Witam
wpadł w moje rączki ostatnio silniczek(komplet z wiązką, kompek i katalizatorem) z transita 2,0 OHC EFI (98km). Chciałbym go przerobić na 115 koników , ale sama wymiana kompa i brak katalizatora chyba nie wystarczy. Czy ktoś z was może coś ciekawego podpowiedzieć ?
AndrzejKudowa / 2007-12-26 11:10:14 /
głowica
Mysza liil (EM) / 2007-12-26 11:14:54 /
Czyli głowica, komputer i bez katalizatora. Z tego co się orientuje to chyba koło zamachowe i sprzęgło jest takie jak w 2,5 D i jest dużo cięższe, z tego co znalazłem to typ silnika NCA i ma 72kw przy 5250 obr/min.
AndrzejKudowa / 2007-12-26 12:44:47 /
sprzeglo jest na 100% inne wraz kolem zamachowymniz w 2,5 diesel ( diesel-wieksza srednica tarczy oraz co zatym idzie wieksze przylgnie ,idealnie sie jezdzi na takim komplecie v6-ką od 2,3 w góre) , co nieznaczy ze nie sa zamienne ;)
pzdr.
markokrk / 2007-12-26 16:28:59 /
2.5 o ile się nie mylę albo 2.3 ma takie same sprzęgło co v6 2.3 nie wiem jak z 2.8
PSIAŁA / 2007-12-26 22:16:59 /
No i znalazłem wkońcu chwilkę i podmieniłem kompa, wrzuciłem go od Sierry. Różnica kolosalna, szczególnie na dużych obrotach, zostało jeszcze to opóźnienie przy dodawaniu gazu jak na gaźniku.
AndrzejKudowa / 2008-01-10 20:53:26 /