Witam.niestety padlo na mnie-zona chce byc samodzielna (prosze o opinie wszystkich zpokrewnionych z tematem-z gory dziekuje za podpowiedzi typu lima 2,3 ti;)-upierdolila sobie volvo(rece opadaja
.STICH. byc moze jestes jedyna osoba jezdzaca uturbionym volvo na tej stronie,malo to nalezacym do grona klubowiczow..posiadam sie z zamiarem zakupu volvo 460 1,7 ti
(dla zony;() auto blyszczy klima ,POduchy,zawieszenia tip top.meczy mnie kwestia silnika (nie bede ukrywal ze ja tez tym autem jezdzic bede) mozesz mi podpowiedziec na co zwrócic uwage
markokrk / 2008-02-06 21:49:34 /
nie łądnie tak przeklinać oj nie ładnie:)
skroban / 2008-02-06 22:21:09 /
skroban< prosze Cie jeszcze ty mnie nie oslabiaj:(
markokrk / 2008-02-06 22:27:18 /
a ni lipiej cinkusia, malo poli
pmx (wiewior;) / 2008-02-06 23:56:38 /
W Volvie 460 występował silnik 1.7 T z renówki.Więc jakieś info na temat silników to poszukaj coś na forach reno.Pozdro
Maroo - to jest silnik 1.7 OHC produkcji Renault, który jednakże z turbiną nigdy nie występował w żadnym modelu Renault. Z kolei uturbione motory Renault (1.4 i 1.6 OHV oraz 2.0 OHC) nigdy nie występowały w Volvo - tak się umówili.
Natomiast STICHowe Volvo 850 ma 125% tego właśnie silnika OHC z modelu 460T, stąd pytanie twórcy wątku jest dobrze wycelowane.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2008-02-07 01:35:32 /
Też zdarza mi się bujać uturbionym volvo 2,3 940Kombi. Bardzo sobie chwalę maszynę.
na pewno zwrócić uwagę na kolor oleju i spalin, żeby olej nie był przepalony i żeby spaliny nie były niebieskie ;)
michukrk / 2008-02-13 20:07:31 /
witam
bylem,zobaczylem i odpuscilem sobie ten konkretny egzemplaz.
silnik pracowal na wolnych obrotach jak sieczkarnia (sprzedajacy twierdzil ze to zawory) ,kultura pracy rozje....nego pinto jest duzo lepsza ;) ,auto mialo miec przejechane 170tys.km-szczeze w to zwatpilem,silnik slabo wkrecal sie na obroty-podejzewam padnieta turbine :(
markokrk / 2008-02-14 07:55:14 /