Konrad Szyperski / 2002-02-01 23:05:27 /
zamkiem nie w klamce tylko oddzielnie w drzwiach pod klamką
Abo!GOP! / 2002-02-01 23:11:07 /
JESTEM POD WIELKIM WRAŻENIEM !!! - ALE MOŻE JESZCZE USŁYSZĘ MIESIĄC WPROWADZENIA TEJ ZMIANY I POWÓD DLACZEGO ( bo był takowy ) ???
Konrad Szyperski / 2002-02-01 23:50:10 /
ja mam same klamki bez bebenków...ale to rozwiazanie bałdzo mnie sie podoba
starrsky / 2002-02-02 06:37:45 /
wygoda? jak zepsujesz zamek to nie musisz wymienieac klamki czy moze anty-wlamaniowo ? ...
a jak wogule okreslic rocznik capri? mam mk3 pasy odpowiednio 1978 i 1977, tylne klosze 78 .... tak patrzac podejzewam 78 (brak economizera, korbki, klamki, etc..) ale pewien nie jestem... :(
Zwykle wiek Capri jest w przedziale +/- 3 lat. najciekawsze sa jednak egzemplarze MKIII z 1969 r. itp. Dopuszczalne sa tez rózne mutacje silnik/buda.
(:-
rafik / 2002-02-04 15:23:53 /
A'propos zamka - czy powodem nie było wprowadzenie jakiegos modelu Fordziaka i unifikacja czesci ?
rafik / 2002-02-04 15:27:09 /
Rocznik możesz ustalić po datownikach szybach (np. 3 oznacza 1983), na plastikach, np. boczkach w bagażniku, itp. 78 na kloszach tylnych lamp oznacza model Capri.
Krzychu / 2002-02-04 15:31:27 /
na prospekcie widac ze wszystkie europejskie fordziaki z tamtego okresu maja jednakowe okragle zamki poza klamka, wiec na pewno chodzilo o unifikacje czesci
Może po prostu skończył się zapas starego typu, a swoją drogą Taunus miał te nowsze klamki ( zamek umieszczony był wzdłuż klamki ).
PiotrekFCapri / 2002-02-04 23:09:07 /
POWÓD WPROWADZENIA ZAMKÓW OBOK KLAMKI :
Wynikał z błachego powodu ,w 1980 roku wszystkie Fordy tzn./fiesta,escort,taunus,granada,transit/ miały już zamek odrębny. Capri czekało na zmianę długo dlatego bo zapasy magazynowe wyprodukowanych drzwi /bez otworów na zamek/ był tak duży iż musiano czekać na choć częściowe ich upłynnienie w produkowanych samochodach. Po modernizacji latem 1983 roku która objęła zawężenie gamy prod. modeli /2.0 GT,2.3 S,2.8 i/ i do zmiany stylistyki wnętrza /tzw.pompowana tapicerka drzwi i boczków tylnych,inna kierownica itp./nadszedł czas także na inne zamki choć duża część starych drzwi zalegała wciąż magazyny.
Konrad Szyperski / 2002-02-08 22:06:16 /
I chyba uszczelką tylnej szyby - do 83r. była normalna, a po 83 była wklejana, z klinem i mniejsza.
Witan. / 2002-03-02 11:11:40 /
Kupiłem w Marcu orginalne Capri 2,3 S z Hitlerowa rok prod.:1983 Czerwiec ,i klamki oraz uszczelka są jeszcze starego typu.
Trophy / 2002-05-06 00:56:30 /
Ja kupilem ostatnio Capri made in U.K. rocznik 1984 i w przeciwienstwie do waszych oprocz tego ze mam oddzielnie zamek od klamki to jeszcze mam kierownice z prawej strony, a wy nie ;-)
Konrad vel smasher / 2002-05-07 09:03:06 /