Sory ale ponawiam temat dlawika w zasilanmiu gazem, od niedawna mam auto z silnikiem 2,0 v6 (jest to Sierra), a Wasza strona w porownaniu ze stroną Sierry jest istna skarbnica wiedzy w porownaniu z tamta, dzie nie ma prawie NIC :-(, posiadam instalacje gazowa ale jakis gosc ma tam zalozony dlawik na wlocie powietrza , ztego co sie doczytalem na wszej stronie jest to zle, a po zdjeciu ssilnik zbytnio nie chce chodzic, co moze byc powodem, lub co sprawdzic, brakuje mi przewodu laczacego kolektor wydechowy z dolnym wlotem powietrza do filtra, z tym dlawikiem silnik chodzi ok, ale spozycie ma okolo 16-17 l /100, czty to dobrze,czy zle
Joga / 2003-07-19 12:19:55 /
2.0V6 optymalnie wyregulowany bez zadnych dlawikow na dolocie powinien spalac 12-14 l/100km max, przy normalnej jezdzie (ostro ale bez katowania)
Mysza liil (EM) / 2003-07-19 22:35:45 /
Mysza ma racje:)
dławik beeeee:(
wymień (napraw) parownik!! (ewentualnie b. zły mikser:( )
i tak jak wyżej bez dławika (beeee) musi chodzić lux i spalać 12-14/100 max!!
bez katowania.... (i kto to mówi.... , to do Myszy.......)
bobik liil / 2003-07-20 02:42:36 /
JA to dławik mam na gardle jak jadę na stację gazu :)Chuj z dławikami moim skromnym zdaniem niemam chuja we wsi musisz go odkręcić z umiarem i bedzie oksilnik musi dostać swoją dawkę gazu a dławik jest poto by zmniejszyć dopływ powietrza bo gaz jest mocno skręcony po zatym sprzwdź elktryke silnika bo jak jest cieniutka to spalanie idzie w górę!Mam granie ja zjechałem ze spalaniem nawet do 14 na utomacie!ale 100km/h to MAKS był.....dobra bo pisze i piszę
gilmor / 2003-07-20 03:43:31 /
jeśli masz dławik na wlocie powietrza to gazownik źle dobrał mixer bądź założył za mało czuły parownik... warto to zmienić bo auto bardzo dostaje na dynamice przez takie patenty...
Trójkąt / 2003-07-21 08:50:25 /