Witam.
Potrzebuje nowych/innych zamkow do dziobaka bo tu kluczyki juz nie dzialaja :/
Tylko ze nie mam bladego pojecia skad takie dostac.
Dziob jest z 72r, klamki ma chromowane a zamki sa w klamce.
No i klops bo nigdzie nie widzialem wkladek do takich zamkow.. :(
Pomozcie bo juz mi ostatnio do srodka zagladali ;/
Moze ktos ma do sprzedania?
micu_ GOP / 2008-03-10 17:42:02 /
proponuje central na pilota z allegro, koszt ok 100zł, i zamki nie będą potrzebne (odpinasz je po prostu).
możesz tez podpytać w punktach gdzie dorabiają klucze, wiem ze można zregenerować zamki, i dorobić nowy wzór i kluczyki, ale gdzie i jak to sie fachowo nazywa pojęcia nie mam.
pozdro
taki central na pilota z allegro potrafi platac takie figle ze silownik sie zjara i "stanie" - i wtedy nawet jak masz kluczyk to go ni ch... nie ruszysz , albo urwiesz ramię, i to jest sprawdzone(a w drugich drzwiach byl bembenek do ktorego kluczyk nie pasowal - bo tylko "byl") - wiec bardzo doradzam ostroznosc z takimi numerami. Pozatym wez te klamki wyjmij i jedz do jakiegos speca co robi zamki i zrobi je lepiej niz fabryka..... mi nastawil pod kluczyk, dorobil kluczyk innnym razem pod zamek.... i kosztowalo to grosze. Polecam, centralny swoja droga - fajna sprawa, ale bez kluczykow bym sienie odwazyl - a teraz juz napewno nigdy:)
ja od kilku lat mam w capri i chwale sobie ;) inna sprawa ze w capri zawsze awaryjnie można przez bagażnik wejść ;)
Atom spróbuj kupić kiedyś zestaw 2 siłowników za 100 a nie 24 pln :) może nie będziesz miał takich dziwnych problemów z centralnym :]
Trójkąt / 2008-03-10 19:23:20 /
lepiej wziąść ze scorupy,są trwalsze i pewniejsze
mario75 / 2008-03-10 20:45:46 /
całkowity brak zamków to pewien stres,
moje szczęście, ze mam zaprzyjaźnionego mechanika ze sporym placem, bo np. pozbawione zamków GT po awarii silnika raczej nie mogło by postać dłużej gdziekolwiek. w dodatku znam kilka miejsc, gdzie silne zakłócenia elektromagnetyczne bardzo utrudniają zamkniecie a niekiedy co gorsza otwarcie takiego auta,
raz sie pół godziny męczyłem / z GT właśnie/,
generalnie fajnie to wygląda, ale musi być jakiś system otwarcia awaryjnego.
.STICH. / 2008-03-10 21:40:26 /
zawsze można wyprowadzić linke do awaryjnego otwierania pod błotnik,albo pociągnąć kabelki do kufra
mario75 / 2008-03-10 22:13:26 /
W takim wypadku nie ma sęsu zakładać zamków :)
Michał.. / 2008-03-10 22:23:24 /
Mnie ten temat też interesuje, może same środki da się wymienić?
Zamek elektroniczny w Dziobaku? Pogięło Was?
rypswyps / 2008-03-10 22:23:59 /
http://www.allegro.pl/item323453216_zamki_komplet_zamkow_ford_escort_sierra_taunus.html
Takie coś znalazłem,ale nie wiem, czy się da.
rypswyps / 2008-03-10 22:25:11 /
A co jest złego w centralnym do dziobaczka?
Z zewnątrz nic nie widać.
Mnie osobiście wkurcza jak muszę biegać wokół auta żeby pięknej otworzyć, sobie też zamierzam założyc.
dokładnie, ja mam w capri centralny zamek za jakies 90zł, kupilem dla auta 4 drzwiowego wiec dwa siłowniki mam na zapas :) i jak narazie nie mialem żadnych problemów z nim :)
Kohito_PS / 2008-03-11 08:08:03 /
wkładki same nic w dziobaku nie dadzą bo ich nie ma, weź zdemontuj klamkę i wtedy zobaczysz że trzeba kupić całą nową klamkę a nie wkładkę bo bębenek obraca się w klamce, jak nie masz wytartych rowków to wystarczy wyjąć bębenek, te śmieszne blaszki, wydłubać sprężynki i wszystko wyczyścić tak żeby się blaszki cofały, tył idzie poprawić prostym sposobem używając wiertarki http://www.capri.pl/forum/139842
Havel aka Gaweł / 2008-03-11 10:02:00 /
wyjmij klamke z auta i zobacz co z nią nie tak, jak coś nie działa to rozbieramy i patrzymy co nie tak.. tu masz na szybko fotki jaki jest syf po 30latach..
najpierw wyjmujesz tą przetyczkę
Havel aka Gaweł / 2008-03-11 10:45:01 /
jak wszystko rozebrane wkładasz kluczyk co by sie ładnie schowały blaszki i nie rozsypały na dziendobry i wyciągasz bębenek
Havel aka Gaweł / 2008-03-11 10:47:38 /
czyscisz cały ten syf, najlepiej zostawic to na pare godzin w jakims odrdzewiaczu, odkamieniaczu itp.. jak nie masz wyrobionych rowków jak na fotce to składasz i wszystko chodzi.. chodzi o to że syf nie pozwala spręzynce wypchnąć blaszki tak zeby się zatrzymała na tym wcięciu
Havel aka Gaweł / 2008-03-11 10:52:29 /
A jesli chesz miec do tych zamkow nowy kluczyk? Czyli ogonie nowa wkladke? to co?
micu_ GOP / 2008-03-11 17:52:38 /
www.ebay.de
i polować , polować ;-))
czasem sie trafiają nowe rzeczy...
można też spróbować www.oldcars.de - ale tanio zazwyczaj tam nie jest...
MikeB4 / 2008-03-11 17:56:21 /
nie wiem czy bębenek nie jest przypadkiem taki sam w tc2 to już prościej kupic to z allegro i poprzekładać te blaszki do starego ale wyczyszczonego bębenka, czy jak wolisz wkładki, chociaż dla rozróżnienia specjalnie pisze bębenek
zróbmy taki podział żeby się rozumieć
w np. Taunusie tc2 masz klamkę, do klamki wchodzi wkładka (taka jak ta z allegro), w której obraca się bębenek taki jak na fotce http://www.capri.pl/image/forum/282342/93050, jak się zużyje kupujesz wkładkę i wymieniasz, klamka zostaje ta sama
w tych klamkach czyli dziobaku jak i capri nie ma wkładki, czyli elementem wycierającym się jest klamka
http://www.capri.pl/image/forum/282346/93052 to jest jeden element, jak kupisz nowy bębenek a masz tak jak na fotce zrobione rowki to może troszkę poprawi ale takiego 100% polepszenia to nie będzie, żeby zlikwidować rowki musisz nabyć nową/lepszą klamkę albo pobawić się w napawanie znalu i kilkanaście godzin z pilnikiem
Havel aka Gaweł / 2008-03-12 12:37:06 /