadzie jest p&p.
Trójkąt
/ 2016-01-27 12:07:59 /
Mustang 74-78 i 79-93 , ale wał trzeba przerabiać i flanszę redukcyjną robic . Do tego przy wymianie na szperowany zwykle trzeba połosie kupić z 31 ząbkami zamiast 28 :P Ale chyba najlepsze wyjście i najlepsza dostępność części i szper
Ew. słyszałem coś o Wranglerowym moście :D
MikeB4
/ 2016-01-28 13:15:18 /
Wrangowy, to identyczny jak mam w jeepie.
Też jakoś szału nie ma, szpera płytkowa, a płytki nie są niezniszczalne, a też ich coraz mniej i coraz droższe.
Ktoś próbował "usztywnić" most ze sierry? Np. dospawując pochwy na półosie?
Curtis_Capri
/ 2016-01-28 13:27:31 /
Chyba jeszcze nikt nie zgłupiał...
Mysza liil (EM) / 2016-01-28 15:00:13 /
Sierra ma szpere wiskotyczną i też się psują -- a i tanie nie są ;) Teoretycznie przy odrobinie chęci w Taunusie posadzisz całą belke od Sierry - pytanie tylko , po co ?
MikeB4
/ 2016-01-28 15:22:25 /
Tylko że wystarczy w dyfrze z LSD od Sierry wymienić smar i mamy LSD jak nowe :P
Ligacz 3M / 2016-01-28 16:10:44 /
Faktycznie chyba most jeepa wychodzi najtaniej i najszybciej...
Ewentualnie most z jeepa wj ze szperą quadra-drive. Podobno się nie zużywa. Tylko felgi 16" ;/
Albo volvo, tylko ja nigdy nie wiem które :P
Curtis_Capri
/ 2016-01-30 09:37:38 /
Ło Jezu - tyle razy było :)
Do Capri I i II przed liftem (rozstaw kół 132cm) z modeli 240/260 lub 164E (rozstaw 135cm).
Do Taunusów/Cortiny Mk3-5 (rozstaw 143cm) z modeli 740/760/940 (rozstaw 146cm).
Do Capri II po lifcie (zwanego tutaj Mk3, rozstaw 138cm) każdy z nich - wymaga jedynie manewru z ET. Albo 240 z dystansami, albo 740 z felgami FWD.
Pozdreaux.
KRK 4m
/ 2016-01-30 10:22:20 /
U siebie w dziobaku mam z jeepa ZJ, 2 cm szerszy z tego co pamiętam, i sporo większą ale aluminiową główką przez co jest lzejszy, szpera płytkowa ale można dokupić też torseny i inne
mateush (proko) 3M / 2016-01-30 11:58:24 /