Ponieważ mój Bastard jest w warsztacie blacharskim, a noszę się z myślą zmiany silnika na jakiś o większej pojemności/mocy niż te które były montowane fabrycznie proszę o jakieś rady.
-Czy są może jakieś gotowe zestawy do kupienia
-Czy warto( Auto z fabryki wyjechało z motorem 2.3 )
-Na co zwrócić uwagę
-Ewentualnie co wzmocnić i jak
Szukałem na forum, ale o Capri nic nie ma.
Pozdro.
Zawada1 / 2008-01-28 21:11:08 /
deathproof zrób
.STICH. / 2008-01-28 21:27:42 /
klatki sie czasami trafiają na eby'u,
.STICH. / 2008-01-28 21:32:26 /
Klatka ok. Ale co jeszcze, podłużnice jakoś wzmocnić( jak? ) no sam nie wiem.
Zawada1 / 2008-01-28 21:35:30 /
Zamów z grubszej blachy niż oryginalne.
rypswyps / 2008-01-28 22:10:34 /
Jak najprościej ?? Połączyć przednie i tylne.... z tą grubszą blachą to żart ? Sporo wycinania żeby to później jakos wpasować w bude....
Jak bedzie dobrze zrobiona buda to i Perane wytrzyma - chyba, że planujesz jeszcze więcej niż 250 KM .... jak nie to trzeba po prostu ładnie i solidnie odnowić wszystkie blachy (i to odpowiednią grubością blach!) - jak to było v6 - czyli wzmocnione kielichy i zastrzały w komorze silnika - to bedzie ok - najsłabszy punkt oprócz końców podłużnic i mocowań resorów to podłużnica w miejcu tuż pod grodzią silnik/kabina .... - tu można pomyśleć nad jakimś wzmocnieniem ;-)
MikeB4 / 2008-01-28 23:49:28 /
Co to są "zastrzały" ?
rypswyps / 2008-01-29 10:56:54 /
Mike, a odpowiednia grubość blach to ile? Wystarczy ta fabryczna mam nadzieję. Bo taką jak była mi koleś uzupełnia ( przynajmniej tak mówi )
Zawada1 / 2008-01-29 11:32:23 /
Przede wszystkim powinno się wzmocnić :
- połączenie podłużnic z komorą silnika i ścianą grodziową
- kielichy
- mocowania stabilizatora
- mocowania pór resorów
Gotowe do wspawania "kity" takie jak te http://www.capri.pl/forum/194329 można znaleźć w sklepach internetowych.
Śmietan / 2008-01-29 12:52:18 /
A tu instrukcja do "zamontowania" takiego kitu w escorcie : http://www.spannerfodder.co.uk/the_works_escorts-tech.php
Śmietan / 2008-01-29 12:58:28 /
rys jak masz kątownik to jeśli w rogu wstawisz element jednym końcem połączony z jednym ramieniem kątownika a drugim końcem z drugim ramieniem to masz zastrzał.
Młody_wFe / 2008-01-29 13:25:58 /
Acha. Czy takie cuś wypadałoby zrobić w dziobie z 2.8i?
rypswyps / 2008-01-29 13:43:13 /
Myślę, że nie zaszkodzi. A tu rysunek zastrzału (na czerwono).
Młody_wFe / 2008-01-29 19:36:58 /
A może ktoś ma fotki z V6 w których miejscach powinny znajdować się zastrzały w grodzi i jak wygląda wzmocnienie kielicha. Jakoś nie rzuciły mi się w oczy w moim.:/
Zawada1 / 2008-01-29 20:38:31 /
http://www.capri.pl/forum/80958
http://www.capri.pl/forum/59469#59559
albo sraj na takie gówna, i zamontuj coś porządnego :p
tylko do tego to trzeba by załadować jakieś zdrowe v8 ;) bo z tymi naszymi v6 to lekki przerost formy nad treścią ;)
coke zdrowo poleciales po bandzie z tymi wzmocnieniami nie ma co :) na takich to i v10 by polatal :)
dobrze zrobiona rama.wiele kilo ona dodaje bo sztywnosci to napewno.
1. zastrzały
2. wzmocnienia kielichów - dodatkowa blacha
3. wzmocnienia kielichów od środka + wzmocnienie podłużnicy
Tak było w V6 - wzmocnienie podłużnicy doszło raczej dopiero w mk3
MikeB4 / 2008-01-29 23:53:23 /
Zawada wrzuam Ci foty zastrzałów :)
Mozna i tak.
Capris76 / 2008-01-30 10:55:07 /
Dzięki wielkie panowie mam nad czym myśleć, a te zastrzały mogły mi umknąć inaczej je sobie wyobrażałem.
Zawada1 / 2008-01-30 11:07:03 /
zobacz jak w Stangu wyglada zastrzal ,,,, moze cos takiego warto by zalozyc ?? sorki za slaba jakosc fotki
horbi / 2008-01-30 12:12:26 /
Dziś znalazłem takie wzmocnienie zastrzału, trochę jak w stangu
BirdDog / 2008-02-07 21:02:20 /
Troche tak - tylko że w Stangu jest tam gruba sztywna blacha - a dokręcanie rozpórki do podszybia w Capri jest bez sensu - w tym Capriku napewno pod spodem idzie rura klatki bezpieczeństwa z którą łączą sie te zastrzały ...
MikeB4 / 2008-02-07 21:31:05 /