Witam jestem posiadaczem forda sierry 2.0 v6 jest to silnik bardziej spotykany w capri i dlatego zadaje to pytanie na capri. Silnik jest po remoncie gdy chce go odpalić czasami ale niezawsze musze zdjąc filtr powietrza i zamknac przepustnice ręcznie wtedy zapali potem ja cofnac {bo jak jej nie cofne to silnik dostaje za mało powietrza i jak dam gazu to zgasnie} gdy silnik sie nagrzeje to nie schodzi poniżej 1500 obr czasami nawet 2000obr regulacja śrubki od obrotów nic nie daje jak zechce recznie ujac gazu przy gazniku to też nie da rady bo dalej już nie idzie . Jakby stanąć z przodu silnika to po lewej stronie przy gazniku jest takie użądzenie które jest połączone z alternatorem jak odłącze ten przewód to nic sie nie dziej.
Marek cz / 2008-02-14 17:56:53 /
proponuje zestaw naprawczy gaznika i wtedy sie okaze
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-02-14 18:00:40 /
to czarne to jest elektryczne ssanie pewnie bimetal w srodku padł, lub czujnik ktory jest wpiety rownolegle w ten kabelek od alternatora,i dlatego musisz przysłony recznie zamykac
Zdejmij ssanie z gaźnika i zobacz czy wogole bolec od zamykania i otwierania jest wsadzony w otwór w spręzynie bimetalicznej.
Ja też mam elektryczne ssanie i gdy przekręce kluczyk w stacyjce tak żeby zasilanie było to słychać taki cichy gwizd właśnie od ssania. Sprawdż u siebie jak nie słychać to może masz coś z bimetalem nie tak...
pawel100 / 2008-02-14 19:52:42 /
ja też mam elektryczne ssanie i żadnego świstu nie słyszę, a działa u mnie idealnie, na zimnym silnika np z rana klapki powinny byś zamknięte i to nie ważne czy przy włączonym zapłonie czy nie, czy jak ściągasz kabel z urządzenia ssania to są małe iskry( oczywiście przy odpalonym silniku)jeśli tak to znaczy że bimetal sprawny, a jeśli klapki po naciśnięciu wracają do powrotnego położenia to znaczy że są one połączone z bimetalem, i pozostają wtedy jeszcze dwie przyczyny albo altek nie podaje napięcia albo czujnik ten koło czujnika temperatury walnięty
brzezin / 2008-02-14 20:42:03 /
Bolaczka wiekszosci gaznikowcow jest podstawa gaznika. Krzywi sie od zbyt mocnego dokrecania, '' lewe powietrze''. Ja wykrecalem gaznik, kladlem dolna plaszczyzna na idealnie rownej powierzchni, ( np. szybie) i jezeli byl przeswit, szlifowalem na tej szybie, oczywiscie kladac na nia papier scierny. Skladalem wszystko na nowych uszczelkach i problem znikal. Ssanie? Na rozgrzanym silniku dalej wariuje, wiec raczej nie.
granadabus / 2008-02-15 10:06:01 /
gdy zdejmę od elektrycznego ssania ten przewód do nie iskrzy i nic sie nie dzieje na dniach pożyczę miernik od kupla i sprawdzę czy prąd dochodzi a tak gogle to gdyby to elektryczne ssanie działało to co ma sie dziać w tym ssaniu w środku bo jak rozbierałem to niema w środku nic ciekawego .I przy okazji czy mój samochód może być widoczny na
(samochody) czy to musi być starszy samochód bo założyłem stone ale jest tylko na moim koncie widoczny . z góry dziękuje za pomoc
Marek cz / 2008-02-15 14:41:08 /