Ma ktos moze fote albo cos w tym stylu pomki i akumlatora paliwa. Chodzi o miejsce i mocowania tych urzadzeń ale interesuje mnie tylko orginał 2.8i żadne inne. Dzieki
Seba / 2003-08-28 00:20:03 /
rysunek 5(pompa) i 8(akumulator)
http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i.php#operation-fuel-pump
pompa jest z boku zbiornika w specjalnym uchwycie z gumowa wkladka
akumulator jest przykrecony do podlogi
camaro / 2003-08-28 07:54:10 /
skorzystam z pytania , ale z wrodzonej ciekawości, bo chwilowo nic z tym nie kombinuję akurat u siebie ;)
Niedawno u Szajby wynikł problem z nowo zainstalowanym silniczkiem 2.9, no i oprócz słabej pompy (od 2.8), według mnie brakuje mu również tegoż akumulatora. Poziomy i zapowietrzony filtr paliwa przejmie trochę jego funkcje, ale czyżby producent ZREZYGOWAŁ z akumulatora w 2.9? W/g Szajby nie ma go w schemacie, a ja tego nie wertowałem z braku czasu....
Kolejny wymysł Forda?
ogladalem u 3Kata - nie ma aku paliwa a pompa jest przy baku (od Omegi) - musi byc wydajna
Maciasek_3M / 2003-08-28 09:05:51 /
Camaro chyba zgodzisz sie ze mną ze tam niezbyt wiele widać, i chodzi mi o jakies lepsze zdjecia a nie rysunki, bo chcialbym zrobic to na orginał, a te rysunki niewiele wyjasniaja.
Ps. interesuje mnie tez fotka wyprowadzenia przewodów paliwowych z baku.
Seba / 2003-08-29 14:39:53 /
proponowalbym poszukac baku od 2.8i
przewody paliwowe nie sa tak po prostu wyprowadzone, tzn powrot jest normalnie ale pompa bierze paliwo przez gruba rurke z prawej strony i rurka ta wewnatrz baku idzie w jakies tam konkretne miejsce gdzie sa oslony, zeby nie zaciagala powietrza
camaro / 2003-08-29 14:58:28 /
Najchętniej tak bym zrobił ale dorwac taki bak to troche gorzej, chyba łatwiej mi bedzie rozwalic bak ze Sierry i przespawac cały ten ssak do baku Capri.
Seba / 2003-08-30 17:23:33 /
hmmm a znajdziesz fachowca z białą przepaską na czole który przed wykonaniem roboty wypowie formułkę: ,,my jesteśmy boskim wiatrem my jesteśmy..." ?? ;P ;))
hmm ze sierki będzie problem bo tam pompa paliwa siedzi w baku podobnie jest w skorpio i w większosci aut z wtryskiem elektronicznym...
ja narazie radze sobie utrzymując poziom paliwa powyżej połowy zbiornika. przy tej ilości pompa nie zapowietrza się. może kiedyś to poprawie ale narazie nie przeszkadza mi za bardzo bo i tak główne paliwo to gaza duszące,
Trójkąt / 2003-09-01 10:28:18 /
w scorpio 2.0 ohc efi (przynajmniej 88 rok) pompka jest na zewnatrz zbiornika.
Mysza liil (EM) / 2003-09-01 11:37:42 /
W Sierze ale z wtryskiem elektronicznym jest w srodku, a na K-jetroniku jest tak jak w Capri na zewnatrz, no i na razie tez tak chyba zrobie-pelny bak.
Seba / 2003-09-01 23:56:05 /
chce użyć pompy z baku wieloryba do zasiliania 2.9 w granadzie. Żeby go nie ciachać myśle zrobić jej mocowanie przy deklu od baku granadowego, tym z rurkami i pływakiem. Na szybko naszkicowane 2 wizje
przekrój baku: 1-pompa, 2-sztywne ramie, 3 dekiel
już bym to zrobił tylko mam wątpliwość - czy tego typu pompy mogą pracować w pozycji poziomej?
W razie czego narodziła się kolejna opcja
Tu na zgięciu ramienia można dać jakiś przegub.
Pytanie do Was, czy taka pompa będzie bez problemów działać w poziomie?