silnik jest po remoncie generalnym(pierścienie, szlif wałka, wymiana panewek, szlif zaworów i gniazd, planowanie głowicy), zawory były ustawiane już po raz drugi. ciężko odpala, znaczy troche sie musze pomęczyć, ale jak juz raz odpale to z odpaleniem po raz drugi nie mam problemów. kiepsko trzyma wolne obroty, czasami gaśnie, na wolnych obrotach nierówno chodzi i zapala sie ładowanie, ale na wysokich jest wszystko ok ładnie sie zbiera i nie ma problemów, co to może być??? gaźnik??? za wszystkie sugestie i rady z góry dzięki.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2003-08-04 18:07:29 /
Może to zapłon... albo gaźnik: niewyregulowany skład mieszanki, lub ośka przepustnicy jest już wyrobiona i w zależności jak się ustawi, tak ssie lewe powietrze, i stąd raz może pracować na wysokich obrotach, raz może mieć za iskie, sprawdź też pływak (jego "dziurawość" i ustawienie).
♠Zoggon♠ / 2003-08-04 19:09:11 /
oska przepustnicy ma mały luz ale to bardzo mały, więc chyba odpada, bo to nie wpływałoby az tak bardzo na pracę silnika
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2003-08-04 19:15:20 /
Jeżeli ciężko odpala za pierwszym razem, to może być to też kwestia zaworków w pompce paliwa, które nie trzymają i paliwo wraca do baku. Spróbuj wyregulować gaźnik, sprawdź też ssanie, może się blokuje, lub przewód z płynem chłodzącym jest zapowietrzony przy gaźniku
♠Zoggon♠ / 2003-08-04 19:39:18 /
po przejechaniu kilku tyś km powinno wszystko wrócić do normy... w sumie nie wiem dlaczego tak się dzieje ale kilka silników OHC robiłem w podobny sposób i za każdym razem nierówno pracował, a z biegiem km poprawiało się to... podobnie rzecz się miała z odpalaniem...
Trójkąt / 2003-08-05 08:26:52 /