Wyskakuje mi takie coś:
Czy to ja coś naknociłem przy ustawieniach programu pocztowego czy po prostu ważność wygasła?
Jeżeli ja, to czy ktoś wie jak ustawić thunderbirda żeby to nie wyskakiwało ?
Mam i ja :) przestawić thunderbirda się raczej nie da bo połączenie z capri.pl jest szyfrowane a za tym idzie kontrola certyfikatu :) Musimy poczekać aż MK wygeneruje nowe certyfikaty.
Trójkąt / 2008-01-11 20:43:16 /
Już odświeżyłem.
Michał Konieczny / 2008-01-11 20:58:15 /
U mnie bez zmian, nadal komunikat j.w. :(
A ja 'zaakceptowałem ten certyfikat na stałe', i jest już OK.
Mysza liil (EM) / 2008-01-12 17:35:29 /
Z jakiegoś powodu klient poczty używa starego certyfikatu. W ustawieniach poczty na liście certyfikatów skasuj ten co masz nieaktualny i miejmy nadzieję że objawi się nowy. Nowy ma datę ważności do 2009.
Michał Konieczny / 2008-01-12 20:03:08 /
Dziękuje :)))
U mnie niestety thunderbird nadal "wciąga" stary certyfikat. :(
Trójkąt / 2008-01-14 00:22:41 /
> U mnie niestety thunderbird nadal "wciąga" stary certyfikat. :(
Po skasowaniu starego ? Przy wysyłaniu poczty czy przy odbieraniu ?
Michał Konieczny / 2008-01-14 01:03:12 /
To chyba jednak problem u mnie. W pracy przy tej samej konfiguracji thunderbirda wciągnął nowy certyfikat bez problemu.
Trójkąt / 2008-01-14 08:44:44 /
WIdze ze musisz postraszyc Tunderbirda innym klientem poczyty . Moze wtedy zaakceptuje nowy certyfikat :)
U mnie wciagnol nowy i dziala :P
Mam problem ze stroną główna mail.capri.pl - INBOX, cała strona jest totalnie czysta, pozostałe tzn.np, SENT itp. chodzą ok.?
Co może być nie tak ?
Jakoś się do MK nie mogę dodzwonić.
Konrad Szyperski / 2010-02-02 20:19:18 /
u mnie wszystko działa bez problemu tak więc to jednoskowy przypadek... :(
Popcio / 2010-02-02 20:34:41 /
http://www.capri.pl/forum/439219
Michał Konieczny / 2010-02-03 11:42:51 /