Jakie typy skrzyn biegow, manualne i automatyczne mozna zamontowac do 4.0 bez wymyslnych przerobek?
Hektor / 2008-02-06 13:01:58 /
I to jest piekne :) , wszystkie ktore pasuja do kolenow .
Czyli zaczynajac od 4 biegowych , przez n9 konczac na MT-75
z automatów to podejdą C3, A4LD, i inne :)
Trójkąt / 2008-02-06 18:11:02 /
Tenks, a w Explorerach z tymi silnikami jakie byly skrzynie?
Hektor / 2008-02-06 18:43:22 /
takie(jest to cus z rodziny a4ld;)
http://moto.allegro.pl/item305533632_ford_explorer_95_00.html
mysle ze wszystkie wyczerpujace info juz uzyskales .
jesli zeczywiscie pakujesz ten silnik (4,0) do sierki 2,9 4x4 ,to skrzynie masz z glowy-twoja obecna mt75 poprostu bedzie pasowala,
pzdr
markokrk / 2008-02-06 19:08:24 /
Projekt Scierka to jedno, jest jeszcze projekt Granada a do tej kanapy chcialbym automat, no i oczywiscie pozostanie to RWD tyle ze z 4.0.
Hektor / 2008-02-06 19:44:51 /
I w zwiazku z tym mam jeszcze pytanie ktore z tych skrzyn sa najmocniejsze lub ktore maja najwieksze mozliwosci wzmocnienia, wedlug moich wiadomosci z manuali jest to MT75, z automatow C3. Czy sa moze jeszcze inne skrzynie mocniejsze ktore wytrzymaja np. 400 KM (doladowane 4.0 24V). Kwestia przebudowy skrzyni nie jest mi obca, remontowalem juz i manuale i automaty wiec bym sobie poradzil, pozostaje tylko kwestia zdobycia wzmocnionych podzespolow, czy sa jakies sklepy ktore oferuja zestawy wzmacniajace do tych skrzyn? Dotychczas siedzialem w ameryce, do tego sa tony czesci i setki sklepow je oferujace, do europy jest ubogo a jezeli juz to ceny potrafia zabic.
Hektor / 2008-02-06 19:52:50 /
hm może C6 od V8?? tylko tu już chyba będzie problem ze spasowaniem tego;) z 4.0
Ludwik 3M / 2008-02-06 19:54:48 /
co do fordowskiej jednostki 4,0 z explorera+łby od cossie 24v, wystarczy przesledzic tematy sierrafan-temat upadł i moim zdaniem (ja sie nie znam) zachwyt przewazyl nad mozliwosciami (oczywiscie szcunek dla kolegi prubujacego wprowadzic cos takiego w zycie) no, i jeszce turbo hm.powodzenia
pzdr
markokrk / 2008-02-06 20:08:53 /
Przekładni nie liczy się na moc tylko na moment obrotowy. Dając odpowiednie obroty taka skrzynia może przenieść i 3000 koni.
Mysza liil (EM) / 2008-02-06 21:16:42 /
eee, wybuchnie ;)
pmx (wiewior;) / 2008-02-06 23:57:38 /
markokrk - kwestia pokrywy rozrzadu zostala juz rozwiazana, kwestia kolektora dolotowego i niskiego stopnia sprezania rowniez - poprzez posadzenie na tym kompresora zamiast monobloku dolotowego BOA. Zadanie trudne, nawet bardzo, ale ja mam czas i odpowiedni park maszynowy zeby sie w to pobawic, nie da sie, trudno, da sie, super, zycie byloby nudne bez takich wyzwan ;>.
Hektor / 2008-02-07 01:53:37 /
witam
wiec pozostaje zyczyc Ci powodzenia
i oby nastepny silnik 4,0 nie zostal "popsuty"
pozdrawiam
markokrk / 2008-02-07 08:32:01 /
markokrk te silniki fabrycznie są popsute :)) 160KM z 4 litrów to nie może być niepopsuty silnik :)
Trójkąt / 2008-02-07 13:17:15 /
Skoro juz jestesmy przy skrzyniach to moze ktos mi powie jak pozenic 2.0 DOHC ze skrzynia aftomatyczna typu C3 ktora wspolpracowala z V6 2.3? Co potrzebuje od rzedowki a co moge wykorzystac z Vauki. Domyslam sie ze wszystko musze miec od rzedowki, dzwon, kolo zebate, konwerter i rozrusznik? Tylko od czego te elementy, z OHC czy DOHC?
Hektor / 2008-02-07 14:10:51 /
coś mi sie wydaje, że c3 sie dzwon nie odkręca? to raczej za dużo nie nawalczysz.
bobik liil / 2008-02-07 15:14:07 /
źle mi sie wydaje:) pewnie że sie odkręca. miałem jakiś krótki problem z pamięcią.
bobik liil / 2008-02-07 15:16:34 /
daj c4 i tune up kit! palowac mozna do woli.
Kriss_MustangII / 2008-02-07 15:46:25 /
Taaaa tyle, ze tych skrzyń się po Bolandzie pałęta więcej niż A4LD;) a do tego ten zestaw;) No chyba, że ktoś ma konkretne i to bardzo pieniądze.
Ludwik 3M / 2008-02-07 16:01:33 /
Mam komplet z zamiany w druga stronę - pisz
mtango / 2008-02-07 20:43:00 /
mtango - wyslalem Ci mejla przedwczoraj, dostales?
Hektor / 2008-02-09 20:30:09 /