logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Wymiana silnika w taunusku 12mp6 (JEST W OGLOSZENIACH)

Wymiana silnika w taunusku 12mp6 (JEST W OGLOSZENIACH)

mam do kupienia i reanimacji aczkolwiek na chodzie taka beryczke ale z silnikiem 1.3 v4-50KM i pali ponad 10 l /100-nie chce go-czy da sie wstawic cos co pali mniej albo wiecej ale mocnijszy na tyle aby go zagazowac? chodzi chyba o mocowania-w tamtym skrzynia jest 4biegowa, POMOZCIE BO TO SUPER SLICZNY WOZ ALE TEN SILNIK MOZE MNIE TROCHE ZA DUZO KOSZTOWAC-DUZO PALI I SLABO JEZDZI:(((((

novako / 2003-07-30 09:37:04 /


regulacja gaźnika powinna pomóc :-)
ma P6 15M z motorkiem 1,5 V4 i przejeżdzając niespełna 100 km spalił pół baku paliwa. Gaźnik to czechosłowacki Jikov. Na szczęście znalazłem oryginalnego Solexa.
Zacznij od gaźnika. Jak to nie pomoże to zostaje chyba remont...

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-30 09:48:31 /


i jeszcze coś co powinieneś wiedzieć
w P6 jest przedni napęd, więc nie będziesz miał dużego wyboru silników:-)

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-30 09:52:18 /


mam 12m i stwierdzam ,że jedyym hamulcem przed włożeniem np 2.8 v6 jest brak miejsca (gdyby wyciąć atrape i przedni pas to by weszło :) ). Jeśli chcesz większy silnik wsać 1.7v4 GT z capri I. Ja osobiście bym został przy orginale.
Pozdro

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-30 10:37:57 /


To ten z Gliwic? Ja też troszkę o nim myślałem. Bierz go! Również proponuję oryginalny silnik - to zdaje się rzadkość. A spalanie? Porponuję: regulację, remont, gaz :)
Pozdro!

Lloyd / 2003-07-30 19:50:46 /


I co się dzieje dalej z tym Taunusem? Ciekaw jestem...

Lloyd / 2003-08-04 20:39:44 /