KTO JEST MI W STANIE POWIEDZIEĆ CO POKOLEI TRZEBA ZROBIĆPRZY GRANADZIE WSTAWIAJĄC ELEKTRYKE DO SILNIKA 2.9EFI ZAMIAST 2.3? KILKU ELEKTRYKÓW JUŻODMÓWIŁO WSPÓŁPRACY, BO STWIERDZILI ŻE JEST TO NIEWYKONALNE. JESTEM W KROPCE. POMÓŻCIE.
H2O patryk_3M / 2002-05-29 13:47:24 /
jestem w trakcie przerabiania tematu. ogolnie to najpierw trzeba sie zoapatrzyc w odpowiednia literature. Nastepnie trzeba znalezc wiarygodne zrodlo silnika (nie polecam tego pana od ktorego ja silnik kupilem). jezeli bedziesz mial wiedze i silnik problemow duzych byc nie powinno. jedyna kwestia na jaka nie mam jeszcze sensownego rozwiazania jest predkosciomierz. Scorpio ma czujnik elektroniczny podlaczony do komputera, moja granda ma linke... wiecej problemow pewnie wyniknie w trakcie podlaczanie instalacji elektrycznej ale relacje z tego moge zaczac zdawac za dwa tygodnie. Niezbyt polecam poczatkujacym instalacje 2.9 24V. Instalacja elektryczna wydaje sie byc bardziej rozbudowana zwlaszcza w wersjach z pelnym wyposazeniem i fabrycznym zabezpieczeniem przed kradzieza.
poza tym juz kilka razy spotkalem sie z opinia ze 2.9 24V jest za szeroki do granady
O LINKE SIE NIEBÓJ PONIEWAŻ SKRZYNIA JEŻELI JEST OD V-KI ZOSTAJE TA SAMA, A PRĘDKOŚCIOMIERZ JEST NAPĘDZANY ZE SKRZYNI. POZATYM SILNIK 24V SOBIE PODAROWAŁEM CHOCIAŻ KUSIŁO MNIE JAKIEŚ 207 KM BEZ KATA, ALE CENA JAKĄ CHCĄOTRZYMAĆ W NIEMCECH TO OKOŁO 1500-2000 EURO CZYLI TROCHE DUŻO. TAK WIĘC PZRESTAŁEM NA 2.9 12V Z HUDRAULICZNYMI ZAWORAMI, O PRZY INSTALACJI GAZOWEJ POZWALA SPOKOJNIE JECHAĆ BEZ REGULACJI ZAWORKÓW, BO POPROSTU JEJ NIE MA. POLECAK TO ROZWIĄZANIE. ILE ZAPŁACIŁEŚ ZA SILNIK Z CAŁYM OSPRZĘTEM? POZDROWIONKA.
H2O patryk_3M / 2002-06-01 08:48:23 /
zaplacilem 2000 z caly silnik ze skrzynia i osprzetem. tylko mi gosc jeszcze osprzetu nie przywiozl wiec na razie wychodzi drogo. jesli w koncu przywiezie to cena okaze sie w sumie przystepna. Moj silniczek jest w wersji bez katalizatora, wiec ma prostsza elektryke i kompresje 9.5 (z katalizatorem 9.0).