logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » 2.8 injection - zweryfikowanie poprawnosci pracy silnika i ewentualna poprawa aby lepiej pracował

2.8 injection - zweryfikowanie poprawnosci pracy silnika i ewentualna poprawa aby lepiej pracował

Cześć Wszystkim,

Pytanie do technicznie mechanicznie wybitnie zdolnych ludzi znających się na Kjecie. Capri 82r. 2.8 injection - całe auto po odbudowie, w silniku zrobiona kompletnie góra. Wrzucone nowe świece, przewody, filtry taki podstawowy zabieg przed uruchomieniem. Odpala dobrze, ma moc ale nie wiem czy na 160 koni i 4 biegi tak to powinno jechać czy może wymaga dodatkowej regulacji. Niskie obroty nie sa aż takie niskie jakby mi sie wydawało, że powinny - jest śrubka regulacyjna na domyku przepustnicy ale jak zejde delikatnie z niskich obrotów to przy wrzucaniu na luz na przykład przy dojeździe do świateł potrafi zgasnąć dlatego lekko podniosłem obroty aby nie było takich akcji. Jest ktoś na podkarpaciu kto ogarnia KJeta, kwestie regulacji, pracy itd bo to mój pierwszy i nie wiem czy tak to powinno wyglądac czy może potrzebna jest drobna korekta regulacyjna. Ogólnie jestem zadowolony ale wydaje mi się, że chyba mogło by być troche lepiej jesli chodzi o dynamike np. porównując całość do Scorpio 2.0 dohc w manualu 5 biegów.

Będe wdzieczny za wsparcie kogos ub polecenie kogoś w pobliżu podkarpacia chyba, że spotkamy się w bieszczadach na początku października i coś podpowiecie.

Pozdr,
Tomek

okoman1986 / 2024-09-06 13:30:40 /


wolne obroty ustawiasz dwoma wkrętami, jeden mały zderzak przepustnicy, ten trzeba ustawić tak, żeby wężyk podciśnienia aparatu nie miał podciśnienia jak przepustnica jest zamknięta i dostawał je jak tylko się uchyli. Same wolne obroty ustawiasz dużym wkrętem ze sprężyną, jest do kanału omijającego przepustnicę.
Zacznij od dobrego ustawienia zapłonu

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-09-06 13:39:56 /


Pojedź na hamownię to sie dowiesz czy jest dobrze czy nie. Hamownia to nie tylko do chwalenia sie wykresami, ale przede wszystkim do ustawiania silnika pod obciążeniem. Aczkolwiek najlepiej jakbys na nia pojechał z kims kto sie na K-Jet zna i wczesniej wstępnie ogarnie te bolączki o których mowisz.

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2024-09-06 14:18:13 /


Czy sprawdziłeś ciśnienie paliwa z pompy, ustawienie ciśnienia zaworu bezpieczeństwa, ciśnienie zimnego i ciepłego paliwa WUR oraz poziom CO na biegu jałowym? Nie napisałeś też, ile paliwa jest w zbiorniku, gdy gaśnie, gdy zatrzymujesz się na światłach.

Przepraszam, jeśli to nie jest poprawnie odczytane, musiałem użyć Tłumacza Google.

Marcopolo / 2024-09-06 17:07:45 /


Zadzwoń do mnie, zerwałem sobie mięsień więc mogę prowadzić teleporady przez jakiś czas.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2024-09-07 18:41:31 /