Mam pytanie mam most od 1.3 czyli 4.125:1 Czy da sie go jakoś tak zrobić, wzmocnić by mogł działać z 2.8i ?????. Zależy mi na max przyspieszeniu a nie na max prędkości. Pozdrawiam
Jagoolmk3 / 2002-02-05 21:08:24 /
jezeli most jest w dobrym stanie to nic mu nie bedzie, rok temu rozmawialem z niemcem ktory wlozyl V8 do Mk1 nie zmieniajac mostu i nie bylo zadnych problemow, bedziesz mial krotkie biegi, niska predkosc maksymalna, podejrzewam ze obroty na jedynce i dwojce beda tak lecialy w gore ze bedziesz musial uwazac zeby go nie przekrecic :) , jednak maksymalne przyspieszenie mozesz uzyskac raczej z mostem 3.44 bo tutaj raczej szybko zdenerwuje cie machanie lewarkiem zmiany biegow na czym duzo sie traci, w kazdym razie nie przekrecisz go jesli jest dobry
camaro
/ 2002-02-06 10:46:14 /
Capri-kowe mosty mają dobrą opinie, uświadomiono mnie o tym na tej stronie.
Potwierdził to zresztą człowiek ,który ścigał się Capri. Zdarzyło mu sie zmielić wał (krzyżaki) ale most pozostał nietknięty (przy czym silnik nie był seryjny - znacznie mocniejszy). Most ten pochodzi od 3.0 (3.09). Co do 4.125 - ja nie wiem ale możesz oczywiście spróbować.
PiotrekFCapri / 2002-02-07 00:02:35 /
Jeżdżę taunusem z motorem 2,9... w karierze tego pojazdu zmieliłem ze trzy most... teraz mniejwięcej od pół roku jeżdżę na moście z bebechami od mostu caprikowego 3,44... mam koła 16' na 225... i jak narazie nie nażekam na przełożenia... a parę paleń już przeżyły :)))
tak więc mogę śmiało polecić przełożenia 3,44...
Trójkąt
/ 2002-02-07 17:29:58 /
Dzięki chłopaki :-))
Pozdrawiam Jagool.
Jagoolmk3 / 2002-02-07 21:08:03 /